بازدید 3869

روحانی: آمریکا گفت به ۵۲ نقطه ایران حمله می‌کنیم ...

حسن روحانی گفت: روزی که پهپاد آمریکایی در خلیج فارس هدف قرار گرفت، آمریکایی‌ها ما را تهدید کردند، پیام‌های مختلفی مبادله شد و به طور حساب‌شده جلوی جنگ گرفته شد.
کد خبر: ۱۲۰۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 01 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از سایت حسن روحانی، رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم در ادامه جلسات خود با فعالان گروه‌ها و احزاب سیاسی، در چند روز گذشته با اعضای شورای مرکزی، کمیته سیاسی و دبیران استانی حزب اعتدال و توسعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار، با بیان اینکه در سه مورد تا مرز جنگ پیش رفتیم، اظهار کرد: روزی که پهپاد آمریکایی در خلیج فارس هدف قرار گرفت، آمریکایی‌ها ما را تهدید کردند، پیام‌های مختلفی مبادله شد و به طور حساب‌شده جلوی جنگ گرفته شد. بار دوم پس از حمله به آرامکو بود که آمریکایی‌ها ما را متهم کردند. مورد سوم بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود که باید به آن جنایت بزرگ آمریکا پاسخ می‌دادیم. آنها می‌گفتند اگر به نیروهای ما حمله کنید ما ۵۲ نقطه ایران را مورد حمله قرار می‌دهیم. اما ما عین‌الاسد را هدف گرفتیم که طرحی برنامه‌ریزی شده بود. در مجموع ما توانستیم در سه مرحله از جنگ با آمریکا در دوره ترامپ عبور کنیم.

رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم، سخنرانی رهبر انقلاب چند روز پس از آغاز جنگ اخیر غزه را پیام مهمی عنوان کرد که جنگ را از کشور دور کرد و گفت: در همه مقاطع گذشته با هماهنگی با رهبر معظم انقلاب و تدبیر و تصمیم ایشان، سایه جنگ از ایران دور شد، همانطور که ایشان پس از جنگ اوکراین در یک سخنرانی، پای ایران را از مهلکه کنار کشیدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست