بازدید 15230

دوربین های خانه راز خیانت زن متاهل را افشا کرد

زن متأهل که به اتهام ارتباط با مردان غریبه محاکمه شده بود در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد.
کد خبر: ۱۲۰۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 01 November 2023
 

به گزارش تابناک به نقل از روزنامه ایران، پاییز سال قبل مرد جوانی به نام مهیار با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد از همسرش به نام میترا به خاطر ارتباط با مردان غریبه شکایت دارد.

او در توضیح ماجرا با ارائه مدارکی که ادعایش را ثابت می‌کرد به مأموران گفت: چهار سال پیش با میترا ازدواج کردم. اوایل زندگی خوبی داشتیم، اما کم‌کم به رفتارهای همسرم مشکوک شدم. از آنجا که به خاطر کارم مجبور به سفر بودم تصمیم گرفتم چند دوربین مداربسته به صورت نامحسوس در نقاط مختلف خانه‌ام نصب کنم و رفتار همسرم را زیرنظر داشته باشم. بعد از نصب دوربین‌ها مدام وضعیت خانه را به صورت آنلاین چک می‌کردم تا اینکه یک روز صبح دیدم ساعتی پس از خروج من از خانه پسر جوانی به خانه‌ام رفت و از رفتار صمیمانه‌اش با میترا فهمیدم بار اولی نیست که به خانه‌مان آمده است. همان موقع خواستم با پلیس تماس بگیرم، اما ترجیح دادم پیش از آنکه موضوع را از طریق قانونی پیگیری کنم حرف‌های همسرم را بشنوم. بعد از پایان ساعت کاری‌ام به خانه رفتم، اما وقتی دوباره دوربین‌ها را چک کردم این‌بار دیدم مرد جوان دیگری به خانه‌مان رفته است. آنجا بود که مطمئن شدم همسرم با مردان متعددی در ارتباط است. خشم و عصبانیتم حد و مرزی نداشت؛ بلافاصله با پلیس تماس گرفتم و مأموران کلانتری همسرم و آن مرد غریبه را که نامش خسرو بود دستگیر کردند. حالا هم پرونده در کلانتری در جریان است و برای پیگیری روند رسیدگی به آن به پلیس آگاهی آمده‌ام.

پس از آن مهیار فیلم‌های ضبط شده از دوربین‌های مداربسته را به پلیس تحویل داد و مأموران آگاهی به ردیابی متهم پرداختند که صبح به خانه شاکی رفته بود، اما نتوانستند او را شناسایی کنند.
با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای جلسه شاکی به جایگاه رفت و گفت: رابطه من و همسرم آنقدر خوب بود که هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم بخواهد به من خیانت کند. اگر رفتارهای مشکوکی انجام نمی‌داد شاید هیچ‌گاه متوجه کارهایش نمی‌شدم. این اواخر آنقدر به دنبال ساعت دقیق رفت و آمدم بود که به او شک کردم. البته اوایل خیال می‌کردم نگرانم می‌شود و این سؤال‌ها به خاطر آن است که من را دوست دارد. باور کنید وقتی دوربین‌ها را نصب می‌کردم با خودم گفتم اشتباه می‌کنم و باید از همسرم به خاطر این سوء‌ظن عذرخواهی کنم، اما حالا برایش درخواست اشد مجازات دارم.

پس از آن میترا به جایگاه رفت و در دفاع از خودش عنوان کرد: برخلاف ادعای همسرم ما اصلاً رابطه خوبی با هم نداشتیم. مهیار به واسطه کارش فقط چند روز در ماه تهران بود و همیشه به شهرستان‌های مختلف سفر می‌کرد و من بیشتر مواقع تنها بودم. اگر هم به خانه می‌آمد وقتی برای من نداشت. واقعاً یادم نمی‌آید در این مدتی که با هم ازدواج کرده بودیم یک روز به من محبت کرده باشد. در نهایت رفتارهایش باعث شد به توجه مردان دیگر دلخوش شوم. سپس خسرو به جایگاه رفت و گفت: نمی‌دانستم میترا متأهل است و وقتی با هم آشنا شدیم به من گفت مطلقه است و در یک باشگاه ورزشی مربی است. وقتی مأموران دستگیرم کردند تازه متوجه شدم این زن به من دروغ گفته و متأهل است.

پس از اظهارات متهمان، قضات پایان جلسه را اعلام کردند و برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده، میترا را به اعدام و خسرو را به شلاق محکوم کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۷
چه راحت حکم اعدام برای زنان صادر میشه ولی مردانی که دستشون به خون زنان بیگناه آلوده است براحتی تبرئه میشن واقعا که اینجا بهشت مردان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
خجالت بکش این زن باید ده بار اعدام بشه چه ربطی به مردان داره
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
این خانم زنای محصنه انجام داده که حکم اعدام گرفته، آقای زنا کار مجرد بوده و فریب خورده، حکم اسلامی همین است و برای قضاوت بهتر خودتون را بگذارید جای شوهر آن خانم که مجرم بوده!
چرا اعدام طلاق بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
خب بدون مهریه و نفقه دادگاه اجازه طلاق بده
اعدام !!
الان فمنیستا خیلی دارن فشار میخورن !
میترا، خسرو و مهیار
فقط این ها خطا می کنند.
صدیقه و‌معصومه ها و اصغر و اکبرها خطا نمی کنند
ثقتی فیلمش درامد، حکمش کجا رفت؟!!!!
کوچکترین شکی در زشتی و قبح رفتار زن وجود ندارد اما مرد هم میتوانست با حق قانونی که دارد زن را طلاق دهد. وقتی که از رابطه زنش فیلم میگرد و به دیگران(مجریان قانون) نشان میدهد به دنبال چیز دیگری میگردد
حسرو هم باید اعدام بشه نباید گذاشت این جور آدما در برن
چقدر دوست دارید از خیانت زنان بگید. البته که خیانت کار بسیار غیرانسانی و بدی است اما چرا خیلی کمتر از خیانت مردان مینویسید؟
اخه دذر دوره کنونی کسی رو اعدام می کنند حبس کفایت می کند این احکام قرون وسطایی است
اعدام!!!
طرف غیر اخلاقی رفتار کرده ولی کسی رو نکشته؟ چطور بخودتون اجازه میدید برای این زن اعدام درخواست کنید؟
شما انسان نیستید .
کار اون زن رو توجیه نمیکنم ولی توجیهی برای کشتن یک انسان با خطای اخلاقی وجود ندارد.
هیچ دینی حق اعدام انسان‌ها بدلیل فرامین اخلاقیش رو نداره.
هزاران مفسد اقتصادی تو این کشور به جان و مال و ناموس مردم تعرض میکنند ، نه حکم اعدام دارند و بعد مدتی بازهم برمیگردند و شما این. زن بدبخت رو برای ارتباط با چند مرد اعدام میکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
تو مگه قاضی یا حاکم شرع هستی که به این راجتی حکم صادر می کنی؟ معلومه انقد تحت تأثیر شبکه های معاند هستی که نمی دونی طبق قانون اسلام این زن باید سنگسار بشه بازهم خیلی مورد رحم قرار گرفته که اعدام معمولی میشه
برای چی اعدام ؟؟؟؟؟ مگه آدم کشته یا اختلاس کرده ؟؟؟؟؟؟ طلاقش رو بده و هر دو از هم خلاص شن .
ای زن (کثیف)
این خبرها را پخش نکنید.
امام صادق علیه السلام فرمودند:
مَنْ أَذَاعَ فَاحِشَةً كَانَ كَمُبْتَدِئِهَا وَ مَنْ عَيَّرَ مُؤْمِناً بِشَيْءٍ لَمْ يَمُتْ حَتَّى يَرْكَبَهُ.
مام صادق(عليه السّلام)فرمود:كه پيغمبر(صلّى اللّه عليه و آله)فرموده است:هر كه عمل زشتى را فاش كند،مانند كسى است كه آن را آغاز كرده و انجام داده است و هر كه مؤمنى را به سبب چيزى سرزنش كند،نمى‌ميرد تا اين كه خودش مرتكب آن شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
مومن؟ تو به چنین کسایی میگی مومن؟
تابناک خودت خسته نشدی اینقدر از این اسمهای مستعار ایرانی استفاده مییکنی؟!
مرد به شلاق محکوم شده زن به اعدام!!!
به عنوان یک مرد معتقدم دینی که شما معرفی می کنید دین خدا نیست
هر کسی هر چه می خواهد بگوید
اینجا در کشور ما هیچ اثری دیگر از دین خدا نیست
ذره ای غم نخوری شرش کم
اگه واقعا هم به خاطر این بوده که بهت محبت نمی کرده باید با یکی ارتباط می داشتی نه با چند تا.
این یعنی بهانه است چرته
اونهایی که به این حکم اعتراض کردند لطفا برن آحکام اسلام را مطالعه کنن والسلام.
بنظرم اعدام فقط برای قصاص و جنایات خشن لازم است و این افراد فقط حبس طولانی با اعمال شاقه ...
چه حبسی ،چه اعدامی؟!! این زن دیگه به اون مرد حس و مهر و محبتی نداشته که اینکار رو کرده. خب طلاق بگیرن تموم! به دولت چه ربطی داره به روابط عاطفی بین
افراد برسه و حکم هم صادر کنه
یه زمانی هم جاودگر اعدام میکردن، الان کسی رو به خاطر جادوگری آتیش بزنن نظرتون چیه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی