بازدید 3310

سواستفاده از فضای مجازی برای کسب درآمد

کسب درآمد از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی طرفداران زیادی دارد و روزبه‌روز هم به علاقه‌مندان درآمدزایی از این شبکه‌ها افزوده می‌شود. کافی است یک گوشی هوشمند داشته باشید و یک ایده ناب، آن وقت است که دنیا روی خوشش را نشانتان می‌دهد و می‌توانید بیشتر از یک کسب‌وکار سنتی، درآمد داشته باشید.
کد خبر: ۱۲۰۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ 01 November 2023

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، اما در کنار آدم‌های خلاق با ایده‌های نو، هستند کسانی که می‌خواهند به هر طریقی از این فضا کسب درآمد کنند. اگر از آنهایی که سراغ کلاه گذاشتن سر دیگران می‌روند و کارشان را با سودجویی آغاز می‌کنند، بگذریم، عده‌ای هستند که بدون هیچ خلاقیت و نوآوری‌ای، اقدام به تهیه فیلم و عکس از محتوایی به دردنخور می‌کنند تا شاید به این طریق پولدار شوند.

نمونه این قبیل ویدئوها را شاید در اینستاگرام دیده باشید که اغلب هم ویدئوهایی آموزشی هستند و شما با دیدنش بیشتر شگفت‌زده می‌شوید تا اینکه بخواهید به واقع چیزی یاد بگیرید. مثالش آدمی است که طرز تهیه نان و پنیر و گردو را آموزش می‌دهد، یا کسی که چگونگی پوست کندن خیار و سیب را نشان می‌دهد. بعضی هم با ترکیب‌های عجیب مواد غذایی سعی دارند خوراکی تازه‌ای بسازند، مثل ترکیب قهوه با گل کلم! اما عجیب‌ترین آموزشی که در اینستاگرام به تازگی وایرال شده و مورد نکوهش قرار گرفته، آموزش چگونگی مصرف موادمخدر است! فردی پشت یک میز نشسته و بدون کم و کاست توضیح می‌دهد که برای کشیدن فلان ماده مخدر، باید چه وسایلی داشته باشید و آن را چطور استعمال کنید.


درست است که پلیس فتا بیکار ننشسته و به سرعت به این موارد رسیدگی می‌کند، اما این قبیل ویدئوها می‌تواند تأثیرات مخربی به‌ویژه روی نوجوانان داشته باشد و کسب درآمد از طریق محتوای اینچنینی، فرق چندانی با کلاهبرداری اینترنتی ندارد.

به هر حال چه بخواهیم و چه نخواهیم، فیلم‌های بی‌محتوا در شبکه‌های اجتماعی ساخته می‌شود و تعدادشان هم روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند، مهم این است که ما به‌عنوان مخاطب حتی از سر کنجکاوی به تماشای این فیلم‌ها ننشینیم و آن را برای دوستانمان ارسال نکنیم، چراکه هرچه بیشتر دیده شدن این ویدئوهای بی‌خود که فقط در جهت کسب درآمد ساخته می‌شوند، یعنی پول بیشتر در جیب سازنده آن.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی