نبض خبر

تصاویر کفن‌های ارسالی حکام عرب به غزه

کد خبر: ۱۲۰۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ 01 November 2023
تعداد بازدید : 2090
بازدید 10108
تصاویری منتشری شده که نشان می‌دهد واقعاً حکام عرب برای فلسطینی‌ها کفن ارسال کرده‌اند و این کمکی تلخ به مردمی زیر بمباران شدید اسرائیل است. خبرنگار فلسطینی در مواجهه با این کفن‌ها می‌گوید: «ما از حاکمان عرب به خاطر سخاوتشان در ارسال کفن های لوکس برای مردم ما در غزه تشکر می کنیم.» در تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۴
در یک ویدئو یکی از فرماندهان یکی از گروه های جهادی که بیاد ندارم با در دست گرفتن یکی از این بسته به حکام عرب میگوید شهید نیازی به کفن ندارد اگر می خواهید به مردم کمک کنید آب بدهید
وقتی مسئول غزه می گوید مسئول جان شهروندان ما نیستیم( در پاسخ به استفاده تونلهای غزه برای حفظ جان شهروندان) و اسرائیل وسازمان ملل است. واین دو جان انسانهای بیگناه و بی پناه غزه برایشان مهم نیست حکام عرب به این نتیجه می رسند که تنها کمک ارسال کفن است.
یکی از فلسطینی ها هم به طعنه به حکام ترسوی عرب گفته بود حالا که به ما کمک نمی کنید لا اقل برای ما کفن بفرستید. به نظر می رسد حکام عرب یا متوجه طعنه او نشده اند و یا ارزویشان این است که همه فلسطینیان بمیرند و انها هر از چند گاهی در امتحان داشتن یا نداشتن غیرت عربی قرار نگیرند . از غیرت اسلامی نمی گویم زیرا چند کشور عربی مثل امارات سالهاست که با اسلام خداحافظی کرده و کشورهای خود را به محل فسادو فحشا برای خود و دیگران تبدیل کرده اند.
ننگ
همین و بس!
کاش یک رگ غیرت نتانیوی جنایتکار نسبت به سرزمین اشغالی اش و قومش در رگ حکام عرب بود.
عربستان بدنباله صلحه نه جنگ فبلش هم بارها اعلام کرده بود خلاصه آنها که راه جنگ در پیش گرفتند فکر اینجاش هم بایستی میکردند الانم بهترین راه مبارزست تا بالاخره یا یکطرف نابود بشه یا صلح بشه راهی دیگه وجود نداره در کنار هم نمی توانند زندگی کنند
پاسخ ها
یک ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
اگر به فکر صلحه چرا به یمن حمله کرد؟ اگر کاری از دستش برنمیاد دیگه نمک روی زخم مردم غمگین غزه نپاشه
ای کاش یک تیکه از عبای سید مقاومت را به بدن بی غیرت حکام عربی می زدنند تا بلکه شاید غیرتشان
بیدار می شد
پس چه شد غیرت عربی
چه شود خون عرب
چه شد فخر عرب
چه شد دلیری عرب
چه شد شرافت و خون خواهی
چه شد بی خیالی میلیونها عرب
چه شد فریاد انقلابی
خجالت بکشید
وقتی که حماس رفته زیر بیمارستانها و داخل تونلها قایم شده مردم بیچاره هم وطن خودشو سپر کرده ، از غریبه ها چه توقعی دارند .
جای شکر دار د که سم یا داروی مرگباری براشون نفرستادن این حکام خائن عرب
خدا باز هم رحمت کنه به پدرشان تو غزه که اب وبرق انترنت و........در دست صهونیستا است واین همه کشتار معلوم کفن حکم کیمیا داره حداقل بهتره که عربها بفرستن والا جنازها رو زمین میمونه.
بیچاره مردم
این بن سلمان یک موجود موذی ایه که دومی نداره
کسیکه اسلحه دست گرفت با یک دست دیگر نیز کفن بگیرد