بازدید 2268

اشتباهی آدمکش شدم

کد خبر: ۱۲۰۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰ 30 October 2023

مردی در جریان اختلاف مالی با فردی اشتباهی مردی دیگر را هدف شلیک گلوله قرار داده و به قتل رساند. متهم قصد داشت غیرقانونی از مرز به ترکیه برود که بازداشت و زندانی شد.

به گزارش جام‌جم، ۲۹شهریور امسال مردی با پلیس ۱۱۰ تهران تماس گرفت و از تیراندازی در نزدیکی یک جایگاه سوخت در محله جنت‌آباد تهران خبر داد. با اعزام ماموران کلانتری جنت‌آباد به آنجا مرد ۲۵ ساله که دو تیر به شکم و ساق پای راستش برخورد کرده بود به بیمارستان منتقل شد. در تحقیقات محلی پی بردند، این مرد سمت موتورش بوده، فردی آن طرف‌تر به او شلیک کرده و به سرعت سوار خودروی عبوری شده و از محل گریخته است.

با مدارک همراه مرد مصدوم هویت او شناسایی و معلوم شد آن روز با کارفرمایش در محل بوده که زخمی شده است. کارفرمایش شناسایی و در تحقیقات گفت: چاپخانه دارم و در زمینه رمز ارز هم فعالیت می‌کنم. آن روز قرار کاری با مردی داشتم و با پرداخت ۱۰۰ دلار به موتورسوار که برایم کار می‌کرد به محل قرار رفتیم اما از ملاقات‌کننده خبری نبود. ناگهان مردی به او چند گلوله شلیک کرد و متواری شد‌.

ماموران با بازبینی فیلم دوربین مداربسته جایگاه سوخت تصویر ضارب را یافتند که آن را ابتدا به خانواده مرد مصدوم نشان دادند که آنها وی را نشناختند و نمی‌دانستند به چه انگیزه‌ای وی زخمی شده است. اما این تصویر وقتی به کارفرمای مرد زخمی نشان داده شد او ضارب را شناسایی کرد و گفت همان فردی بوده که با هم اختلاف مالی و آخرین ملاقات را داشتند. ضارب فراری تحت تعقیب ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت تهران قرار گرفت اما معلوم شد خانه‌اش را ترک کرده و کسی از او خبری ندارد‌. ماموران همچنان در پی ضارب فراری بودند که بعد از گذشت یک ماه از این حادثه بعداز‌ظهر سه‌شنبه دوم آبان امسال ماموران متوجه شدند مرد جوان مصدوم فوت شده است.

با گزارش مرگ او به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، تحقیقات در دستور کار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. سرانجام رد متهم دیروز در زندان اردبیل به دست آمد و معلوم شد بابت اتهام فرار غیرمجاز از مرز بازداشت شده است. با شناسایی قاتل در زندان وی در تحقیقات پلیسی گفت: مرد چاپخانه‌دار را سال‌هاست که می‌شناسم و با هم معامله‌های مختلف از جمله خرید و فروش رمز ارزهای اینترنتی داشته‌ایم. به او سر معامله‌های رمز ارز بدهکار شدم و پولش را می‌خواست. شرایط درست نمی‌شد، برای ترساندن او تصمیم گرفتم سلاح بخرم و سمتش شلیک کنم تا وقت برای پرداخت پول پیدا کنم. سر قرار رفتم او با مرد موتورسواری آمده بود‌. آمدم سمت او شلیک کنم که تیر‌ها اشتباهی به مرد جوان همراه او اصابت کرد.

وی افزود‌: با زخمی شدن موتور‌سوار از ترسم فرار کردم، سلاح را جایی انداختم و با رفتن به خانه‌ام پول و وسایلم را جمع کرده و شبانه راهی شهرستان در غرب کشور شدم‌. سومین روز از حادثه گذشته بود که تصمیم به خروج از کشور گرفتم‌.‌ به روستای مرزی در پارس‌آباد رفتم تا به کمک قاچاق‌بری به ترکیه بروم که پلیس مرا بابت عبور غیر‌قانونی از مرز بازداشت کرد و به زندان افتادم و از ماجرای تیراندازی با کسی حرفی نزدم تا این‌که بعد از یک ماه آن مرد فوت شد و من در زندان شناسایی شدم. 

امیر‌حسین علیمردان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف‌های اولیه متهم قرار شد او برای تحقیقات بیشتر به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست