بازدید 4082

خبر خوب برای قلعه‌نویی و تیم ملی در جام ملت‌ها

کد خبر: ۱۲۰۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 30 October 2023

به نقل از سایت Transfery، علی قلی‌زاده با قراردادی سه‌ساله راهی لخ‌پوزنان لهستان شد. لخ‌پوزنان برای این بازیکن مبلغ ۱.۸ میلیون یورو پرداخت کرد و قرارداد این بازیکن تا پایان ژوئن ۲۰۲۶ اعتبار دارد.

ارزش این بازیکن ایرانی ۱.۸ میلیون یورو است و به همین دلیل پوزنان تصمیم گرفت یکی از گران‌ترین نقل‌وانتقالات تاریخ لیگ فوتبال لهستان را انجام دهد. با این حال قلی‌زاده هنوز نتوانسته برای لخ پوزنان به میدان برود و به دلیل مصدومیت دور از میادین بوده است.

سران لخ پوزنان لهستان اعلام کردند که قلی‌زاده به زودی از بند مصدومیت رهایی یافته و می‌تواند تا نهایت ۳ هفته دیگر به میادین بازگردد. به این ترتیب قلی‌زاده می‌تواند تا قبل از شروع جام ملت‌های آسیا خودش را در تیم باشگاهی‌اش در لهستان نشان دهد و به این رقابت‌ها دعوت شود.

بازیکن ایرانی چند سالی است که برای تیم شارلوای بلژیک به میدان رفته و ۱۴۳ بازی برای این تیم انجام داده است. او در بهار به صورت قرضی به کاظیم‌پاشا ترکیه رفت و در آنجا بود که از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و در نتیجه از فروردین از فوتبال دور بوده است. مصدومیت و مشکلات این بازیکن در واقع شانس لخ‌پوزنان را برای خرید او افزایش داد و تیم‌های زیادی که خواهان این بازیکن بودند از خرید قلی‌زاده منصرف شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی