بازدید 3944
۳

پلمب ۳۲۸ واحد صنفی متخلف در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از پلمب ۳۲۸ واحد صنفی متخلف و نصب همین تعداد آگهی تعطیلی جلوی درب این واحدها برای سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰ 29 October 2023

به گزارش «تابناک»، علیرضا حسن پور روز یکشنبه با حضور در استودیو خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین ضمن بیان این مطلب افزود: بیشترین واحدهای متخلف نانوایی ها، مشاوران املاک و مراکز عرضه مرغ بودند.

وی با بیان اینکه امسال در بخش کالا و خدمات به چهار و ۵۰۰ فقره پرونده رسیدگی شده است، تصریح کرد: ۹۹.۷ درصد پرونده‌های تشکیل شده، مختومه و منجر به صدور رای نهایی شده که در مجموع ۱۶۸ میلیارد ریال محکومیت به دنبال داشته است.

حسن پور اضافه کرد: مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های مربوط به بخش کالا و خدمات در اداره کل تعزیرات حکومتی استان ۶ روز بوده که این میزان مدت به مراتب نسبت به سال های گذشته زمان کمتری را به خود اختصاص داده است.

این مسوول در ادامه به بررسی پرونده‌های قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: امسال همچنین ۶۹۵ پرونده در این حوزه تشکیل و یک هزار میلیارد ریال نیز برای متخلفان جزای نقدی صادر شده است.

حسن پور با بیان اینکه در سال جاری ۳۷۶ فقره پرونده با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین در حوزه بهداشت، دارو و درمان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: مجموع صدور جزای نقدی برای متخلفان این حوزه ۱۴ میلیارد ریال است.

گفتنی است، ۳۸۵ تیم بازرسی متشکل از تعزیرات و دستگاه‌های متولی بر اصناف و مراکز عرضه خدمات استان قزوین نظارت دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
کمبود شیرخشک در ایران
ایا زاد و ولد ایرانی ها زیاد شده خیر
افاغنه دارن هی میزان
چرا سهم ایران و پول نا باید بره واسه تخم و‌ترکه افغان
جمع کنید اینها رو وگرنه مردم خودشان وارد خواهند شد
در دکان برادران ودولت را جرات دارید پلمپ کنید .کاسبان بورس را چطور ؟
ببخشید اونوقت اين جریمه هاروبه حساب کی میریزن اونا گران فروشی کردن حق مردم وخوردن جریمه کجا میره شما بجای کارآفرینی دارید پلمپ میکنید خسته‌ نباشید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست