بازدید 2480

چه کسانی جرات نسل کشی به صهیونیست‌ها داده اند؟

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی، کاخ سفید و برخی کشور‌های غربی را یگانه عامل گستاخی رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان دانست.
کد خبر: ۱۲۰۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶ 29 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی در فضای مجازی نوشت: باوجود اعتراض مستمر افکار عمومی در جهان و قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد علیه جنایات جنگی صهیونیست‌ها در نوار ⁧غزه⁩، رژیم صهیونیستی، حملات هوایی، دریایی و زمینی به مناطق مختلف غزه و کشتار وحشیانه غیرنظامیان را تشدید کرده است!

سخنگوی وزارت امور خارجه، این حملات را نه صرفا پرتاب مستمر بمب‌ها و شلیک موشک‌ها برای نسل‌کُشی فلسطینیان و کشتار کودکان معصوم فلسطین⁩، بلکه شلیک مستمر به جامعه بشری، ارزش‌های اخلاقی و انسانی، صلح و امنیت جهانی، حقوق بشردوستانه و قوانین و مقررات آمره بین‌المللی دانست.

کنعانی در استنتاج پیامش تصریح کرده است: ‏چه کسی جز حمایت امریکا و برخی دولت‌های غربی، جرأت این همه جرم و جنایت و نسل‌کُشی فلسطینیان را به صهیونیست‌ها داده است؟!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
گور بابای اسرائیل هم کرده ولی یک مطلبی توی جنگ هست و آن اینکه وقتی طوفان میکنی عکس العملی هم باید از طرف مقابل انتظار داشت !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
بله ما هم هر چه میگوییم حقوق فلسطینیان را پایمان نکنید کسی گوش نکرد و با حق کشی های مداوم باد کاشتند موجب طوفان الاقصی شد ....
این جرات نسل کشی را مدیون حماس هستند.حماس در دام افتاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
تو که از دوست صهیونیست دفاع می کنی ... اسرائیلی انساندوست مهربان و حقوق بشری و ازادیخواه ... جنایات دوستانت را به تو تبریک میگویم
تمام کسانیکه از اسرائیل حمایت میکنند چه نظامی و چه در فضای مجازی ، دستشان به خون اون بچه های بی گناه آلوده است و دیر یا زود ، در مقابل درگاه یگانه عادل هستی باید پاسخگو باشند . با هر دلیل و منطقی ، کشتن کودکان از هر دو طرف گناهی نابخشودنی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
بچه از هر دو طرف كشته شده تو اوكراين و يمنم بچه ميكشن فقط فلسطين ارججيت نداره
شعار چیزی را حل نمی کند.
برو غزه بجنگ.
آقا ناصر تازه شروع شب و تا صبح خیلی مونده
بفرما جلوش رو بگير
هنیه کجاست؟
شماها دیگه درباره نسل کشی صحبت نکنین. لگنهای از رده خارج بی کیفیت داخلی هر سال چند نفر از مردم ایران رو به کشتن میدن؟ مگه تا الان چند نفر توو غزه کشته شدن؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست