بازدید 5648
۵
بسته ویدیویی «تابناک»

روایت صوتی مصطفی چمران از نبردش در لبنان / رفتار امام صدر با زنان بی‌حجابی که ملاقات می‌کرد / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / ده خودرو کمیاب جهان

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۲۰۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴ 28 October 2023

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

روایت صوتی مصطفی چمران از نبردش در لبنان

شهید مصطفی چمران در ۱۹۷۱، به لبنان رفت و به اردوگاه‌های سازمان آزادیبخش فلسطین و جنبش امل پیوست. وی از اعضای اصلی جنبش انقلاب اسلامی در خاورمیانه شد و به سازماندهی و آموزش نیرو‌های چریکی و انقلابی در الجزایر، مصر و سوریه پرداخت. روایت صوتی او را از فعالیت‌های نظامی‌اش در لبنان می‌شنوید.  

 

 

رفتار امام صدر با زنان بی‌حجابی که ملاقات می‌کرد

فاطمه طباطبایی خواهر مرحوم دکتر سید صادق طباطبایی و خواهرزاده‌ امام موسی صدر از نوع مواجهه این روحانی با زنان بی‌حجاب سخن می‌گوید. این گفت و گو را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید. 

 

 

چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟

براساس آمار و ارقام از هر سه نفر، یکی به اعتیاد شدید به تلفن همراه خود دچار است؛ آنقدر که نمی‌تواند آن را خاموش کند. با این حال راه حل‌هایی برای استفاده کمتر از تلفن همراه وجود دارد که در تنظیمات داخلی تلفن‌های همراه و اپ‌های موجود در بازار قرار دارند. جزئیات مربوط به راه حل‌های استفاده کمتر از تلفن همراه هوشمند را با زیرنویس فارسی در تکنوتابناک ببینید. 

 

 

ده خودرو کمیاب جهان

در این ویدیو ده مدل از خودروهایی را خواهید دید که اثبات شده، کمیاب‌ترین خودروهای جهان به شمار می‌روند. در این فهرست، خودروهایی از یک مدل فراری تا مدلی از رولز رویس و خودرویی که تنها یک دستگاه از آن در جهان هست، وجود دارند؛ افراد ماشین باز این ویدیو را از دست ندهند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
چيريك چيه چريك.
یعنی ازفرمایشات خانم فاطمه طباطبائی اینطوراستنباط میشودکه ازنظرامام موسی صدر مهم افکار ورفتاربانوان بوده ونه ظاهروپوشش آنانان
چندین و چند سال پیش هر از چند گاه فراخوان تجمع و راهپیمایی دولتی برای حمایت از فلسطین داده می شد. خیابانها هم در تهران و شهرستانها تا حدی از مردم پر می شد.

چه شده که در این مدت 22 روز از شروع جنگ غزه، نه دیگر از آن فراخوانهای گسترده سازماندهی شده خبری است و هم تعدادی اندکی در فراخوانهای محدود اعلام شده تا کنون، شرکت کردند؟!
سلام خدا بر شهید چمران
درود بر چمران مرد عمل
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی