بازدید 37922
ششصد و یکمین روز از حمله روسیه به اوکراین

اصابت دو موشک بالستیک اوکراین به سامانه‌های اس ۴۰۰ روسیه+ فیلم/نخست وزیر مجارستان: روس‌ها در جنگ شکست نخواهند خورد

ششصد و یک روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۰۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 27 October 2023

اصابت دو موشک بالستیک اوکراین به سامانه های اس 400 روسیه+ فیلم

بین الملل تابناک: ششصد و یک روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

انگلیس: تحولات فلسطین تاثیری بر تعهدات لندن به اوکراین ندارد
۱۴۰۲/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۲

دفتر ریشی سوناک روز جمعه با صدور بیانیه‌ای از گفت‌وگوی تلفنی رهبران دو کشور خبر داد و نوشت: «نخست‌وزیر بر تعهد بلندمدت و تزلزل ناپذیر بریتانیا به حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین تاکید و تکرار کرد که درگیری در خاورمیانه این رویکرد را تغییر نخواهد داد.»

سوناک بر اساس این بیانیه مدعی شد: «اصل نظم مبتنی بر قانون، که در آن مردم بتوانند در صلح و ثبات زندگی کنند، باید هم در اوکراین و هم در خاورمیانه محافظت شود.»

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین نیز نخست وزیر انگلیس را در جریان آخرین وضعیت جنگ در این کشور قرار داد و با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حمایت بریتانیا از اوکراین تزلزل ناپذیر است و من از این بابت قدردان هستم.

وی افزود که دو طرف درباره «همکاری‌های دفاعی بیشتر، به‌ویژه قابلیت‌های موشکی و ضد پهپادی برای تقویت نیروی هوایی اوکراین بحث کردیم.» گفتنی است که انگلیس پس از آمریکا، دومین تامین کننده تسلیحات جنگی اوکراین است و تاکنون بیش از یک هزار و ۱۰۰ شهروند روس و افزون بر ۶۰۰ سازمان دولتی روسیه را تحریم کرده است.

اظهارات عضو کنگره آمریکا از بی‌هدفی بایدن برای کمک به اوکراین
۱۴۰۲/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۱

«مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با زیرسئوال بردن درخواست دولت «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا برای اختصاص بودجه به اوکراین گفت: ما می خواهیم بدانیم هدف نهایی از ارائه این کمک ها به اوکراین چیست؟ کاخ سفید هنوز در اینباره توضیحی ارائه نکرده است.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا، هفته گذشته از کنگره خواست یک بسته امنیتی ۱۰۶ میلیارد دلاری را تصویب کند که ۶۱.۴ میلیارد دلار کمک اضافی برای اوکراین و ۱۴.۳ میلیارد دلار دیگر برای کمک به رژیم صهیونیستی را شامل می شود.

خبرگزاری تاس با اشاره به مخالفت برخی اعضای جمهوری خواه کنگره آمریکا، وضعیت تصویب این بسته امنیتی را نامشخص دانست.

آنتونوف: کمک آمریکا به اوکراین، ریختن بنزین روی آتش است

«آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در آمریکا نیز در اینباره به رسانه ها گفت: اقدامات تحریک آمیز آمریکا بیشتر شبیه بنزین ریختن روی آتش است.

این دیپلمات روس با اشاره به مخالفت مردم آمریکا با هزینه شدن بودجه این کشور در جنگ اوکراین، خطاب به دولت آمریکا گفت: به نظر مردم خود احترام بگذارید و نسبت به سرنوشت کسانی که توسط سلاح های شما کشته می شوند بی تفاوت نباشید.

شرکت آلمانی قیمت تجهیزات نظامی برای اوکراین را ۵۰ درصد بالا برد
۱۴۰۲/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۰

شرکت آلمانی راین متال، قیمت گلوله‌های توپ ۱۵۵ میلیمتری خود برای تحویل به ارتش اوکراین را ۵۰ درصد افزایش داده است.

گزارشات نشان می‌دهد این شرکت آلمانی که اتفاقاً خود را شریک بزرگ طرف اوکراینی می‌داند از زمان آغاز درگیری‌های نظامی بین روسیه و اوکراین سود بسیار خوبی هم به جیب زده است.

البته به نظر می‌رسد پول گلوله‌های تولید این شرکت که راهی اوکراین می‌شود از سوی دولت آلمان پرداخت می‌شود.

اسناد محرمانه حاکی از آن است که دولت آلمان در قرار اخیر خود با راین متال، برای هر گلوله قیمتی حدود ۳۸۱۳ دلار متعهد شده و این در حالی است که این رقم در ابتدای جنگ اوکراین کمی بیشتر از ۲۰۰۰ دلار بوده است.

قرار شده شرکت آلمانی ۳۳۳ هزار و ۳۳۳ عدد گلوله توپ برای تأمین نیاز ارتش آلمان و اوکراین تولید و تحویل دهد.

نکته جالب اینکه گفته می‌شود قرار است قیمت این گلوله‌ها بیش از این هم افزایش یابد.

نخست وزیر مجارستان: اوکراین پیروز جنگ نخواهد بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۹

ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان امروز جمعه اعلام کرد: کاملاً عیان است که بسیاری از کارشناسان نظامی بر این باورند که اوکراین در جنگ پیروز نخواهد شد اما سیاستمداران اروپایی جرات اعلام آن را ندارند.

وی افزود: این کاملاً روشن است که موفقیتی در کار نخواهد بود و اوکراینی ها در جبهه ها پیروز نخواهند شد و این موضوعی است که همه کارشناسان نظامی روی آن اتفاق نظر دارند اما سیاستمداران جرات ندارند بگویند که راهبرد بدی را انتخاب کردند.

به گفته اوربان، در آغاز درگیری، غرب دیدگاه خود را درباره روند تحولات به کی یف تشریح کرد: شما جنگیدید، خون ریختید، بسیاری از مردم کشته شدند، تلفات اوکراین بسیار زیاد است، ما پول و ابزار نظامی و پیروزی کیف را فراهم می کنیم. به نظر یک سناریوی واقعی بود، اما همه در حال حاضر می دانند که این استراتژی شکست خورده است.

نخست وزیر مجارستان گفت: روسها در جنگ شکست نخواهند خورد و بحثی درباره برکناری رئیس جمهور روسیه که اصولاً بخشی از راهبرد غرب بود، نمی توان کرد.

مخالفت مجارستان و اسلواکی با اختصاص 50 میلیارد یورو به اوکراین
۱۴۰۲/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۴
روزنامه پولیتیکو شب گذشته گزارش داد که ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان و همتای اسلواکی وی - روبرت فیکو، در جریان نشست سران اتحادیه اروپا در بروکسل، با اختصاص بسته کمکی 50 میلیارد یورویی به اوکراین مخالفت کردند. 
 
به نوشته این نشریه، فیکو تصمیم خود را با سطح بالای فساد الی در اوکراین توضیح داد. وی گفت که این کشور به کی‌یف کمک نظامی بیشتری نخواهد کرد. او همچنین از اتحادیه اروپا که در حال حاضر تامین کننده اصلی کی‌یف است، خواست تا نقش میانجی صلح‌ را در این مناقشه بپذیرد.
 
به نوبه خویش، اوربان نیز در اجلاس اتحادیه اروپا پیشنهاد کرد که یک استراتژی جدید برای اوکراین تهیه شود و تنها پس از آن بررسی شود که به چه نوع کمک مالی نیاز دارد. وی یادآور شد که استراتژی جدید باید بر اساس آتش بس و مذاکرات صلح باشد.
 
لازم به ذکر است که ارائه اصلاحات در بودجه اتحادیه اروپا مستلزم حمایت تمامی 27 کشور عضو این جامعه است.

اصابت دو موشک بالستیک اوکراین به سامانه های اس ۴۰۰ روسیه+ فیلم

روز گذشته اوکراین دو موشک بالستیک ATACMS به سمت هدفی در لوهانسک شلیک کرد که البته وزیر دفاع روسیه مدعی رهگیری آن‌ها شد.
 
با این حال کلیپ منتشر شده نشان می‌دهد، موشک به هدف خورده و به گفته منابع روسی، دست کم سه سامانه (احتمالا منظورشان پرتابگر است) از یک آتشبار S-۴۰۰  نابود شدند. این منابع همچنین اضافه کردند که موشک‌های اوکراینی رهگیری نشدند.
تعداد بازدید : 6168
 
منبع روسی به طنز نوشته: بله دقیقا اینطور است؛ دو موشک ATACMS نابود شدند، اما در اثر برخورد با زمین و البته سه سامانه S-۴۰۰  نیز هزینه صرف نابودی آن‌ها شد.

مایک جانسون از کاخ سفید خواست پاسخگوی بودجه هزینه شده در اوکراین باشد

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بامداد امروز، جمعه، در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت که مردم ایالات متحده خواستار پاسخگویی کامل کاخ سفید برای دلارهایی هستند که برای حمایت از اوکراین هزینه شده است.

وی با اظهار نظر در مورد درخواست کاخ سفید از کنگره برای تخصیص بودجه اضافی برای سال مالی جدید، به ویژه برای کمک به اوکراین و اسرائیل، خواهان جداسازی این دو بسته کمکی شد و گفت: «من امروز به کاخ سفید گفتم که اجماع نظر جمهوری‌خواهان این است که باید این موضوعات را از یکدیگر جدا کنیم.»

رئیس مجلس افزود: «کاخ سفید اطلاعاتی در مورد هدف نهایی ایالات متحده در درگیری اوکراین به کنگره ابلاغ نکرده است. ما نگران این مسئله  هستیم. کنگره مسئولیت مدیریت امور مالی مردم آمریکا را دارد و ما باید مطمئن شویم که کاخ سفید این دلارها را مسئولانه خرج می‌کند.»

به عقیده برخی کارشناسان، انتخاب مایک جانسون جمهوری خواه به عنوان رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکا، خبر نگران کننده‌ای برای مقامات کی‌یف است که به حمایت واشنگتن وابسته هستند. چرا که اگر کمکی از سوی واشنگتن نرسد، همه از سرنوشت آینده اوکراین آگاه هستند.

کارشناسان یادآور شدند که  انتخاب مایک جانسون اختلافات سیاسی در ایالات متحده در خصوص ادامه حمایت از اوکراین را شدیدتر می‌کند، او پیش از این چندین بار به حمایت بیشتر به کی‌یف رای منفی داده است. 

نشست امروز شورای امنیت سازمان ملل در مورد وضعیت اوکراین 

نمایندگی دائمی برزیل در سازمان ملل به عنوان رئیس دوره‌ای شورای امنیت اعلام کرد که نشست علنی این شورا در خصوص وضعیت اوکراین روز جمعه، ۲۷ اکتبر ساعت ۱۵:۰۰ به وقت محلی (۲۲:۰۰ به وقت مسکو) برگزار خواهد شد.

در این پیام یادآوری شده که بنا به درخواست روسیه، این نشست با موضوع "تهدیدات صلح و امنیت بین المللی" در زمینه اوکراین برگزار می شود. 

پیش از این، دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل، گفته بود که طرف روسی درخواست کرده است نشست شورای امنیت  درباره عواقب ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین برگزار شود.

چین قصد ندارد در نشست صلح اوکراین در مالت شرکت کند

آژانس خبری بلومبرگ صبح امروز، جمعه به نقل از منابع خبری خود گزارش داد که چین قصد ندارد نماینده‌ای به نشست بین المللی حل و فصل مناقشه اوکراین که در تاریخ ۲۸ تا ۲۹ اکتبر در کشور مالت برگزار می‌شود، بفرستد.

به گفته منبع خبری این آژانس، فهرست شرکت کنندگان شامل نمایندگان گروه هفت و همچنین قطر، آفریقای جنوبی، هند و ترکیه است. احتمال دارد که برخی کشورها به ویژه برزیل و شیلی، مجازی در این رویداد شرکت کنند.

بلومبرگ افزود که غیبت طرف چینی، ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌ جمهور اوکراین را ناامید می‌کند، چرا که او می‌خواهد حمایت جهانی بیشتری برای ترویج «طرح صلح» خود جذب کند.

روز گذشته ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که نشست آتی در قالب کپنهاگ درباره اوکراین که قرار است در مالت برگزار شود، غیرسازنده بوده و هیچ چشم‌اندازی نخواهد داشت.

اعتراف واشنگتن به وجود مزیت‌های تاکتیکی ارتش روسیه در ماه‌های آینده 

جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید در نشست خبری شب گذشته، پنجشنبه، اعتراف کرد که ایالات متحده می پذیرد که نیروهای مسلح روسیه در ماه‌های آینده و فصل سرما، از لحاظ مسائل فنی و تاکتیکی بر ارتش اوکراین برتری خواهد داشت. 

کربی گفت: روسیه مجدداً شروع به انجام اقدامات تهاجمی در چندین جهت گیری از جمله در منطقه آودیوکا، لیمانسکی و کوپیانسک کرده است. ما انتظار داریم که طرف روسی حملات جدیدی را انجام دهد. این یک درگیری پویاست و ما باید به یاد داشته باشیم که روسیه همچنان دارای قابلیت‌های تهاجمی زیادی بوده و ممکن است در ماه‌های آینده به برخی از مزایای تاکتیکی نیز دست یابد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۶
به امریکا و ذلنسکی هشدار می دهیم اگر پوتینی های سلحشور ما را بیشتر اذیت کنید یه دفع دیدید که انها اکراین و امریکا را روی نقشه جغرافیا لاک گرفتند . گفته باشیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
انریکا و زپرتسکی رو ایجوری مینویسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
با موشک میشه لاک گرفت
باید اقای پوتین سریع خاک اوکراین را ترک و با یک ببخشید جنگ را تمام کند چون اقای پوتین اگر می خواست کاری کند تا حالا انجام داده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
تو فقط قرص فشار رو فراموش نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
تو نگران نباش بخواد کاری کنه از تو اجازه نمیگیره
فعلا که داره از سرگرمی لذت میبره
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
منظور از سرگرمیش کشته شدن سربازان روس و هموطناش تو اوکراین هست
روسیه ابر قدقد :)) جوک قرن ، سامانه های پلاستیکی و پوشک های فراصوتی
پاسخ ها
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
فعلا که تا ایجا همین روسیه بک تنه ناتو وهمه کشورهای غربی واروپایی به گریه در اورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
ابر قدقد اصلی اربابت هست که خیلی زاییده
روسیه هیچی نیست و فقط به پشتوانه بمب هسته ای به اوکراین حمله کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
پس چرا اربابت حمله غیر هسته ای نمیکنه به روسیه؟
مجارستان اصلاً اندازه ای نیست که در مورد جنگ و اقتصاد صحبت کنه ، خودش همیشه دستش جلو اروپا درازه و در به دره !! اگر بیل زن بود باغچه خودش و زده بود !!! همین راه عالیه که دارند پیش میرند!! هم برا اوکراین منفعت داره ، هم غرب.... البته نخست‌وزیر مجارستان نوکر پوتینه ! جز و ولز میکنه برا اربابش
ثروتمند ترین مرد جهان ایلان ماسک اعلام کرد هرگونه کمک به اوکراین حماقت و دولت آمریکا احمق است چون برنده این جنگ پوتین و روسیه است
زنده باد روسیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
برای اربابت پوتین دم تکان میدی
زنده باد روسیه مرگ بر اردوگاه اشرفی های آلبانی نشین
مرسی فیلم منتشر شده کاملا مشخص بود که سه تا سامانه ای ۴۰۰ نابود شدن احتمالا کارمندان سرخپوست هستن که از یه دود سفید این همه تجزیه تحلیل انجام میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
هر چی از جنگ اکراین دیدیم فقط دود بود و اتش بعد از حمله
ادم بعضی موقعها فکر میکنه این جنگ همش فیلمه
یک اثابت موشک به یک ساختمان تانک یا کشتی رو ندیدیم همش دود و اتش بعد از اثابت که بنطر صحنه سازی میاد
روسیه شکست نمی خوره شاید درست باشد شاید
جنگ خنده داری هست ! کلیه اطلاعات حملات موشکی و پهبادی ، اتاق فرماندهی و خود تجهیزات و حتی نیروهای رصد کننده و هدایت کننده آمریکایی هستند ! و روسیه هم براش مهم نیست که آمریکا مستقیما در جنگ هست
مغز براندازان هم اکنون
با موشک های جدیدی که غرب به اوکراین تحویل داده روسیه شکست سنگینی از اوکراین خواهد خورد و نابود خواهد شد.

تشخیص
این موضوع در مغز براندازان شایع هست و درمان موثری نداره. گل گاو زبون برای آرامش
از فیلم که چیزی مشخص نیست!!! شما چطور تشخیص دادید سامانه اس ۴۰۰!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
دقت کن پایین ویدئو آتش بار اس400 دیده می‌شه
درسته که روسیه شکست نخورده و احتمالا نخواهد خورد از اولش هم کسی چنین فکر نمیکرد بلکه هدف این بود که اوکراین به عنوان یک کشور مستقل باقی بمونه و در مقابل روسیه ایجاد بازدارندگی کنه یا با عضویت در ناتو یا داشتن ارتش قوی و به نظر این هدف قابل دسترس هست
دلقک داره دق میکنه دیگه تیتر اول نیست
با اثبات ناکارآمدی سامانه اس ۴۰۰ روسیه در نبردهای مختلف، باید گفت که این سامانه فقط بدرد تعویض با پفک نمکی میخورد
سامانه های دفاعی روسیه بی فایده هستن
شرکت آلمانی گلوله ها را 50 درصد گرونتر کرده؟!
مگه اونجا هم تورمه؟
یا دارن انتقام قطعی لوله گاز روسیه رو می گیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
بخاطر نونه همش بخاطر نونه
شرق گداها دیگه دلشونو به چی خوش کردن به ادعاهای نخست وزیر مجارستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
تو رو بگو که دلت به چی خوشه به ارباب دلقک
مردم تو لهستان دیگه خسته شدن ، کم کم مردموشون اکراینیها را سخت میتونن تحمل کنن و متوجه شدن این جنگ در جهت منافع آمریکا و انگلیس هست. پوتین یک سال دیگه طول بده مردم اروپا دو دسته میشن و سخت از طولانی و هزینه شدن مالیاتشان برای این حنگ عصبانی خواهند شد.
مرگ بر پوتین و همه طرفداران پوتین در سراسر جهان
چقدر اینجا روس فارس زبان زیاده / اشغالگر اخراج شود
همه دنیا به اوکراین انواع اسلحه وموشک وهوا پیما میدهند روسیه هنوز یک هواپیما به ایران نداده چون از ترس امریکاواسراییل جراتش را ندارد قرار بود ۲۴ فروند سوخوی که مصر به دسنور امریکا نخرید به ایران بفروشد سه ساله پس کو .....روسها همیشه خیانتکار هستند
پاسخ ها
محمد فقیه نوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
حرفت درسته ولی پرچمت شک برانگیز است
دلم برای دلقک میسوزه چونکه داره دق میکنه بوی بی‌پولی به مشامش خورد شیطان بزرک سرش تو خاورمیانه گرمه
ما که فقط دود و درخت دیدیم. چشم بصیرت نداریم که به نفع غرب پرست ها بهتر ببینیم.
وزیر مجارستان چقدر احمق هست تا همی الان روسیه عملا شکست خورده است معنای شکست فقط این نیست که در جنگ پیروز شوی الان از نظر تحریم و به انزوا رفتن روسیه و نقض حقوق بین الملل روسیه عملا شکست خورده است
شرق گداها سلام صبح رو خوب شروع کردیم به امید اینکه شما هم در خواب بتوانید صبح را خوب شروع کنید .
هوای دمپایی ابری را داشته باشید داره پاره میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
غربگرایی و شرقگرایی برازنده شماست
ما وطن گرا هستیم و یک وطن گرا و اسلام گرا می گوید وقتی شرق با ما کاری ندارد و تازه به اندازه توانش با ما همراهی می کند چرا باید با او دشمنی کنیم و داد و ستد نداشته باشیم
جنگ روسیه و اوکراین معادله ساده ای دارد

1. روسیه ابرقدرتی که مردمش در دل همراهی با حکامش در جنگ ندارند
2.اوکراین مردمی از سرزمین خودشان به هر قیمتی دفاع میکنند و تسلیم نشوند

تکلیف این جنگ مشخص است مگر اینکه روسیه بمب اتمی بزند و نسل اوکراینی ها کلا منقرض کند

عین جنگ ویتنام و عین اشغال افغانستان توسط شوروی سابق و قذیم تر از آن توسط استعمار بریتانیا
سه ابرقدرت جنگ را نبردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
آره روسیه ابرقدرت ظالم است که افغانستان و عراق و سوریه و الان فلسطین را به خاک و خون می کشد
تا کی می خواهید با این چرندیات چهره باطل را مخفی کنید
طوفان الاقصا دستکش مخملی غرب را باره پاره کرد و باعث شد چهره خبیث غرب و آمریکا عریان و نیت فاسدش و همدستی اش با اسرائیل جنایت کار روشن شود

حالا غرب برای نجا خودش دو دسته بشه گروه اول کمک به اکراین و دسته دوم کمک به اسرائیل جنایت کار برای نجات اسرائیل و خدا هم در بین مردم فلسطین است

جنگ معمولی بین اسرائیل و فلسطین تبدیل به جنگ بین حق و باطل شده
در کشورهای غربی هم مردم دو دسته شدند یک دسته حامی حق و طرفدار فلسطین و یک عده هم طرفدار باطل و اسرائیل

فلسطین تبدیل به یک شاخص و تعیین کننده حق و باطل است
روسیه ب تنهایی با تمام غرب و اروپا داره میجنگه و هنوز بیشر از سلاحای قدیمی خودش استفاده کرده،
خدایا امیدوارم این جنگ تمام بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی