بازدید 3682
۳

مرگ دومین مجروح در گروگان‌گیری خونین شیراز

تحقیقات پلیس برای دستگیری عاملان گروگانگیری خونین در شیراز در شرایطی ادامه دارد که دومین مجروح این حادثه نیز روی تخت بیمارستان جان باخت تا شمار قربانیان این حادثه به ۲ نفر افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۱۲۰۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ 27 October 2023

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، این گروگان‌گیری ظهر روز پنجشنبه مقابل دادسرای ناحیه ۲ شیراز واقع در بلوار شهید چمران شیراز اتفاق افتاد. آدم ربایان ۳ مرد مسلح و سوار بر یک پژو ۴۰۵ بودند که در مقابل دادسرا به سوی ۲ مرد شلیک کردند و در ادامه زنی که همراه با آنها بود را سوار خودرو کرده و ربودند.

در جریان این تیراندازی یکی از دو مرد که به شدت مجروح شده بود در همان دقایق اولیه جان خود را از دست داد و دومین نفر به بیمارستان انتقال یافت.

در شرایطی که تحقیقات پلیس برای دستگیری مردان مسلح ادامه دارد از بیمارستان خبر رسید که دومین مجروح حادثه نیز به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد تا شمار مجروحان این حادثه به ۲ نفر افزایش پیدا کند.

بر اساس این گزارش تیم‌های ویژه ای از پلیس در تعقیب عاملان این جنایت هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
تو خبر قبلی هم تصریح شده بود که عامل اصلی ازاایران خارج شده و به یکی از کشورهای همسایه(افغانستان) گریخنه و البته مردم نگران نباشند متهم اصلی افغانی نیست!!!!
افول اخلاق در جامعه به شدت محسوس است. چه کردند مسئولان با این جامعه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
همه جای دنیا وضعیت به مراتب بدتره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست