بازدید 135136
بیستمین روز تحولات فلسطین

عملیات زمینی شبانه اسرائیل به شمال غزه+ فیلم/کشته شدن ۲ نظامی اسرائیل در حمله حزب‌الله/افزایش شمار شهدای غزه به بیش از 7 هزار نفر

جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد بیستمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 
کد خبر: ۱۲۰۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ 26 October 2023

عملیات زمینی شبانه اسرائیل به شمال غزه+ فیلم/کشته شدن ۲ نظامی اسرائیل در حمله حزب‌الله 

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد بیستمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 

گفت و گوی هنیه و رئیس دستگاه اطلاعات مصر درباره غزه
۱۴۰۲/۰۸/۰۴ - ۲۲:۴۵

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس با «عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر تلفنی گفت‌وگو کرد. 

رژیم صهیونیستی طی ۲۰ روز گذشته از آغاز جنگ علیه نوار غزه تاکنون بیش از ۷ هزار فلسطینی را به شهادت رسانده‌ است. 

در همین ارتباط وزرای خارجه نُه کشور عربی با صدور بیانیه مشترک، از شورای امنیت سازمان ملل برای برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه درخواست کردند. 

شبکه الجزیره گزارش داد که هنیه و عباس کامل آخرین تحولات مربوط به نوار غزه را بررسی کردند.  رئیس دستگاه اطلاعات مصر به تشریح تلاش‌های مصر برای تضمین توقف درگیری‌ها در غزه و وارد کردن مایحتاج اساسی مردم غزه پرداخت. 

هنیه نیز از موضع دولت و ملت مصر در قبال تحولات غزه قدردانی کرد. 

القسام: ۵۰ اسیر در پی حملات اسرائیل به غزه کشته شدند
۱۴۰۲/۰۸/۰۴ - ۲۰:۳۶

سخنگوی گردان‌های «عزالدین القسام» اعلام کرد که در نتیجه حملات پیاپی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه ۵۰ اسیر کشته شدند.

«ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) امروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد تعداد اسرایی که به دلیل بمباران و قتل‌عام‌های بی‌وقفه رژیم صهیونیستی کشته شدند، حدود ۵۰ نفر ارزیابی می‌کند.

پیش از این، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که از زمان آغاز عملیات طوفان‌الاقصی، ۳۰۹ نظامی صهیونیست کشته شدند و ۲۲۴  تن هم در اسارت مقاومت فلسطین هستند.

القسام پیش از این چهار اسیر را به دلایل بشردوستانه آزاد کرده بود.

این  در حالی است که امروز روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز گزارش داد قطر در تلاش است تا توافقی را در مورد آزادی ۵۰ اسیر دیگر از نوار غزه نهایی کند.

منابع رسانه‌ای نیز از نگرانی خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه نسبت به تبعات حمله زمینی این رژیم به این باریکه و فشارهای آن‌ها بر کابینه این رژیم برای صرف نظر کردن از آن و مذاکره در این‌باره پرده برداشتند.

«ناعوم الون» از نزدیکان یکی از اسرای صهیونیست در نوار غزه در انتقاد به تهدیدهای مکرر مقامات نظامی و سیاسی رژیم اشغالگر مبنی بر تلاش برای نابودی جنبش حماس گفت: «آزاد کردن اسرا باید بالاترین اولویت باشد، نه نابودی حماس، نه کنترل غزه و نه هیچ چیز دیگری.

۳۰۰۰ کودک در غزه به شهادت رسیده‌اند
۱۴۰۲/۰۸/۰۴ - ۱۹:۴۲

 هیئت نمایندگی فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت طی سه هفته گذشته ۳۰۰۰ کودک در غزه به شهادت رسیده‌اند. 

ساعاتی پیش از این وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای بمباران‌های نوار غزه به ۷۰۲۸ خبر داد و اعلام کرد که از این میزان، ۲۹۱۳ نفر کودک، ۱۷۰۹ زن هستند.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت در غزه، اعلام کرد که طی ساعات گذشته، رژیم اشغالگر ۴۳ جنایت جدید مرتکب شده که ۴۸۱ قربانی برجای گذاشته است. ۱۶۵۰ نفر هنوز مفقود هستند که از این میزان ۹۴۰ نفر کودک و زیر آوارند. شمار مجروحان نیز به بیش از ۱۸ هزار نفر رسید.

هیئتی از حماس به مسکو سفر کرد
۱۴۰۲/۰۸/۰۴ - ۱۹:۴۲

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت هیئتی به نمایندگی از حماس به مسکو سفر کرده است. 

سخنگوی وزارت خارجه روسیه اضافه کرد: «من می‌تونم این را بگویم و تأیید کنم که نمایندگان این جنبش فلسطینی‌ در سفری به مسکو هستند.»

خبرگزاری ریانووستی پیش از این گزارش داده بود موسی ابو مرزوق سرپرستی این هیئت در سفر به مسکو را به عهده خواهد داشت. 

این سفر در شرایطی انجام شده که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد پنجشنبه از موضع روسیه و چین در شورای امنیت و خنثی‌کردن قطعنامه آمریکا در حمایت از رژیم موقت صهیونیستی، تمجید کرده بود.

اردوغان: حملات به غزه به قتل عام و بربریت تبدیل شده است
۱۴۰۲/۰۸/۰۴ - ۱۹:۱۳

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز پنجشنبه گفت: حملات اسرائیل به غزه مدت هاست که از آستانه دفاع از خود عبور کرده و به ظلم آشکار، وحشیگری، قتل عام و بربریت تبدیل شده است.

اردوغان در نشستی در آنکارا اظهار داشت: هیچ کس نباید از ما انتظار داشته باشد در حالی که جنایات در مقابل چشمان ما رخ می دهد، سکوت کنیم.

وی با انتقاد از ناکامی اتحادیه اروپا برای برقراری آتش بس در غزه پرسید: چند کودک دیگر باید بمیرند تا کمیسیون اتحادیه اروپا خواستار آتش بس شود؟ چند بمب دیگر باید بر غزه بیفتد تا شورای امنیت سازمان ملل وارد عمل شود؟

بنا به گزارش آناتولی، پیتر استانو، سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا در امور خارجی، روز چهارشنبه گفت این اتحادیه به دلیل «حملات» مداوم گروه فلسطینی حماس، خواستار آتش‌بس نشده است. استانو موضع اتحادیه اروپا و حمایت آن از رژیم صهیونیستی را تکرار کرد.

اردوغان افزود: کسانی که در هر فرصتی که پیش بیاید به راحتی در مورد حقوق بشر و آزادی قضاوت می کنند، ۱۹ سال است که حق زندگی مظلومان غزه را نادیده گرفته اند. غرب قوانین بین المللی در غزه را نادیده می گیرد زیرا «خونی که ریخته می شود خون مسلمانان است».

وی گفت از زمان آغاز درگیری ها از نزدیک به سه هفته پیش، همراه با قطع شدید نیازهای اولیه برای نوار غزه، ترکیه بیش از ۲۰۰ تن کمک ارسال کرده است تا از طریق مصر به غزه برسد.

انهدام ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در غزه
۱۴۰۲/۰۸/۰۴ - ۱۸:۱۷

 وزیر کار و مسکن غزه از ویران شدن ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در نوار غزه در نتیجه حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد.

محمد زیاره وزیر کار و مسکن غزه در این باره گفت: ارتش رژیم اسرائیل از آغاز حملات خود به نوار غزه در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را به طور کامل یا جزئی تخریب کرده است که بیش از ۲۵ درصد مناطق مسکونی در نوار غزه را شامل می‌شود.

وی افزود: جنایت رژیم اشغالگر در تجاوز کنونی بی سابقه است، حملات دشمن محله‌ها، مناطق و مجتمع های مسکونی را با ساکنان آنها از بین می‌برد. تأسیسات ویران شده و بیمارستان‌ها، زیارتگاه‌ها، نانوایی‌ها، و ایستگاه‌های آب، بازارها، مدارس و مؤسسات آموزشی و خدماتی هدف قرار گرفته شده‌اند.

زیاره ادامه داد: مایحتاج اولیه زندگی از دسترس خارج شده است و جان مردم یا با بمباران و یا با کمبود خدمات بهداشتی و کمبود آب و غذا در خطر است.

چین دو میلیون دلار دیگر به غزه کمک می‌کند
۱۴۰۲/۰۸/۰۴ - ۱۸:۱۶

همزمان با گسترش حمایت‌های افکار عمومی جهان از فلسطینیان در برابر حملات رژیم صهیونیستی، یک نهاد دولتی چین از کمک بشردوستانه تازه این کشور به غزه خبر داد.

منابع رسانه‌ای بین‌المللی از قبیل شبکه «سی‌ان‌ان» گزارش دادند که چین روز پنجشنبه 15 میلیون یوآن (برابر با 2.05 میلیون دلار) کمک انسان دوستانه جدید، در اختیار نوار غزه قرار خواهد داد.

بر اساس بیانیه آژانس توسعه همکاری بین‌المللی چین که سازمان کمک و توسعه خارجی این کشور است، کمک‌های ارسالی شامل غذا، دارو و سایر کمک‌های بشردوستانه اضطراری خواهد بود.

وعده این نهاد دولتی چین برای کمک بشردوستانه به فلسطین در شرایطی انجام شده که این کشور پیش از این، پکن یک میلیون دلار کمک انسان دوستانه برای غزه اختصاص داده بود.

آژانس توسعه همکاری بین‌المللی چین 16 اکتبر (24 مهر ماه) اعلام کرده بود که چین به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) و مقامات فلسطینی برای کاهش نیازهای فوری به غذا، مراقبت‌های پزشکی و اسکان کمک خواهد کرد.

اعلام وعده چین برای کمک بشردوستانه به غزه در شرایطی صورت گرفته که حملات شدید رژیم صهیونیستی به فلسطینیان همچنان ادامه دارد.

آغاز عملیات زمینی در غزه غیرمنتظره خواهد بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۴ - ۱۷:۱۴

 «الکساندر بن زِوی» سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه در گفت‌وگوی امروز پنجشنبه (۲۶ اکتبر، ۴ آبان) با خبرگزاری «تاس» مدعی شد عملیات زمینی تل‌آویو علیه حماس در غزه، غیرمنتظره و بدون اعلام قبلی آغاز خواهد شد. 

به گزارش تاس، او درباره تاریخ احتمالی شروع عملیات زمینی در نوار غزه گفت: زمانی که چنین عملیات‌هایی آغاز می‌شود، غیرمنتظره شروع می‌شود تا مزیت‌هایی ایجاد کند. 

اظهارات این دیپلمات صهیونیست درباره عملیات زمینی علیه غزه در حالی مطرح شده که رسانه‌های صهیونیستی با انتشار گزارش‌هایی، اعلام کرده‌اند «اسرائیل هیچ برنامه‌ای برای شکست حماس ندارد». در همین حال، روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» هم گزارش داده مقام‌های این کشور ابراز نگرانی کرده‌اند که تل‌آویو طرح مشخصی برای اعزام نیروهای زمینی به غزه ندارد و تردید دارند بتواند هدف ادعایی رژیم صهیونیستی را محقق کند.

به نوشته تاس، «سفیر (تل‌آویو) همچنین درباره گمانه‌زنی‌ها مبنی بر این که ممکن است عملیات مشابهی در یک یا دو هفته آتی آغاز شود»، گفت: «این که آیا محتمل است یا خیر--ما چنین اطلاعاتی نداریم، زیرا این تصمیمی در سطح دولت (رژیم موقت) است، در سطح رهبری ارتش است. یعنی چندین عامل باید در نظر گرفته شود».

او در ادامه توضیح داد، «اول این که ارتش باید آماده باشد، به‌علاوه باید تصمیمی از سوی دولت گرفته شود که به عوامل داخلی و خارجی مرتبط است».

وی در ادامه سخنانش با بیان این که رژیم صهیونیستی عملیات محدودی را روی زمین انجام داد، افزود: نمی‌دانم آیا می‌توان آن را بخشی از عملیات زمینی نامید، اما عملیاتی روی زمین انجام شد. می‌دانم عملیات محدود و مرتبط با تخریب یک پست یا یک سنگر بود.

جنوب فلسطین اشغالی زیر آتش حملات راکتی مقاومت
۱۴۰۲/۰۸/۰۴ - ۱۶:۳۴

منابع رسانه‌ای عصر امروز (پنج شنبه) از حملات راکتی شدید مقاومت فلسطین به شهرها و شهرک های جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

 شبکه الجزیره در این باره اعلام کرد که درپی این حمله آژیرهای خطر در شهرهای اشغالی عسقلان، اشدود و نقب غربی به صدا درآمده است.

گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس در این باره اعلام کرد که شهرهای مذکور را هدف حملات راکتی شدید قرار داده است.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که شهرک های منطقه غلاف غزه نیز هدف حملات راکتی مقاومت قرار گرفتند.

در همین راستا، گردان‌های «القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز اعلام کرد که شهرک «ریعیم» در غلاف غزه را هدف قرار داده است.

گردان‌های القدس همچنین گزارش داد: موضع نظامی کرم ابوسالم ارتش رژیم اسرائیل با راکت و خمپاره هدف قرار گرفت.

گردان‌های القدس در این باره اعلام کرد که این حمله را در چارچوب عملیات «طوفان الاقصی» انجام داده است.

مقاومت فلسطین در نوار غزه ساعاتی قبل نیز تل آویو و مناطق اطراف آن را راکت باران کرده بود.

افزایش شمار شهدای غزه به بیش از 7 هزار نفر
۱۴۰۲/۰۸/۰۴ - ۱۶:۰۲

وزارت بهداشت غزه تازه‌ترین شمار شهدای تجاوزات رژیم اشغالگر به این باریکه را هفت هزار و ۲۸ تن اعلام کرد.

 در بیانیه وزارت بهداشت غزه در این باره آمده است: در نتیجه تجاوزات رژیم اشغالگر به غزه تا کنون هفت هزار و ۲۸ فلسطینی در این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد ۲ هزار و ۹۱۳ کودک، یک هزار و ۷۰۹ زن و ۳۹۷ کهن سال در میان شهدا هستند.

وزارت بهداشت غزه همچنین از افزایش شمار مجروحان به ۱۸ هزار و ۴۸۴ نفر خبر داد.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که یک هزار و ۶۵۰ گزارش مفقودی ازجمله ۹۴۰ کودک در زیر آوار را دریافت کرده است.

محمود عباس به روسیه سفر می‌کند
۱۴۰۲/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۱

معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا گفت: «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به زودی به روسیه سفر خواهد کرد.

میخائیل باگدانوف پنجشنبه در میزگردی درباره بحران در خاورمیانه افزود: دستور کار این سفر شامل گفتگوهای سازنده در مورد مناقشه فلسطین و اسرائیل خواهد بود.

معاون وزیر امور خارجه روسیه افزود: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در این سفر با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه دیدار خواهد داشت.

باگدانوف همچنین گفت که در سفر اخیر خود به قطر، با رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس جلسه ای برگزار کرده است.

معاون وزیر خارجه روسیه ادامه دارد: در این دیدار درباره سرنوشت اسرای حماس در نوار غزه گفت و گو شد.
باگدانوف در ادامه سخنان خود در این میزگرد با اشاره به جان‌باختن کودکان و غیرنظامیان در فلسطین، توقف این روند را خواستار شد.

لاوروف: ۷۵ سال قبل وعده ایجاد کشور فلسطین داده شد
۱۴۰۲/۰۸/۰۴ - ۱۴:۳۳

 سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در جریان سخنرانی در پایتخت بلاروس درباره وضعیت جاری در منطقه غرب آسیا، مواضع آمریکا و حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان صحبت کرد.

 وی اعلام کرد که روسی خواستار توقف فوری درگیری‌ها بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان و مذاکرات برای ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی است.

لاوروف که در «کنفرانس امنیت اوراسیا» در مینسک صحبت می‌کرد، تصریح کرد: «روسیه اقدامات تروریستی را محکوم می‌کند و (همچنین) همه دیگر اقداماتی را که قوانین بین‌المللی انسان دوستانه را نقض می‌کند و به جمعیت غیرنظامی آسیب می‌زند».

به گفته این مقام ارشد روسیه، این کشور «خواستار توقف فوری درگیری‌ها و احیای مذاکرات درباره ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی است؛ موضوعی که ۷۵ سال قبل به فلسطینیان وعده داده شد».

به نظر او، تلاش‌های واشنگتن برای ایجاد انحصار در روند حل و فصل (منازعه) خاورمیانه (بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان) به وضعیت فاجعه بار کنونی منجر شده است.

بازداشت ۸۵ فلسطینی دیگر در کرانه باختری
۱۴۰۲/۰۸/۰۴ - ۱۳:۰۱

ارتش رژیم صهیونیستی ۸۵ شهروند دیگر فلسطینی را از شب گذشته تا صبح امروز در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرد.

به گزارش منابع فلسطینی، با احتساب این فلسطینیان بازداشتی، شمار فلسطینی های بازداشت شده در کرانه باختری و قدس از ۱۵ مهرماه تاکنون به مرز ۱۰۰۰ نفر رسید.

این بازداشت ها از نگرانی مقامات صهیونیست از افزایش عملیات ضدصهیونیستی فلسطینی ها در کرانه باختری و قدس اشغالی نشات می گیرد.

هلاکت ۳۰۹ افسر و نظامی اسرائیل
۱۴۰۲/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۷

ارتش رژیم صهیونیستی در چارچوب سیاست اعلام قطره چکانی تلفات خود از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) امروز (پنجشنبه) اذعان کرد که شمار افسران و نظامیان کشته شده این رژیم تاکنون به ۳۰۹ نفر رسیده است.

به گزارش منابع رژیم صهیونیستی، این رژیم به شمار زخمی های خود اشاره ای نکرده است.

این درحالی است که برخی منابع خبری شمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی را بسیار بیشتر از این ارزیابی می کنند و این تعداد تلفات بدون احتساب نظامیان کشته شده ارتش رژیم صهیونیستی در درگیری با رزمندگان حزب الله در شمال سرزمین های اشغالی می باشد.

شمار آمار تلفات صهیونیست ها (شهرک نشین و نظامی) در ۲۰ روز اخیر از مرز ۱۵۰۰ کشته گذشته است.

وعده استرالیا برای کمک ۲۵ میلیون دلاری به غزه
۱۴۰۲/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۸

به دنبال فشارهای افکار عمومی بین‌المللی درباره وضع فلسطینیان در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی، نخست‌وزیر استرالیا وعده کمک بشردوستانه به فلسطینیان را مطرح کرد.

شبکه «سی‌ان‌ان» خبر داد که نخست‌وزیر استرالیا در جریان کنفرانس خبری مشترک با رئیس‌جمهور آمریکا وعده کمک بشردوستانه به «غیرنظامیان» در نوار غزه داد.

آنتونی آلبانیز اعلام کرد که استرالیا 15 میلیون دلار دیگر به ساکنان غیرنظامی در غزه کمک بشردوستانه می‌کند و در مجموع 25 میلیون دلار کمک بشردوستانه انجام می‌دهد.

نخست‌وزیر استرالیا در نشست خبری با جو بایدن گفت: «این (کمک بشردوستانه) به 10 میلیون دلاری اضافه می‌شود که استرالیا قبلا متعهد شده است و به ارائه کمک‌های اضطراری مانند آب و خدمات پزشکی کمک می‌کند».

آلبانیز در این نشست خبری همانند دیگر کشورهای غربی با محکوم کردن نیروهای مقاومت، حماس را «تروریست» خواند و افزود: «ما برای از دست رفتن تک تک جان‌ها سوگواری می‌کنیم چه اسرائیلی باشد و چه فلسطینی».

افزایش شهدا و زخمی ها در فلسطین
۱۴۰۲/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۶

وزارت بهداشت فلسطین، امروز (پنجشنبه، ۲۶ اکتبر) از افزایش شمار شهدای بمباران‌های نوار غزه به ۶ هزار و ۵۴۶ نفر خبر داد و اعلام کرد که از این میزان، ۲ هزار و ۷۰۴ نفر کودک، ۱۵۸۴ زن و ۳۶۴ سالمند بودند. 

سخنگوی وزارت بهداشت در غزه، پیشتر اعلام کرده بود که در جریان بمباران‌های مستمر نوار غزه، فعالیت ۱۲ بیمارستان و ۳۲ مرکز بهداشت در نوار غزه متوقف شده است.

وی شب گذشته با تاکید مجدد بر فروپاشی کامل نظام سلامت در بیمارستان‌های غزه گفت که باز بودن در بیمارستان‌ها به معنای امکان خدمات‌رسانی آن‌ها به مجروحان نیست. جامعه جهانی هشدارهای ما در خصوص از کار افتادن بیمارستان‌ها را جدی نمی‌گیرد. تنها طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۵۶ نفر از جمله ۳۴۴ کودک به شهادت رسیده‌اند. 

از سوی دیگر، اتحادیه روزنامه‌نگاران فلسطین نیز اعلام کرد که در جریان بمباران‌های مستمر نوار غزه، از هفتم اکتبر جاری (آغاز عملیات طوفان الاقصی) تا امروز که بیست روز از آن می‌گذرد، شمار خبرنگاران شهید به ۲۴ نفر افزایش یافته است. 

مقاومت فلسطین یک بالگرد اسرائیلی را سرنگون کرد
۱۴۰۲/۰۸/۰۴ - ۱۰:۲۰

 کتائب شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس، امروز (پنجشنبه، ۲۶ اکتبر) در بیستمین روز عملیات «طوفان الاقصی»، از هدف قرار دادن یک بالگرد رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه «البریج» با پدافند هوایی خبر داد. 

شاخه نظامی حماس، امروز اعلام کرد که با یک فروند موشک «سام ۷»، این بالگرد را هدف قرار داده و رزمندگان القسام، اصابت موشک به بالگرد را تایید می‌کنند. 

عملیات زمینی شبانه اسرائیل به شمال غزه+ فیلم

رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از ارتش این رژیم مدعی شد که دیشب (چهارشنبه شب) یک اقدام نظامی «نسبتاً وسیع» به نوار غزه برای حمله به مواضع حماس انجام داده و به غزه وارد شده است.
 
به گزارش روزنامه فرانسوی «لو فیگارو»، ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه خود در شبکه اجتماعی X با اشاره به این «عملیات»، هدف آن را «کسب آمادگی برای مراحل بعدی جنگ» عنوان کرده است.
تعداد بازدید : 7333
 
بر پایه ادعای این منبع، این اقدام نظامی، «عملیات سربازان روی زمین و حضور تانک ها برای حمله به چند نیروهای حماس، زیرساخت ها و سایت های پرتاب موشک» را شامل شده است.
 
ارتش رژیم صهیونیستی همچنین خبر داد که همه نظامیان عمل کننده از محل ماموریت بازگشته اند.
 
نیروهای مقاومت هنوز واکنشی به این ادعا نداشته اند.
 
روز گذشته نیز شماری از کماندوهای رژیم صهیونیستی و آمریکایی وارد خاک غزه شده بودند که بنابر اعلام منابع فلسطینی همه آنها به هلاکت رسیدند.

شمار خبرنگاران شهید به ۲۴ تن رسید

 منزل دعاء شرف خبرنگار زن فلسطینی در منطقه الزاویده در مرکز نوار غزه هدف بمباران صهیونیست‌ها قرار گرفت و وی به شهادت رسید.

منابع محلی همچنین گزارش دادند که در این بمباران. جمعی از خانواده این خبرنگار نیز شهید شدند.

روز چهارشنبه نیز در حالی که وائل الدحدوح خبرنگار معروف شبکه الجزیره مشغول گزارش زنده از نوار غزه بود، خبر بمباران منزلش را دریافت کرد که بر اثر آن همسر، پسر و دخترش به شهادت رسیدند.

رسانه های فلسطینی و عربی دوشنبه شب از به شهادت رسیدن محمد عماد لبد خبرنگار موسسه رسانه‌ای الرساله در حمله جنگنده‌های صهیونیستی به محله شیخ رضوان در غزه خبر دادند.

منابع فلسطینی ۱۹ مهرماه نیز از شهادت هفت خبرنگار فلسطینی در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به ساختمان محل استقرار خبرنگاران در غزه خبر داده بودند.

کشته شدن ۲ نظامی اسرائیل در حمله حزب‌الله 

منابع خبری لبنانی چهارشنبه شب از کشته شدن دست‌کم ۲ نظامی صهیونیستی در حمله حزب الله لبنان به مرز این کشور با شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.
 
به گزارش شبکه المیادین لبنان، در این حمله که در منطقه حنینه رخ داده، سه نظامی دیگر صهیونیست نیز زخمی شدند.
 
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه ادعا کرد که یک فروند موشک زمین‌به‌هوا که از خاک لبنان ضد پهپاد رزمی این رژیم بر فراز دریاچه طبریه را رهگیری کرده است.
 

گفت وگوی دوباره بایدن و نتانیاهو در کمتر از ۷۲ ساعت

کاخ سفید بامداد پنجشنبه از گفت وگوی تلفنی دوباره جوبایدن رئیس جمهوری آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درخصوص تحولات جنگ علیه غزه گفت وگو کردند، موضوعی که بیانگر تزلزل رژیم صهیونیستی و دست داشتن واشنکتن در جنایت های تل آویو است.

 کاخ سفید در این باره گزارش داد که بایدن و نتانیاهو در این گفت وگوی تلفنی، تضمین عبور ایمن اتباع خارجی که تمایل دارند در سریع‌ترین زمان ممکن از غزه خارج شوند، تأکید کردند.

براساس این گزارش، بایدن با تکرار ادعای خود و چراغ سبز به رژیم صهیونیستی برای کشتار دسته‌جمعی مردم غزه، مدعی شد که اسرائیل از زاویه احترام به حقوق بین‌الملل، حق و مسؤولیت دفاع از اتباع خود در برابر تروریسم را دارد.

بایدن به اهمیت تمرکز بر دوران پس از این بحران و صلح دائم میان اسرائیل و فلسطینی‌ها تأکید کرده است.

براساس گزارش کاخ سفید، از دیگر موضاعات بررسی شده میان بایدن و نتانیاهو، حمایت واشنگتن از کمک‌های بشردوستانه به غزه بوده است.

بایدن بامداد سه‌شنبه نیز در گفت وگوی تلفنی با نتانیاهو بار دیگر حمایت خود را از رژیم تل‌آویو اعلام کرد.

شهادت ۱۷ فلسطینی در خان‌یونس

منابع خبری از شهادت ۱۷ نفر در پی بمباران یک منزل در خان‌یونس خبر دادند.

به گزارش الجزیره، در پی بمباران منزلی در خان‌یونس واقع در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی ۱۷ نفر به شهادت رسیدند.

منابع خبری اعلام کردند که ۹ نفر از این شهدا کودک هستند.

در این حمله هوایی بیش از ۱۵ نفر از جمله زن و کودک مجروح شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۹
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۵۹
حماس رو از الان حذف شده در نظر بگیرید فقط باید معامله ای صورت بگیره که جان گروگانها در مقابل جان غیر نظامیان غزه حفظ بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
حمله حماس به اسراییل بی شباهت به حمله مجاهدین خلق در عملیات مرصاد نیست.
اشتباه هر دو در این بود که فکر می کردند با ترقه بازی می توانند یک کشور را به زانو در بیاورند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
آیا حماس نماینده فلسطینیان ساکن غره است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
خبرگزاری تسنیم
حسین سلامی فرمانده سپاه در مشهد خطاب به اسراییل گفت: وارد جنگ زمینی شوید، بلعیده خواهید شد.سریعا آتش این جنگ را خاموش کنید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
13:06
نفطه مشترک این دو گروه در این است که هر دو باور دارند که «هدف وسیله را توجیه می کند»! یعنی برای رسیدن به هدف از هر نوع روش و ابزاری می توان استفاده کرد حتی با بخطر انداختن جان مردم عادی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
رُمان جنایات و مکافات اثر داستایوفسکی بسیار آموزنده است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
بی شک و قطعاً مبارزه فلسطینی ها با اسراییل با سنگ و تیرکمان بسیار موثرتر بود تا مبارزه آنها با تفنگ و راکت و موشک.
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
اسرائیل جرات حمله ندارد
ناشناس
| Brazil |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
از اوکراین تا امید شدی حالا واسه اسرائیل دم تکون میدی؟ خدا شافت بده
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
من از اول این جنگ اسرائیل رو حذف شده در نظر گرفتم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
بر اساس نظرات تحلیلگران آلبتنی نشینها؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
حماس از کشورش دفاع می‌کنه حتی اگه تمام نیروهای کشته بشن باز هم پیروز و عزیزه اما حزب الله لبنان نمیزاره حماس از بین بره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
بیست روز از بازشدن درشهادت میگذره و شریعتمداری،پناهیان،حسن عباسی و... هنوز در خط مقدم جنگ دیده نشدند،ترسم اینست که رسیدن به فیض عظمی شهادت برای ایشان،میسرنشود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
نماد و سبل کودکشی در جهان رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
کودکان مظلوم غزه چشم آبی نیستن پس باید بمیرن این منطق حقوق بشر آمریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
ایرانی وطن فروش نمیدونی اسرائیل فقط قوم یهود رو آدم میدونه تو وهرکس دیگه رو حیوانی بر خدمت به خودش
رضا
| Canada |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
بحث اوکراین نیست اینها توی آلبانی بیکارند و بعد یک عمر خیانت در مرز جهنم قرار دارند تعجب من از تابناک است که تریبون کامنت ها را در اختیار این مزدوران قرار می‌دهد تا لجن پراکنی کنند ارزوی محو حماس ا به گور خواهی بردمزدور کثیف
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
ناشناس های ترسوو شما برید زیر پتو کاری به این مسایل نداشته باشید.حزب الله رو هم می گفتند داره از بین می ره ولی قویتر شده .پس خواهشا ادمهای ترسو که لایق بدترین زندگیها هستند سکوت اختیار کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
آمار تلفات که حماس می دهد کاملا دروغ است و برای مظلوم نمایی اسراییل هم آمار نمی دهد برای حفظ روحیه سربازانش
آن هلیکوپتر هم که ادعا می کنند از اسراییل ساقط کردند هیچ خبرگزاری موثقی تایید نکرده در هر صورت باید شنونده عاقل باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
این را به طور کلی باید دانست یک گروه تا وقتی ایدئولوژی دارد طرفدار دارد و عده ای هم تزریق مالی می کنند شاید ضعیف شود ولی از بین نمی رود
بینام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
آقای قالیباف کجایی؟ چرا درخط مقدم غزه با اسرائیل نمیجنگی؟مرگ گفتن از تریبون مجلس به تنهای مرگ اسرائیل را فراهم نمیاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
15:54 تو هم احتمالا اسراییلی هستی که فلسطین را وطن میپنداری و هرکس عاقلانه فکر میکند که نباید ایران درگیر چنین جنگی شود را وطن فروش مینامی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
ناشناس 12:8 خیر نماینده ایران است
هر کی طوفان ( گرد و خاک ) بکاره سونامی درو مبکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
سید رسول موسوی، دستیار وزیر و مدیرکل جنوب آسیا وزارت خارجه : شکست اسرائیل نظم آسیای غربی و نظام بین الملل را تغییر خواهد داد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
پیرو صحبت‌های محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد، محسن افشانی در ویدئویی که از او منتشر شده، درخواست کرد که نام او در لیست خبرنگاران اعزامی به غزه، گنجانده شود!!!!!!!!
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
بگذار این به قول تو گرد و خاک بخوابه تا ببینی که چیزی از اسرائیل نمی مونه چون کسی دیگه حاضر نیست تو اون سرزمین زندگی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
حالا دست بوس اسرائیل کودک کش چطوره بدبختی تا کی بردگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
ببینید معلومه که ظلم و بی عدالتی و استبداد محکومه ... ولی باید بپذیریم که وقتی حماس حمله میکنه و بالای هزار نفر میکشه .. شما بودید چه میکردید . نگاه میکردید. وقتی راکت ها از توی کوچه ها و خانه ها پرتاب میشه . چه باید کرد. و بنظر من راه معقولی نبود حمله حماس. حالا یک عده میگن جواب به سالها ظلم. خوب دستاوردش چیه به چه قیمت. که بیاین الآن بنر بزنی که به کدامین گناه کشته شده اید؟
آیا عملیات حماس ارزش از بین رفتن اینهمه خرابی و شهید شدن هزاران فلسطینی بی‌گناه را داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
خیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
عملیات نه
شبیخون
بنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
اول باید معنای ارزش رو تعیین کنیم و اینکه حق چقدر ارزش داره. بعد باید دید مثلا بازپس گیری استان خوزستان هدف شهدا و رزمنده ها بود یا مبارزه با متجاوز ...ه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
عریان از اب باک ندارد
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
مگر همین شما گلوتو پاره نمی کردی که اوکراینی ها باید تا آخرین قطره خونشون از سرزمینشون دفاع کنن؟ چی شد؟ حالا که اربابت داره نفس های آخرشو میکشه دلسوز فلسطینی های شهید شدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
من تصور میکنم که حماس تا این حد احمق نبود که نتواند انتقام اسراییل را حدس بزند
به نظر میرسد که عملیات طوفان الاقص از طرف یک کشور حامی
(!) فلسطین طراحی و به حماس دیکته شد
ناشناس
| Luxembourg |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
مسئله این هست که اوامر پوتین اجرا شد محاسبه هزینه فایده برای سران حماس مهم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
برای کسانیکه نانشان در ایجاد بحرانست و از کشتار لذت می برند چرا ارزش دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
این رو باید مردم غزه بگن. همینجوری هم 16 سال در محاصره بودند و ممکن بود چند دهه دیگه هم همینطور باشه
کوهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
مرگ باعزت بهتراز زندگی باذلت وخواریه
تو که عرضه دفاع نداری چرا جنگ رو شروع میکنی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
تاکنون هرچه که بوده شکست صهیونیست ها و پیروزی حماس بوده
کشتن کودکان در بند هیچ افتخاری نوارد
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
جنگ رو ۷۰ سال پیش اسرائیل نجس شروع کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
جوجه رو آخر پاییز میشمرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
نیروهای کمکی و شجاع ایرانی
شامل یک گروهان رزمنده داوطلب
حاج آقا رسایی. ذوالنور. آقاتهرانی. ابوترابی. ازغدی. رائفی. شریعتمداری و...
زاکانی
در راه هستند.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
اونهایی که تا دیروز میگفتن اسرائیل جرات حمله زمینی ندارد کجت هستند ؟ چرا جرات دفاع از تئوری هایشان را ندارند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
هفت هزار کشته و بیست هزار مجروح و ویرانی کامل تمام زیرساخت های غزه یک شکست فاحش برای فلسطینی هاست.
گروهک حماس اگه گروگانها رو آزاد نکنه غزه به عصر حجر برمیگرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
مگر الان د رچه وضعیه ..... تازه اگه ازاد بشه دست استاتید بازتر ه !
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
اتفاقا اگه آزاد کنه بعدش اسرائیل به جای حمله زمینی کل غزه رو با خاک یکسان میکنه با خیال راحت
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
تو لازم نیست جوش بزنی. ما و گروه مقاومت میدونیم چطور از فلسطین دفاع کنیم
با عملیات زمبنی میبایست کار را تمام کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
کار اسرائیل دیر یا زود تمام است
از همه جای دنیا آدم آورده اند و در شهرک های ساخته شده اسکان داده اند
اما ماندن برای این افراد دیگر عاقلانه نیست
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
مطمئن باش اگه اسرائیل کاری میتونست بکنه تا الآن میکرد. خودش میدونه که هر حمله ای فقط شرایطش رو بدتر میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
انکار کننده هلوکاست
یک سوراخ موش در دامنه های زاگرس را به قیمت نجومی خرید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
بله باید فلسطینی ها هجوم ببرند دریک جنگ زمینی دمار از ارتش اسراییل در بیاورند .
هنیه کجا قایم شده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
تونل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
قائم نشده تو هتل مجلل در قطر به سر می‌برند
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
نتانیابو و خانواده پلیدش کدوم گوری قایم شدن؟ من بهت میگم آمریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
همه اینها که از جنگ تمجید می کنند در بهترین شرایط که برای ما قابل تصور نیست زندگی می کنند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
تو یک شهر ساحلی ترکیه قایم شده . اتفاقا قایم شدن و سالم ماندنش برای اسرائیل خوب هست چون اعتبار و ارزشش در بین ساکنان غزه از بین خواهد رفت . اگر کشته شود از او قدیس می سازند .
چرا اعضای حماس صورتاشون رو با چفیه و دستمال بمیپوشونن ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
تا توسط جاسوسان اسراییل در غزه شناسایی نشن و محل اقامتشون لو بره و با خاک یکسان بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
چون خود مردم غزه هم قبولشان ندارند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
هر نیروی نظامی که مقبولیت مردمی ندارد در هر کشوری صورتش را با ماسک و چفیه مخفی می کند . ما خیلی از این صحنه ها دیده ایم .
غزه شخم میخورد
پاسخ ها
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
نگران نباش حتی اگر شخم هم بخورد اسرائیل بازنده این جنگ خواهد بود چون همین الآن هم نصف مردمش برای همیشه مهاجرت کردن
تاشما باشید دیگه گوش به حرف کشوری برای حمله به اسرائیل ندید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
حقشونه
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
ناشناس ۱۳:۰۰ منتظر انتقام خدا از تو و خانواده ات باش چون تو هم تو که راضی به این جنایات هستی در اون سهیمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
اشتباهی که ۷۰ سال است فلسطینی ها می کنند و باز درس نمی گیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
ناشناس ۱۵:۲۵ مگه تو نماینده خدا هستی که هشدار می دی ، اون هم از طرف خدا؟؟؟؟
سلام قطعا حماس برنده این درگیری در هر حالتی هست هیمنه افسانه ای جنایتکاران فرو ریخت الانم با تنفس مصنوعی آمریکا و اروپا داره اموراتشون میگذره جماعت قاصب هم خسته میشن برمیگردن کشورشون هرچند مردم مظلوم فلسطین روزهای سختی می‌گذرانند اما سربلند خواهند شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
تا الان 6000 نفر از مردم نظامی و غیر نظامی در غزه کشته شده اند و هزاران خانه و زیرساخت ها هم با خاک یکسان شده. پس در هیچ صورتی نمیشه گفت حماس پیروز شده
محسن
| Belgium |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
اگر جنگ ادامه پیدا نکند حماس برنده این جنگ است،با تمام خرابی ها و کشته ها ولی اگر جنگ ادامه پیدا کند و جنگ بزرگتر شود باخت مسلما برای مقاومت بوده و بازگشتی وجود ندارد و دامن خیلی ها را می گیرد ،ولی دو طرف فعلا از هم ترس دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
اگر حماس و غزه ای باقی بماند
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
اقاي محمد پيروزي حماس را تبريك مي گويم ، لطفاً محل دادن شيريني براي شكست اسراييل را اطلاع رساني كنيد. لطفاً اينبار نان خامه اي در نظر بگيريد
علی
| Canada |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
دقیقاً مثل ایران که همیشه تو تحریما میگه ما برنده این …!!!
واقعا این شبه گروه حماس توی مخیله اش چه گذشت که جنگ را استارت زد ؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
اجرای دستور پوتین بود
قباد ذهابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
حتما چیزی داره که استارت زده حماس کاری میکنه که آمریکا انگلیس و فرانسه غافلگی میشن مطمین باشید
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
فکر میکردن اگر جنگ رو شروع کنن ایران به کمکشون میاد ولی اینگونه فعلا نشده
حماس اگر وقتی حمله کرد به جای کشتار دسته جمعی فقط اسیر گرفته بود الان قطعا دست بالا رو داشت و اینجوری غزه شخم نمیخورد ...
ظرفیت بهشت در حال تکمیل شدن توسط گروه حماس است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
خداوند نعمت خود را به هر کس بخواهد می بخشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
شاید هم جهنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
با جان اینهمه کودک و زن و پیرمرد شوخی نکنید جسد اینهمه کودک رو آدم میبینم از اینکه زنده هست خجالت میکشه
ناشناس
| Luxembourg |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
کی گفته ابنا بهشت می روند؟؟؟؟؟
آیات ابتدای سوره اسرا بنی اسرائیل ساکن در قدس را در آخرالزمان به صفت استکبار و خود برتر بینی توصیف کرده است آیا آنچه اکنون می بینیم تعبیر این آیات نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
و کجا گفته باید نابود شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
آخرالزمان را از کجا درآوردی؟ در این آیات به آخرالزمان اشاره نشده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
بیخود از قرآن مایه نگذار نه اونها یهودیند نه اینها مسلمان
امیر 114
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
به قرآن بی احترامی نکنید چیزی که در آیات نوشته شده فرق می کنه
این بمباران هایی که رژیم اسرائیل بر علیه مردم بی گناه غزه ایجاد کرده که به قول رسانه ها دودشان تا هزارها بالا می رود خوشه خشم میلیاردها مسلمانی می شود که شاهد این جنایات بی شرمانه هستند و فردای آینده دامن ناپاک آن ها را خواهد گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
اگه قراربوددامن بگیرد اول دامن هنیه وبقیه جنگ افروزان را می گرفت .
هنیه کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
قایم شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
پناهیان کجاس
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
داره تو قطر چلو کباب میزنه.... منتظره بهش بگن خبر پیروزی رو اعلام کنه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
تو شهر مرسین ترکیه بین ده ها محافظش قایم شده . باید زنده بماند تا دادگاهی شود . مردنش بنفع تروریست ها تمام خواهد شد .
عملیات طوفان الاقصی آدم رو یاد این جمله امام میاندازه ....انی لا ارالموت الی السعاده والحیات ومع الظالمین الا برما...من مرگ را خوشوقتی وخوشبختی میبینم وزندگی با ستمگران را تباهی...این فلسطینیها ۷۵ سال بله بیشتر از زمان تسخیر فلسطین بدست اینگلیس که بیش از یک قرن میشه با سختی وزیر ظلم وستم طاقت فرسا زندگی که نه زندگی با نکبت رو تجربه کردن واز این زنگی سرخورده وشرمسار هستن ...دیدن باخون فقط میشه یاد وراه فلسطینو ادامه داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
واقعا‌
زندگی امثال شماها در ایران برای مردم درست کردید. مرگ واقعا ازش بهتره راست میگی
اینقدرباید ازغزه ولبنان اسراییل راموشک باران کنند تااسراییل آدم شود پررویی هم حدی داره به زن بچه مردم چکارداری ساختمانها رامیزنی مردی بیا با اصل کارها بجنگ بزدل.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
آخه «اصل کارها» لابلای همین ساختمانها قایم می شوند و خودشان را نشان نمی دهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
اصل کارها کجایند تا باهاشون بجنگه؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
تو بدو برو غزه.... ما اینجا مشکل نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
توچرا نشستی چرا معطلی باب شهادت باز شده
«... و رزمندگان القسام، اصابت موشک به بالگرد را تایید می‌کنند.»

یعنی یک گوشی همراهشان نبود که از این اصابت فیلم بگیرند؟
"روز گذشته نیز شماری از کماندوهای رژیم صهیونیستی و آمریکایی وارد خاک غزه شده بودند که بنابر اعلام منابع فلسطینی همه آنها به هلاکت رسیدند."

به آمریکایی ها و اسرائیلی ها هشدار می دهم که تا دیر نشده دمشان را روی کولشان بگذارند و فرار کنند. جنگجویان مقاومت که سهل است، خود همین تابناک هر روز دهها کماندوی آمریکایی و انگلیسی را به هلاکت می رساند.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
پس چرا این هشدار را به تابناک فرستاده اید؟
امروز بعد از ماه ها خبری 14 شبکه یک را دیدم همه اخبار نیم ساعت اول مربوط به فلسطین بود واقعا این تلوزیون ملی ایران است بی خیال خبر شدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
واقعا دیگه کسی جرات نمیکنه اخبار تلوزیون ایرانو نگاه کنه
انگار دنیا داره تو اتش میسوزه‌ و ما ایرانیها ماشین ابپاشیم و داریم خاموشش می کنیم
بابا شرم کنید
این پیمان رسانه ملی را تعطیل کرد
ناشناس
| Austria |
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
باور کن من اصلا قیافه گوینده های اخبار صدا و سیما رو یادم رفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
خدا شاهده من سالهای زیادی است که تلویزیون نگاه نمی کنم
حماس هم مثل زلنسکی میگه ما پیروز شدیم
واقعا این ها عجب رویی دارند
اوکراین که فقیر ترین کشور شرق اروپا بود حالا وضعش بدتر شده
این ور هم که ...
زلنسکی و حماس میگند ما پیروز شدیم
اوکراین که فقیر ترین و فاسد ترین کشور شرق اروپا بود و الان وضعش به مرحله فاجعه رسیده
غزه هم که ...
یک راه خیلی ساده و بدون خون ریزی برای تصاحب اسراییل .
فلسطینی ها بگویند ما می خواهیم شهر وند اسراییل باشیم .
و تعداد نماینده های آنها بیشتر از یهودی ها شود و ریاست کشور را در دست بگیرند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
صهیونیست های نژاد پرست فقط یهودی های صهیونیست را نماینده می کنند غیر یهودیان تا ابد برده ی آنها محسوب می
شوند این همه وحشی گری که می بینی ناشی از تفکرات نژادپرستانه و وحشیانه ای است که از کودکی تو مخشون شده آنها کسی رو به یهودیت دعوت نمی کنند آنها می خواهند غیر یهودیان بپذیرند که بردگان آنها هستند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
متأسفانه از خصلت مشخص صهیونیستها و ترکها این است که هیچ قومیت دیگر را به رسمیت نمی شناسند
گردنت را میشکست آنجا اگه سردار بود.
شهید سردار قاسم سلیمانی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
مرگ بر صهیونیستان قرمز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
خوب بعد این سردار‌ چی شد؟
ناشناس
| Austria |
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
مسئله با اگر و مگر درست نمشود
مهمترین گزینه سران مقاومت،: فعلا قایم بشن که یه وقت شکار نشن
این سران حماس به نظرتون کجا قایم شدن ؟؟
اسراعیل سالهاست دنبال فرصت بود، و حماس این فرصت طلایی را بهش داد، خبرها را که میخونم، اکثر قدرتهای جهان هم از اسراعیل حمایت میکنند، اسراعیل هیچ وقت چنین فرصتی براش پیش نیامده بود، که قدرتها مواعق باشند باهاش، کودکان و زنان و سالخوردگان قربانی این جنگ هستند، امیدواریم هر چه زودتر این جنگ به پایان برسد. آمین.
نصر من الله و فتح قریب
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
ببینید با این مردم چه کرده اید که حتی به ذکر آیات قرآن کریم هم نمره منفی میدهند
اسرائیل آدم نمی شود اگر آدم بشو بود در این ۷ دهه آدم شده بود.
محاصره غیرقانونی، کشتار کودکان بی گناه، شهرک سازی غیر قانونی، جنایت جنگی در شجاعیه و دیر یاسین و ... دلیلی بر صحت این مدعا است.
باید تا پیروزی حق بر باطل مقاومت کرد و پیروزی با حق است و باطل رفتنی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
الان تو داری مقاومت میکنی یعنی؟؟؟
انسانیت کجاست.؟

آدمیت کجاست؟

راستی وصداقت کجاست؟

اخلاق کجاست؟
حماس هر کاری انجام بده حق داره
چون قصه فلسطین مثل این است که یک نفر وارد خانه شما بشه و بهترین جای خونت را برای خودش برداره و شما رو بفرسته زیرزمین که نم و نمور داره
و بعد یک عده قلدر هم ازش حمایت کنند و هر غلطی خواست انجام بده و شما که صاحب خونه هستی باید بگی چشم
هنیه چرا صداش در نمیاد؟؟؟
جنگ غزه این فرصت را در،اختيار ایران قرار می دهد تا به درخواست‌های بی شرمانه روسیه برای پهباد و سلاح پاسخ منفی بدهیم
این حسین شریعتمداری نمی خواد بره غزه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
این بره غزه
غزه کجا بره ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
تو نمیخواهی با خانواده بری تایلند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
همون مصیبت جنگا باید ببوسند بذارند بالا چشمشون تااینکه امثال شریعتمداریها در خدمتشون باشند .
ناشناس
| Austria |
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
شریعتمداری گفته اول باید تنگه هرمز رو ببندم، بعد برم غزه تا دمار از روزگار اسراییل در بیارم
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
امثال حسین "شریعتمداری" به دلیل فعالیت سیاسی بر علیه حکومت وقت؛ چند روزی در زندان گذرانده‌اند و حالا 45 سال است که خود و نزدیکانش سر سفره نشسته و برخوردار از نعمات (مادی و معنوی و قدرت) همان چند روز زندان هستند. دیگر چشم‌داشت بیشتری از آنها نداشته باشید.
حالا اسراییل هم امروز منهدم بشه، مشکل تورم و مسکن و ... حل میشه ؟؟؟؟ خوب بود جربزه داشتین مستقیم با اسراییل گلاویز می شدین .... نه اینکه بقیه رو بندازین جلو
این جنگ توطیه پوتین جهت درگیر کردن کل منطقه هست
دیگه این چرت و پرت ها نخ نما شده فلسطین نه دولت داشته نه حکومت نه در ۷۰ سال پیش نه در ۷۰۰ سال پیش نه در ۷ هزار سال پیش بنابراین ادعای اشغال شدن یک دروغ پوچه
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
قربون دهنت
اگر طبق منطق ساندیس خورا بخوایم تاریخی بریم عقب پس به جای 75 سال پیش به هزار سال پیش برمیگردیم که باز هم اسراییل سرزمین یهود بوده !
این منطق بازگشت به گذشته اصلا جواب نمیده و تنها راهش مقاومت و جنگ همون 80 سال پیش بوده نه الان که چندین نسل گذشته و دنیا کشور اسراییل رو به رسمیت میشناسه
دلایل حمایت برخی از ایرانیان از اسراییل:
1- مشکل با مسئولان
2- نژادپرستی نسبت به عربها

هردوش اشتباهه و به ضرر خودشون تموم میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
هیچ کدام . ضرب المثل قدیمی هست که میگه : دوست دشمن من دشمن هست . حمایت مسئولین از گروهی که شاید هم در مقام مظلوم باشد ، مورد قبول اکثریت ایرانیان نیست .
بیشتر از نود درصد ایرانیان طرفدار حماس نیستند .
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
همون اولیش درسته.
کاروانهاب تدارکاتی صهبونیستها باید هدف قرار گیند.
لجستیک اصلی انها توسط امریکایی ها وو انجام می شود که نیاز به موشکهای غیبی دارد. چون در صورت هدف قرار گرفتن محشر می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
اطاعت میشود فرمانده
ناشناس
| Switzerland |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
بچه جان تو که در عمرت نه جنگ دیدی نه تو جبهه بودی اینقدر با قاطعیت فتوا نده. جنگ بازی کامپیوتری نیست
حماس تو ۱ روز ۱۵۰۰ اسراییلی رو کشت و سوزاند و سربرید.
اسراییل هم تو ۲۰ روز ۷هزار تا حماس رو کشت
تناسب ببندید ببینید کدوم بیشتر کشتن تو ۱ روز
بعدش هم کسی که فحش میده باید منتظر سیلی باشه
دم اسراییل گرم
اقای قالیباف کجایی؟ چرادر غزه نیستی؟!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
جدای ز اینکه به هیچ عنوان موافق جنایات اسراییل نیستیم ولی از بلوف ها و مجزیگویی های داخلی که آماده نبرد در غزه بودند در عجبم آخه مگر مجبورید بلوف بگید پس چرا الان در خط مقدم نیستید به خدا اگر ایمان واقعی باشد ضروری تر از الان دیگر هیچ فرصتی پیدا نخواهد شد
شماکه اینقدربه موشکاتون مینازیدچراچندتاازایناراسراسراعیلی هانمیریزد تاحساب کاردستشون بیادبامرگ گفتن چیزی عوض نمیشه شماازچی میترسیدکه مستقیم واردکارنمیشید
خیلی از مرذم بحرین فلسطینی هستند وبه ناحق از ایران غصب کردن چرا به ایران پس نمیدهند ما باید حق خود را از اعراب بگیریم نه حق نداشته عربها را از یهودیها
خیلی از مردم بحرین فلسطینی هستن وبه ناحق از ایران جدا شده چرا به ایران پس نمیدن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست