بازدید 2408

یک بانوی مسن در آذربایجان‌غربی زیر آوار جان باخت

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: یک زن مسن در حادثه آتش سوزی و ریزش سقف امشب منزل مسکونی در روستای بهستان شهرستان چایپاره جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۲۰۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷ 25 October 2023

به گزارش «تابناک»، حمید محبوبی سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با دریافت خبری مبنی بر آتش سوزی، ریزش آوار و محبوس شدن یک زن ۷۰ ساله زیر آوار، اقدامات لازم برای کمک به این فرد در دستور کار تیم عملیاتی شهرستان چایپاره قرار گرفت.

وی ادامه داد: بلافاصله یک تیم امداد و نجات از شعبه هلال احمر این شهرستان به محل حادثه اعزام شد تا امدادهای لازم طی فرآیند عملیاتی اجرا شود.

سرپرست هلال احمر آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در این حادثه، زن مسن ۷۰ ساله جان خود را از دست داد که نجاتگران هلال احمر طی تلاش سه ساعته، این فرد را از زیر آوار رهاسازی و تحویل مراجع قانونی دادند.

محبوبی اظهار کرد: در این خانه یک مرد با همسرش زندگی می‌کرد که با آتش گرفتن این خانه، مرد ۸۵ ساله توانسته بود خود را به بیرون از خانه برساند اما بر اثر چوبی بودن سقف همزمان با آتش گرفتن، سقف این خانه فرو ‌ریخته و پیر زن زیر آوار مانده بود.

تصادف سمند با مینی بوس یک فوتی و ۱۴ مصدوم به جا گذاشت

وی همچنین با بیان اینکه یک مورد تصادف مینی بوس با سمند حدود ساعت ۲۲ به مرکز امداد و نجات هلال احمر آذربایجان غربی واصل شد، افزود: این تصادف در محور خوی - جلفا روی داده بود که بر اثر آن، یک‌ نفر ‌جان باخته و ۱۴ نفر مصدوم شدند.

سرپرست هلال احمر آذربایجان غربی بیان کرد: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدومان را به مراکز درمانی انتقال دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
وب گردی