بازدید 2325

ادامه بلاتکلیفی مسکن مهر "کج" شهر پردیس

درحالی مدیرعامل عمران پردیس وعده آغاز ساخت پروژه "کج" مسکن مهر این شهر را در خرداد امسال داده بود که فعلا اتفاق امیدوارکننده‌ای برای این پروژه نیفتاده است.
کد خبر: ۱۲۰۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱ 23 October 2023

به گزارش تسنیم، اوایل مهرماه امسال طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی ۱۰ هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس افتتاح شد. در این مراسم محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفته بود: امروز شاهد افتتاح واقعی پروژه‌های مسکن مهر هستیم؛ ساخت این واحد‌ها از سال ۹۰ آغاز شده بود و متقاضیان ۱۰ سال است که اقساط تسهیلات آنرا پرداخت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس با یادآوری اینکه برخی از پروژه‌ها از سال ۹۸ آماده بوده، اما تحویل متقاضیان نمی‌شد، گفت: با افتتاح امروز ۱۹ هزار و ۸۲۱ واحد مسکن مهر باقیمانده در پردیس خواهیم داشت.

محبت خواه خواستار حمایت صندوق ملی مسکن برای تامین مالی شد و با اعلام اینکه تا پاییز پاییز ۷۰۰۰ واحد دیگر مسکن مهر تحویل متقاضیان می‌شود، اضافه کرد: پکیج و رادیاتور جزو تعهدات پروژه هاست که انشالله انجام خواهد شد.

به گزارش تسنیم، گرچه بخشی از واحد‌های مذکور افتتاح شده، اما هنوز برای متقاضیان آن قابل سکونت نیست. نداشتن آب، برق و گاز باعث شده تا متقاضیان واحد‌های افتتاح شده یکماه قبل فاز ۱۱ شهر جدید پردیس چشم‌انتظار اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان برای سکونت در این واحد‌ها باشند.

فارغ از این ماجرا، تعدادی از متقاضیان واحد‌های مسکن مهر که قرارداد ۵ برگی خود را تحویل گرفته‌اند با چالش عدم ساخت پروژه مواجه هستند. پروژه‌هایی که به‌دلیل ساخت‌وساز غیراصولی مدت‌هاست ساخت آن‌ها متوقف شده است.

یکی از متقاضیان پروژه نکونام اواخر اردیبهشت ماه امسال به تسنیم گفته بود: در زمان مدیرعاملی مهدی هدایت به‌دلیل ملاحظات ایمنی جلوی ساخت پروژه مذکور گرفته شد. پیمانکار به‌صورت غیراصولی اقدام به ساخت‌وساز کرده بود که این مسئله باعث شد ساختمان کج ساخته شود، به همین دلیل و وجود مشکل در سازه و سقف شرکت عمران پردیس ادامه ساخت پروژه را متوقف کرد.

وی با بیان این‌که "تمام دار و ندارم را برای این پروژه فروخته‌ام"، گفت: متقاضیان این پروژه پیگیری‌های فراوانی برای تعیین تکلیف خود از شرکت عمران داشته‌اند، اما متأسفانه تا قبل از ورود سرپرست جدید شرکت عمران هیچ توجهی به این خواسته‌ها نمی‌شد.

وی ابراز کرد: خوشبختانه محبت‌خواه سرپرست شرکت عمران قول مساعد آغاز ساخت پروژه‌های متوقف‌شده تا یک ماه آینده و معرفی پیمانکار جدید را داده است، موضوعی که بارقه‌ای از امید را در دل متقاضیان به‌وجود آورده است.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر برخی از ساختمان‌های نیمه‌کاره این پروژه از سوی تبعه برخی کشور‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که پروژه‌های کج مسکن مهر پردیس همچنان بلاتکلیف است و به‌نظر می‌رسد وعده مدیرعامل شرکت عمران پردیس در این رابطه محقق نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی