بازدید 6826
بسته ویدیویی «تابناک»

جنجال در شبکه بی بی سی درباره غزه / نحوه ترور محمد انور السادات توسط خالد اسلامبولی / نقش تفکر انتقادی در تصمیم‌گیری‌های زندگی / قوی‌ترین خودرو‌های ضدگلوله جهان

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۲۰۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸ 22 October 2023

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

جنجال در شبکه بی بی سی درباره غزه

یک شهروند بریتانیایی با حضور در برنامه BBC Question Time که هفتگی در استودیو BBC شبکه اول بی بی سی برگزار می‌شود و به سوالات مخاطبان خود در استودیو پاسخ می‌دهد، با اعتراض به مجری برنامه گفت: «سال‌ها ظلم و غصب و کشتار باعث شد اینگونه فلسطینیان به خروش بیایند. این درگیری و جنگ، از ۷ اکتبر (زمان حمله حماس) آغاز نشده است؛ آیا فلسطینی‌ها حق دفاع از خود را ندارند؟ زمانی که قطعنامه‌های سازمان ملل در مورد شکنجه، پاکسازی قومی و آپارتاید علیه فلسطینیان صادر شد، آیا فلسطین حق دفاع از خود را داشت؟ و آیا زمانی که اسرائیل برق، غذا و دارو را برای فلسطینیان قطع کرد، آنها حق دفاع از خود را داشتند؟» پرسش‌های بحقی که فضای جنجالی شکل داد. با زیرنویس فارسی می‌بینید. 

 

نحوه ترور محمد انور السادات توسط خالد اسلامبولی

محمد انور السادات سومین رئیس‌جمهور مصر بود که پس از امضای پیمان کمپ دیوید و صلح با اسرائیل در پی اعتراضات جهان عرب به این اقدام توسط خالد اسلامبولی و سه ضارب دیگر ترور شد. مصر اولین کشور عربی بود که با اسرائیل صلح دائم برقرار کرد؛ بنابراین، این اقدام خشم فلسطینیان و سایر مسلمانان جهان را برانگیخت و منجر به موج اعتراضات در مصر و سایر کشورهای مسلمان شد. این اقدامات با سرکوب معترضین در مصر پاسخ داده شد و نهایتا با مرگ سادات و سرکوب شورش‌ها در مصر پایان یافت. به جز ضاربین سادات که به اعدام محکوم شدند، سایر افرادی که در این مدت بازداشت شدند با احکام سبک زندانی شده و پس از مدت کوتاهی آزاد شدند. در این ویدیو تصاویری از اقدام ترور سادات را همراه با روایت همسر وی، جیهان سادات از اتفاقات پیش از آن با زیرنویس فارسی ببینید. 

 

 

نقش تفکر انتقادی در تصمیم‌گیری‌های زندگی

تفکر انتقادی روشی از بررسی مسائل مختلف است، که در آن شخص با شک کردن به اطلاعات پیش‌رو سعی می‌کند از درستی اطلاعاتی که بر پایه آن تصمیم می‌گیرد اطمینان حاصل کند. راه‌های بسیاری برای استفاده از این نوع تفکر وجود دارد که در این ویدیو کوتاه به یک روش پنج مرحله‌ای تفکر انتقادی پرداخته می‌شود. در این ویدیو روش تصمیم‌گیری بهتر با استفاده از تفکر انتقادی در پنج مرحله را بیاموزید. 

 

 

قوی‌ترین خودروهای ضدگلوله جهان

افراد مهم در سراسر جهان، برای جابجایی‌ها و سفر‌های خود از خودرو‌های ضدگلوله و زرهی استفاده می‌کنند. ضمن اینکه خودرو‌های زرهی استفاده گسترده‌ای در ارتش‌های جهان دارند. در این ویدیو شما شاهد ده مورد از بهترین و قوی‌ترین خودرو‌های زرهی خواهید بود که مشخصات آن‌ها برای شما شرح داده خواهد شد. ویدیو بسیار جذاب و خودرو‌های شگفت‌انگیز می‌باشند. این ویدیو را از دست ندهید.  

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی