بازدید 3900
۸

حمله تند فعال اصولگرا به اصلاح‌طلبان

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان به‌دنبال مرده‌ی برجام هستند تا زنده‌اش کنند چون در طول فعالیت هشت‌ساله خود در دولت روحانی، عملکرد نداشتند؛ آن‌ها همواره در وضعیت فرار به جلو هستند.
کد خبر: ۱۱۹۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰ 21 October 2023

به گزارش تابناک، ایرنا نوشت: پرویز سروری، عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با انتقاد از بیانیه اخیر حزب «اعتدال و توسعه» اظهار کرد: این حزب در شرایطی که نگاه جهان معطوف به مساله فلسطین است، با لفاظی از تعامل موثر و سازنده با نظام بین‌الملل سخن می‌گوید که در نوع خود، فرار به جلو است. وی افزود: این جریان در اغتشاشات سال گذشته، در تحریک مردم نقش اساسی داشت و چون خود را از قبل بازنده می‌دانست، تنها راه خروج از این وضعیت را در شورش اجتماعی و بر هم زدن انسجام جامعه می‌دید که البته ناکام ماند.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: اصلاح‌طلبان در مقابل فاجعه بزرگ رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ملت فلسطین، بجای حمایت از ملت مظلوم فلسطین، مواضع غیر شفاف می‌گیرند که در نوع خود جای تعجب دارد.

سروری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان با مواضع نامفهوم خود مواضع آمریکا را تقویت می‌کنند تاکید کرد: نظام بین‌الملل، به‌سمت چند وجهی و چند قطبی‌شدن پیش می‌رود اما تعاملی که اصلاح‌طلبان از آن سخن می‌گویند، معطوف به نظام تک‌قطبی و در راستای تقویت رژیم صهیونیستی است.

وی با انتقاد از عملکرد هشت‌ساله اصلاح‌طلبان در دولت روحانی، گفت: نتیجه‌ی شعار اصلاح‌طلبان در هشت‌سال دولت‌های یازدهم و دوازدهم، هدررفت ظرفیت‌های مالی، بلوکه‌شدن دارایی‌های کشور در خارج و تضعیف جایگاه در منطقه بود. اصلاح‌طلبان کشور را به سمت فروپاشی گسترده هدایت کردند.

سروری با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم، اظهار کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم در دو سال اخیر با پیگیری عزتمندانه مطالبات حقه ایران در مذاکرات، هم‌افزایی خوب در منطقه و گام‌برداشتن در جهت تغییر نظام تک‌قطبی و آزادکردن بخشی از پول‌های بلوکه شده، عملا به آمریکایی‌ها پیام داد که تحریم‌ها اثر ندارند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: ایران با عضویت در بریکس و شانگهای، ادامه تحریم‌ها را بیهوده کرده است.

سروری گفت: اصلاح‌طلبان به‌دنبال مرده‌ی برجام هستند تا زنده‌اش کنند چون در طول فعالیت هشت‌ساله خود در دولت روحانی، عملکرد نداشتند؛ آن‌ها همواره در وضعیت فرار به جلو هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۸
بیا پایین
اتفاقا این شماها هستید که دست از سر برجام برنمی دارید !!! و دائم از این و اون می خواهید بهش پابند بماند وگرنه خودتون که سواد نوشتن یک برگ کاغذ را ندارید که چهار تا کشور حتی جهان چهارمی پاشو امضا کنن !!! ضمنا افتتاح پروژهایی که فقط چند ماه از ان باقی مانده بود دولت روحانی و بقیه ان را ساخته بودند و شما افتتاح کردی به اسم شما تموم نمیشه
باشه زیاد جوش نزن
اولاً بسیاری از اصلاح طلبان و در رأس آنان آقای خاتمی موضهع گیری روشن و محکمی در محکومیت رژیم کودک کش اسراییل گرفتند برخلاف مقتدی و پیشوای شما احمدی نژاد.
دوماً شما هر وقت اسم اصلاح طلبان را می آورید یکی برای تأیید مواضع شما است. دیگری برای لاپوشانی ناتوانایی های مدیریتی تان.
خب اگر از دیدگاه شما مسایل را می دید که اسمش می شد اصولگرا
این پرویز آقا سروری خیلی شخصیت جالبی است، یادمه یک وقتی ازش سؤال کردند که انتصاب آقای زاکانی به شهرداری تهران با قانون مغایرت ندارد، ایشان مستقیم توی دوربین نگاه کرد و خیلی خونسرد وبا اعتماد به نفس گفت خوب قانون راعوض می کنیم!
حاجی خیالت راحت . دیگه اصلاح طلبی نمونده .همش مال خودتونه بیخودی تلاش نکن
زیاد حرص نخور!! مردم دیگه از اصلاح طلب و اصولگرا گذشته اند!! به اندازه کافی از هردو ضربه خورده ایم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست