بازدید 5012
۱

آزار و اذیت ۳۰ زن به بهانه جذب پرستار

فردی که به بهانه جذب پرستار ۳۰ زن را مورد آزار و اذیت قرار داد، بازداشت شد.
کد خبر: ۱۱۹۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷ 21 October 2023

به گزارش تابناک، فارس نوشت: افسر آگاهی درباره جزئیات پرونده فردی که به اتهام آزار و اذیت زنان بازداشت شده است، گفت: متهم در سایت سفارش آگهی به سراغ آگهی‌هایی می رفت که خانم‌ها آمادگی خود را برای پرستاری سالمند و کودک یا کار در خانه و نظافت اعلام کرده بودند؛ بعد به آنها زنگ می‌زد و می‌گفت به یک پرستار یا کارگر برای نظافت نیاز دارد، اما از قبل یک خانه ساعتی مجردی اجاره می‌کرد؛ خانم بخت برگشته که برای کار می‌آمد، با تهدید چاقوی این مردم مواجه می‌‌شد و در ادامه مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفت.

متهم این پرونده مرد ۳۹ ساله است، شغلش نگهبانی است. زن و بچه هم دارد. قبل از بازداشت هم معتاد به شیشه‌ بوده، اما حالا که یک ماه در بازداشت پلیس است، شیشه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ترک کرده؛ افسر پرونده می‌گوید؛ خانواده‌اش فکر می‌کنند به خاطر سرقت دستگیر شده و از آزار و اذیت خبر ندارند.

افسر پرونده می‌گوید: متهم خودش به ۳۰ مورد آزار و اذیت اعتراف کرده، اما تا به حال ۱۵-۱۰ نفر شکایت کرده‌اند.

 متهم سابقه‌دار است، درست به خاطر همین اتهام سال گذشته دستگیر شد اما به دلیل عدم اثبات آزادش کردند، اما این دفعه هم خودش اقرار کرده و هم فیلم و عکسی که از یکی از قربانیان برای اخاذی گرفته بود در پرونده موجود است؛ اتهام آزار و اذیت‌ و سرقت اموال قربانیان از جمله موردی است که برای این مرد شیشه‌ای ۳۹ ساله ثبت شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱
دوباره رها کنید تا به ۶۰ نفر دیگه هم تجاوز کمه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست