بازدید 3063

یکی از مصدومان زلزله شیراز در بیمارستان بستری شد

رئیس سازمان اورژانس فارس با اشاره به وقوع زلزله در بامداد دیروز، ۲۸ مهرماه به مرکزیت خان‌زنیان گفت: تنها یک مصدوم هم‌اینک در بیمارستان شهید رجایی شیراز به علت شکستگی در حال درمان است.
کد خبر: ۱۱۹۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲ 21 October 2023

به گزارش «تابناک»، محمدجواد مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به وقوع زلزله در بامداد امروز، ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ به مرکزیت خان‌زنیان گفت: بعد از وقوع زلزله، بلافاصله تمام پایگاه‌های اورژانس در نقاط مختلف استان، به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: بعد از وقوع زلزله چندین تماس به اورژانس از شهرستان شیراز و خان زنیان به دلیل صدماتی که وارد شده بود، داشتیم که درخواست آمبولانس کرده بودند.

مرادیان با بیان اینکه این زلزله ۷ مصدوم بر جای گذاشت، گفت: این افراد به دلیل اینکه ترس از زمین لرزه و انجام واکنش مصدوم شدند.

رئیس سازمان اورژانس فارس ادامه داد: از این تعداد، یک نفر که کارگر یک ساختمان بوده هنگام زلزله از ساختمان نیمه کاره به پایین می‌پرد و به همین دلیل دچار شکستگی شده و هم اکنون در بیمارستان شهید رجایی شیراز تحت درمان قرار دارد و مابقی مصدومان هم سرپایی درمان شدند.

وی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین توصیه‌ها در زمان زلزله این است که از ترسیدن و انجام اقداماتی که موجب آسیب می‌شود، پرهیز شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست