بازدید 2358

فکری بعداز باخت به استقلال: خداراشکر بحثی نبود!

کد خبر: ۱۱۹۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰ 20 October 2023

محمود فکری پس از شکست ۳ بر ۲ هوادار مقابل استقلال اظهار کرد: به بازیکنان هوادار خسته نباشید می‌گویم و به استقلال بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. بازی زیبایی را در دو نیمه شاهد بودیم. کسانی که این دیدار را دیدند، لذت بردند. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم که با تمام وجودشان بازی کردند. متاسفانه آسیب دیدگی‌ها و تعویض‌های اجباری ما کارمان را خراب کرد.

فکری گفت: ما دو بار تعویض اجباری داشتیم و در آخرین مرحله هم باید سه تعویض انجام می‌دادیم که گیر کردیم چه کاری باید انجام دهیم. این موضوع کارمان را خراب کرد و نتوانستیم نقاط ضعف‌مان را با تعویض‌های‌مان پوشش دهیم. به هر حال بازی جوانمردانه و خوبی شد. هر دو تیم فوتبال بازی کردند و خدارا شکر مورد خاصی نداشتیم. بحث اخلاقی بین بازیکنان، تماشاگران و کادرفنی نبود.

سرمربی هوادار گفت: از هوادارن استقلال ممنونم. در مصاحبه قبل از بازی هم گفتم هر چقدر احترام پیشکسوتان را نگه داریم، فرهنگ باشگاه‌مان را نشان داده‌ایم. هواداران بازیکنان سابق استقلال و مرا تشویق کردند اما ما نیاز به این تشویق‌ها نداریم. باشگاه بزرگی مثل استقلال فرهنگش را باید نشان دهد و قدردان کسانی باشد که برای این باشگاه زحمت کشیدند. احترام گذاشتن چیزی نیست که نتیجه بازی را مشخص کند اما مجددا از هواداران استقلال تشکر می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی