بازدید 2294

حمله هاشمی‌نسب به مدیر سازمان لیگ

کد خبر: ۱۱۹۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵ 20 October 2023

مربی تیم استقلال گفت: از سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خواهش می‌کنم برای من کار غیرقانونی انجام ندهد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی هاشمی‌نسب پس از برتری 3 بر 2 استقلال مقابل هوادار تهران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، گفت: در نیمه اول تمرکزمان پایین بود و متأسفانه دو گل خوردیم. در نیمه دوم توقعی که از بازیکنان داشتیم به نحو احسن پیاده کردند و استقلال واقعی بودند.

مربی استقلال با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه و تشویق شدنش از سوی آنها تصریح کرد: ماهیت هواداران استقلال برای من معلوم است. دست تک تک‌شان را می‌بوسم که معرفت به خرج دادند.

هاشمی‌نسب اظهار داشت: باید تشکر ویژه از سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات کنم که در 4 بازی با وجود اینکه کارت نداشتم با تلفن دوستان‌شان اجازه دادند روی نیمکت بنشینم اما خواهش می‌کنم با تلفن کسی من را را از روی نیمکت بلند نکنند. امروز من را از روی نیمکت بلند کردند.

«لطفاً برای من کار غیرقانونی انجام ندهید». مربی تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله خاطرنشان کرد: اگر کار من قانونی است که روی نیمکت می‌نشینم ولی اجازه ندهید با تلفن کسی غیرقانونی روی نیمکت بنشینم که امروز همکاران‌تان با لحن بد بگویند بفرمایید بالا! من مهدی هاشمی‌نسب هستم و خاک این فوتبال را خورده‌ام. می‌دانم چه دوستانی به شما زنگ زدند که روی نیمکت ننشینم. سر فرصت حتماً حرف می‌زنم. آقای سهیل مهدی! اجازه نمی‌دهم کسی با تلفن من را از روی نیمکت بلند کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست