بازدید 4101
۵
اولین واکنش جدی رئیس فدراسیون به تصمیم کنفدراسیون در بازی سپاهان-الاتحاد

تاج: ناظر AFC جواب دهد چرا بازی را لغو کرد!

ناظر AFC می‌توانسته در دو حالت بازی را برگزار نکند، نخست سیل، زلزله، آتش و... که این اتفاق نیفتاد، دوم اینکه مقام امنیتی منطقه بیاید و بگوید حمله تروریستی در راه است که این اتفاق هم صورت نگرفته است.
کد خبر: ۱۱۹۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ 20 October 2023

مهدی تاج خبر داد که خودش و رئیس ایرانی کمیته انضباطی لی اف سی، اجازه حضور در جلسه رای‌گیری بازی سپاهان و الاتحاد عربستان را ندارند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تاج درباره اظهارات مهدی محمدنبی مبنی بر رایزنی او با فدراسیون عربستان برای برگزاری بازی سپاهان - الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: صحبت‌هایی شده است و موضع‌مان با عربستان مشخص و خوب است، اما پرونده به کمیته انضباطی AFC رفته است. به نظر خودم ناظر AFC می‌توانسته در دو حالت بازی را برگزار نکند، نخست موارد پیش‌بینی نشده مثل سیل، زلزله، آتش‌سوزی و... رخ دهد که این اتفاق نیفتاده است، دوم اینکه مقام امنیتی منطقه بیاید و بگوید حمله تروریستی در راه است که این اتفاق هم صورت نگرفته است.

تاج ادامه داد: اینکه ناظر به چه جمع‌بندی رسید که بازی برگزار نشود خودش جوابگو خواهد بود. ناظر بازی در ایمیل خود اعلام کرده که موضوع را با مقامات AFC هماهنگ کرده است. سپس دیدم که دبیرکل AFC اعلام کرد این نظر خود ناظر بوده است. باید ببینیم AFC چه تصمیمی خواهد گرفت.

تاج: ناظر AFC جواب دهد چرا بازی را لغو کرد!

وی در مورد اینکه یک ایرانی به نام بیگلری رئیس کمیته انضباطی AFC شده است و آیا او می‌تواند در جلسه انضباطی دیدار سپاهان - الاتحاد شرکت کند، یادآور شد: خیر، ایران او را پیشنهاد داده است و نمی‌تواند در این جلسه حضور داشته باشد. کمیته‌های انضباطی و اخلاق AFC یک کمیته هستند. برای بحث تعارض منافع، ایشان نمی‌تواند در جلسه شرکت کند. حتی در انتخاب من به‌عنوان نایب رئیس AFC برای رأی‌گیری، ایشان (بیگلری) کنار رفت، چون اعلام کرد تعارض منافع دارد. هر موضوعی درباره ایران در AFC مطرح می‌شود من نیز نمی‌توانم در رأی‌گیری شرکت کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
خخخخخخخ شما که میدونی نتیجه ۰-۳ خواهد بود بیخود فیلم بازی نکن.
خخخخخ
جناب تاج هنوز خبر نشده!!!!!
آقای تاج شما تازه الان فیل ات یاد هندوستان کرده ؟؟
«به نظر من»
یعنی ایشون خودشون رو بالاتر از قانون ای اف سی میدونن؟
حالا چرا اینقدر عجله!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی