بازدید 1914

دروازه‌بان تیم ملی قهرمان فوتبال الکترونیک می‌شود!

کد خبر: ۱۱۹۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 20 October 2023

فوتبال الکترونیک امروز پای دروازه‌بان تیم ملی را به مسابقات جدیدی باز کرد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی تاج پس از پایان مراسم اختتامیه فوتبال الکترونیک اظهار داشت: همانطور که دیدید وزیر ورزش و اهالی فوتبال در این مسابقات حضور داشتند. در قطر، تیم ملی فوتبال الکترونیک مثل تیم ملی فوتبال ایران باید در جام ملت‌های آسیا شرکت کند. امیدواریم این تیم قهرمان جام ملت‌ها شود، چون توانمندی بهترین‌های دنیا را داریم.

تاج گفت: سه نفر برای فوتبال الکترونیک انتخاب شدند و باید در جام ملت‌ها شرکت کنند. عددی به من اعلام کردند و گفتند 38 میلیون نفر در کشور این بازی‌ها را دنبال می‌کنند، یعنی دستگاه را در منازل‌شان دارند که خیلی خوب است. فدراسیون فوتبال باید سرمایه‌گذاری جدی انجام دهد و علاوه بر تیم ملی و تورنمنت‌مان در قطر، وزیر ورزش نظر دارد که باشگاه‌های لیگ برتری را ترغیب کنیم که تیمداری کنند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود در بین فوتبالیست‌ها پیام نیازمند می‌تواند قهرمانی فوتبال الکترونیک را کسب کند، گفت: به هر جهت باید این مسابقات را راه‌اندازی کنیم. همه تیم‌ها ظرفیت راه‌اندازی را دارند. الان که صحبت کردم گفتند علاوه بر پوشش هزینه‌ها، سودده نیز هست. ما کارمان را از امروز استارت زدیم.

رئیس فدراسیون فوتبال راجع به جلسه‌اش با وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: ما به لحاظ نفس فوتبال، گستردگی‌اش، مسائل مختلف فوتبال و حتی حواشی آن با وزیر ورزش جلساتی داریم و گزارش‌هایی به ایشان می‌دهیم. حتماً وزیر ورزش همیشه توصیه‌هایی درباره فوتبال دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار