بازدید 3544

کامبک استقلال جواد با دبل مهرداد هدیه به هوادار

کد خبر: ۱۱۹۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵ 20 October 2023

کامبک استقلال جواد با دبل مهرداد هدیه به هوادار

استقلال در هفته ششم لیگ و در اولین بازی که تماشاگرانش را کتار خود داشت، بازی باخته برابر همشهری را به برد تبدیل کرد تا هم‌امتیاز پرسپولیس در بالای جدول شود.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان جواد نکونام در ادامه هفته ششم لیگ برتر، از ساعت 18 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هوادار تهران رفت و با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافت.

ابتدا صاحب محبی (5) هوادار را پیش انداخت و در ادامه ایمان سلیمی مدافع استقلال به اشتباه روی ارسال زمینی بازیکن هوادار در دقیقه 17 دروازه خودی را باز کرد تا سکوت ، سکوهای هیجان زده آبی‌ها را در بر بگیرد.

شوک استقلال چند دقیقه طول نکشید و مهرداد محمدی یک ضربه پنالتی برای استقلال گرفت تا یامگا در دقیقه 23 از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌ها را جبران کند. محمدی دقیقه 61 موفق شد گل دوم و تساوی استقلال را به ثمر برساند. مهراد محمدی که ستاره آبی‌پوشان بود گل سوم را دقیقه 84 وارد دروازه هوادار کرد.

شاگردان جواد نکونام با این پیروزی 15 امتیازی شدند و هم امتیاز با پرسپولیس در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند. شاگردان محمود فکری نیز با 5 امتیاز در جایگاه یازدهم ایستادند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، سعید مهری(54 - مهدی مهدی‌پور)، کوین یامگا (71 - صالح حردانی)، زبیر نیک‌نفس(87 - امید حامدی‌فر)، جعفر سلمانی(54 - ابوالفضل جلالی)، آرش رضاوند، آرمان رمضانی(71 - ارسلان مطهری) و مهرداد محمدی.

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مرتضی منصوری، محمد عباسی، ایوب کلانتری(32 - داریوش شجاعیان(90 - یونس شاکری))، قائم اسلامی‌خواه، امیرحسین پورمحمد(90 - بابک مرادی)، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی(54 - فرهاد زاوشی)

سرمربی: محمود فکری

داور: بیژن حیدری

 

کوین یامگا با گلی که در دیدار امشب به ثمر رساند عنوان برترین گلزن خارجی استقلال را تصاحب کرد، پیش از این دیاباته با 17 گل بهترین گلزن خارجی استقلال بود که یامگا اکنون با 18 گل این عنوان را تصاحب کرد.

 

شرح گل‌ها 

گل اول هوادار دقیقه 5: هوادار از روی ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد که سیدحسین حسینی توپ اول را گرفت اما در ادامه صائب محبی موفق شد دروازه استقلال را باز کند.

گل دوم هوادار دقیقه 17: هوادار صاحب ضد حمله شد و پاس زمینی به محوطه جریمه استقلال ارسال شد که ایمان سلیمی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

گل اول استقلال دقیقه 23: استقلال صاحب خطا شد و بازیکنان این تیم زودتر بازی را آغاز کردند که مهرداد محمدی توسط امیرحسین پورمحمد در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. کوین یامگا پشت توپ ایستاد و توانست از روی نقطه پنالتی دروازه حقیقی را باز کند تا یکی از گل‌های خورده آبی‌پوشان جبران شود.

گل دوم استقلال دقیقه 61: پرتاب اوت بلند ایمان سلیمی با ضربه سر آرمان رمضانی همراه بود و در ادامه به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن توانست گل دوم و تساوی استقلال را به ثمر برساند.

گل سوم استقلال دقیقه 84: محمدی با حرکات عرضی پشت محوطه جریمه هوادار با پای چپ به زیبایی دروازه هوادار را باز کرد.

کامبک استقلال جواد با دبل مهرداد هدیه به هوادار

لحظات حساس

دقیقه 26: ضربه ایستگاهی مهرداد محمدی را علیرضا حقیقی به زیبایی دفع کرد.

دقیقه 30: ارسال توپ از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر صاحبی همراه بود که به شکل خطرناکی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 33: آرمان رمضانی از روی ارسال توپ گل زد ولی کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

دقیقه 44: شوت سرکش مهرداد محمدی از کنار دروازه هوادار به بیرون رفت.

دقیقه 3+45: ارسال جعفر سلمانی و ضربه بیرون پای یامگا به شکل خطرناکی از کنار دروازه هوادار راهی اوت شد.

دقیقه 51: ضربه فنی داریوش شجاعیان را حسینی به کرنر فرستاد.

دقیقه 57: شوت ابوالفضل جلالی از کنار دروازه هوادار به بیرون رفت.

دقیقه 69: آرمان رمضانی یکبار دیگر در محوطه جریمه روی اشتباه مدافعان هوادار صاحب موقعت شد ولی ضربه او را مدافعان به کرنر فرستادند.

دقیقه 82: ارسلان مطهری از روی ضربه ایستگاهی با سر زد که به شکل خطرناکی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 84: بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال که برای شادی گل وارد زمین شده بود، از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 4+90: محمدی بار دیگر صاحب موقعیت شد ولی این بار علیرضا حقیقی شوت او را به کرنر فرستاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست