بازدید 2510

ترافیک در چالوس و هراز سنگین است

بنا بر اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، محورهای چالوس و هراز دارای ترافیک سنگین و محورهای فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.
کد خبر: ۱۱۹۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ 20 October 2023

به گزارش تابناک، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی کشور نشان می‌دهد در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا سرودار و ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های میانک و انارک و محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده های کلرد و بایجان دارای ترافیک سنگین است.

تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت در مسیر رفت و برگشت روان است. ضمن اینکه محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات، آزادراه تهران- شمال دارای بارش باران و آزادراه قزوین- رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین ترافیک در آزادراه قزوین- کرج- تهران محدوده مهرشهر و حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک سنگنی است.

آخرین وضعیت جوی بیانگر آن است که برخی از محورهای استان های گیلان، مازندران، گلستان و سمنان دارای بارش باران و برخی محورهای استان‌های خراسان رضوی، کرمان و سیستان و بلوچستان دارای وزش باد و گردوخاک است.

همچنین محور غیرشریانی محور چاهان- زرآباد دارای انسداد است.

برپایه این گزارش، محور چالوس واقع در استان مازندران از ۲۳ مهر تا ۲۴ آبان از ساعت ۶ تا ۱۶ روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل عملیات کارگاه جاده ای مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست