بازدید 2570

ادامه بارش‌ها در نوار ساحلی خزر و شمال غربی کشور

سازمان هواشناسی از تداوم ناپایداری‌های جوی در نوار ساحلی خزر و شمال غرب کشور خبر داد و پیش بینی‌ کرد: امروز در جنوب و جنوب شرق کشور رگبار باران همراه با وزش باد شدید موقت را شاهد باشیم.
کد خبر: ۱۱۹۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ 18 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، نقشه‌های همدیدی سازمان هواشناسی از تداوم ناپایداری‌ها در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر خبر می‌دهد. امروز همچنین بارش‌ها در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان به صورت رگبار پراکنده خواهد بود.

هواشناسی پیش بینی کرده است که روز پنجشنبه در مناطقی از دامنه‌های زاگرس در جنوب غرب کشور، شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر هم بارش خواهیم داشت.

امروز به دلیل کاهش دما، احتمال بارش برف در ارتفاعات شمال غرب کشور وجود دارد.

بر اساس پیش بینی هواشناسی در روز جمعه بارش‌ها به مناطق بیشتری از نوار ساحلی کشور گسترش می‌یاید و مناطقی از جنوب غرب و جنوب شرق کشور نیز بارش خواهند داشت.

امروز همچنین به دلیل افزایش سرعت باد، در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان، مازندران و گلستان در دریای خزر خطر غرق شدن شناگران، پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد.

سازمان هواشناسی نسبت به اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک و فعالیت‌های تفریحی و ایجاد اختلال در فعالیت های فراساحل هشدار داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی