بازدید 8367
۵
بسته ویدیویی «تابناک»

در جنگ اسرائیل و شیطان، ما کنار شیطان می‌ایستیم / گلدا مئیر: خودم پاسپورت‌ فلسطینی‌ داشتم! / حمله زن فلسطینی به اعضای طالبان در کانادا / چگونه اروپا با ایجاد واحد پولی یورو منتفع شد؟

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌های عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۱۹۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷ 17 October 2023

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

در جنگ اسرائیل و شیطان، ما کنار شیطان می‌ایستیم

«اگر اسرائیل و شیطان با هم بجنگند، ما در کنار شیطان می‌ایستیم»؛ این یکی از تعابیر امام موسی صدر درباره رژیم اسرائیل است. مجموعه چند روایت این روحانی را درباره رژیم صهیونیستی که در دهه ۱۳۵۰ هجری شمسی در ایران و لبنان بیان کرده را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.  

 

 

گلدا مئیر: خودم پاسپورت‌ فلسطینی‌ داشتم!

گلدا مئیر از مهم‌ترین چهره‌های تاریخ صهیونیسم و تنها نخست وزیر زن رژیم صهیونیستی، در دوران نخست وزیری‌اش مصاحبه‌ای داشت که در آن اعتراف کرد، پاسپورت فلسطینی داشته است! اعتراف او را با زیرنویس فارسی در تابناک می‌بینید. 

 

 

حمله زن فلسطینی به اعضای طالبان در کانادا

دو هوادار طالبان در کانادا که در جریان گردهمایی حامیان فلسطین پرچم طالبان را با خود حمل می‌کردند با واکنش مردم مواجه شدند. یک زن که پرچم فلسطین را در دست دارد به هواداران طالبان می‌گوید: «شما از ما نمایندگی نمی‌کنید، این پرچم را پایین بیاور.» 

 

 

چگونه اروپا با ایجاد واحد پولی یورو منتفع شد؟

 چند دهه قبل واحد پولی در اروپا شکل گرفت به نام یورو. این روزها بیشتر کشورهای اروپایی معاملات اصلی خود را با این پول انجام می‌دهند. در این ویدیو از نحوه پیدایش این واحد و همچنین سودی که عاید اروپا کرده است مطلع می‌شوید. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
تابناک تورو جان امام زمان چاپ کن این نظرو اون شیاطین فاسدی که پارسال برای رقصیدن توی کوچه به وقت بوسیدن ناموس مردم بنزین میریختن پولیس آتیش میزدن و نارنجک میزدن تو سر پلیس های انتظامی و بچه ۲۰ ساله رو زیر شکنجه سلاخی میکردن که به وقت بوسیدن و رقصیدن توی کوچه امروز از رژیم دفاع میکنن که بیمارستانی با ۶۰۰ زخمی رو بمباران میکنه آیا این نبرد خیر و شر نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
برادر افغان ، شما نیازی نیست توی مسائل داخلی کشور ما اظهار نظر کنید ، از نحوه نوشتاریتون مشخص هست ایرانی نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
دیگه هرکی از اسلام و کشورش دفاع کرد افغانیه؟! نه برادر اون افغانی نیست تو غربگدایی!
ما شهید دادیم که اینها بی حجاب بگردند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
تو شهید دادی؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست