بازدید 3348
۵

سفر غیرمنتظره فرمانده سنتکام به تل‌آویو

در بحبوحه تشدید تنش‌ها در فلسطین اشغالی و افزایش جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، رسانه‌های صهیونیستی از سفرغیرمنتظره فرمانده سنتکام به تل‌آویو خبر می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۹۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ 17 October 2023

به گزارش «تابنناک» به نقل از مهر از رویترز، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که ژنرال «اریک کوریلا» فرمانده نیروهای تروریست آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) امروز سه‌شنبه در سفری اعلام‌نشده برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی وارد تل‌آویو شد.

گفته می‌شود این فرمانده آمریکایی همچنین قرار است از مرزهای شمالی فلسطین اشغالی و مناطق نزدیک به مرزهای لبنان بازدید کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
انشاالله افقی برگردد
آمریکا حیثیت نداشته اش را به ثمن بخسی به نفع اسراییل به حراج گذاشته و این معامله دو سر نجس و دوس خسارت وضرر است ماهیت کثیف آمریکا در چنین حوادث تلخی آشکار می شود و معلوم می شود کودک کشی و خونخواری در رگ وریشه ی این صهیونیست های اسراییلی آمریکایی وجود دارد و رخنه کرده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
آنهایی که به این نوع کامنتها منفی می دهند حقبقتا چه
جوری فکر می کنند و چه منطقی دارند؟ لازم نیست کسی طرفدار جمهوری اسلامی باشد و علیه جنایتهای سیعانه اسرائیل و امریکا موضع بگیرد. هر کسی که ذره ای از انسانیت بویی برده باشد بایدبدون هیچ قید و شرطی جنایتهای اسرائیل و حامیانش را محکوم کند. مگر اینکه تصور کنیم اون یک ذره را هم ندارد..
او یک نیروی نظامی متخاصم است و باید در مرز لبنان رهگیری شده و در نقطه مناسب هدف قرار گرفته و بهمراه همراهانش به جهنم فرستاده شود.
اگه اونجا این قدر امنیت داره که شخصیت های نظامی و سیاسی آمریکا به اونجا سفر می کنند پس این همه بمب و موشک تو سر مردم برای چیه؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم