افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی

روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است.
کد خبر: ۱۱۹۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳ 16 October 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، افزایش سرمایه یکی از راه‌های تامین مالی به منظور توسعه و گسترش و بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار حائز اهمیت است. روز گذشته نیز اطلاعیه‌های متعددی در خصوص هر یک از مراحل افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر شده است که در این گزارش به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته ایم.

اظهارنظر حسابرس  در خصوص افزایش سرمایه غزر

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۷ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت صنعتی زر ماکارون از مبلغ ۱۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی، بهبود نسبت‌های مالی و در عین حال بهره مندی از مزایایی مالیاتی ارائه  گردید.

تصمیمات هیئت‌مدیره در خصوص افزایش سرمایه وحافظ

باستناد مصوبة مجمع عمومی فوق‌العاده ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ و اطلاعیه زمان تشکیل جلسه هیئت‌مدیره در خصوص افزایش سرمایه شرکت بیمه حافظ، مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ موضوع افزایش سرمایه به شرح ذیل مورد تصویب قرار گرفت:

افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی| پیشنهاد هیئت مدیره ۴ نماد در خصوص افزایش سرمایه  

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه تپسی

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس از مبلغ ۲,۴۶۲,۵۶۶,۹۸۹,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور تامین سرمایه در گردش جهت تعمیق بازار شهر‌های فعلی و توسعه زیرساخت و شبکه مشتریان نرم افزار تپسی ارائه  گردید.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه امیران

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت گروه سرمایه گذاری امیر از مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، سایر اندوخته‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه فایرا

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت آلومینیوم ایران از مبلغ ۳۷,۹۶۵,۰۷۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه در گردش که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه زنگان

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت صنعت روی زنگان از مبلغ ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران، مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته به منظور افزایش سرمایه (تامین نقدینگی پروژه‌های در دست اجرا در شرکت) پرژوه خط تولید دوم آهک هیدراته که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه پارسان

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه  شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان  از مبلغ ۴۰,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۲۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌گردد. اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌گردد.

ثبت افزایش سرمایه ثشاهد

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰  افزایش سرمایۀ  شرکت شاهد از مبلغ ۴,۰۰۶,۶۳۲ میلیون ریال به‌مبلغ ۶,۲۹۰,۴۱۲ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۲۲۸۳۷۸۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

ثبت افزایش سرمایه انرژی

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۶  افزایش سرمایۀ شرکت بورس انرژی ایران از مبلغ ۱,۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۷۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۶۳۷۴۲۷ میلیون ریال، از محل اندوخته مبلغ ۲۶۲۵۷۳ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی