نبض خبر

توصیه رضا پهلوی به آمریکا برای حمله به ایران

کد خبر: ۱۱۹۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ 16 October 2023
تعداد بازدید : 26949
بازدید 75292
رضا پهلوی در مصاحبه با فاکس نیوز در واکنش به درگیری نظامی حماس و رژیم اسرائیل، بر نقش ایران تاکید کرد و ابتدا خواستار تحریم حداکثری شد و سپس پا را فراتر برد و با لحنی توهین آمیز خواستار درآوردن «چشم اختاپوس» و تغییر نظام شد و تلویحاً توصیه به حمله نظامی به ایران کرد؛ چرا که مشخص است با تحریم نظام سیاسی ایران تغییر نمی‌کند و درآوردن چشم به معنای تحریم نیست. اهم اظهارات ربع پهلوی را با زیرنویس فارسی در تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۸
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۷۷
فعلا تو ربع پهلوی بیشتر به اختاپوس میخوری با این بینی گنده.باید چشم تورا دراورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
چقدر این آدم احمقه؟!! یعنی شانس نداریم یه اپوزیسیون باسواد داشته باشیم. عین لاتهای چاله میدون حرف میزنه. آخه وقتی از پس نیروهای به قول خودت نیابتی ایران بر نمیان، چطور حرف از تغییر رژیم ایران می زنی؟ اسرائیل زیر بار موشکلهای چند ده هزار دلاری زاییده، ارزش پولش افت چشمگیری داشته، چطور حرف از کار اضافه براش می کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
ربع لنگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
این احمق سرش با تهش پنالتی میزنه میخواد شاه بشه !خخخ میگه ایرانو بمباران کنند تا بتونه بیادایران ! خودشم میدونه یه ایرانی با شرف تو این آب و خاک باشه پاشو بذاره ایران در جا سقطش میکنه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
ناشناس 16:44
کاری به محتوای صحبت های او ندارم اما مطلبی که نوشتی " عین لات های چاله میدون" مگر لات های محله شما انگلیسی و فرانسه بلدند مصاحبه کنند؟! هر وقت هر بنده خدایی به این سطح از توانایی زبان رسید، بایید در مورد صحبت های او نظر بدهد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
این حرفها را فقط یک بی وطن آواره میتونه بر زبان بیاره ! شما در تمام دنیا بگردید اگر یکنفر را پیدا کردید که راضی باشد یک نقطه ای از جهان را با جنگ و بمباران نابود کنند و بعد آن یکنفر بشود رئیس یا فرمانده یا پادشاه آن نقطه ! حالا ببینید وقتی یکنفر به اجنبی ها و جنایتکاران توصیه میکند کشورش را نابود کنند که او بشود شاه آینده اش چقدر پست و بی شرف و خونخوار است !
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
خدایی کدوم ادم نادونی هنوز از پهلوی میگه خدایااا بسه
وطن فروش
ثروت ملت را چپاول کردید و با خودتان چمدان چمدان بردید و حالا نشسته ای آن ور دنیا داری برای ما دلسوزی می کنی. قطعا تو یکی بی عرضه تر از این هستی که حتی بتوانی یک روستا را اداره کنی چه برسد به یک کشور
وطن فروش ، من دل خوشی ندارم ولی خیلی راحت برای دفاع از مملکتم جونم رو میدم .
اقای پهلوی تودرموردرقص درکاباره وعیاشی میتوانی نظربدی،اگه توعرضه داشتی حداقل یک استاددانشگاه میشدی،کسی که بایدچشم اش کورشودتویی که باپول ملت ایران داری میچری،یک ذره شرف داشتی نمی گفتی به ایران حمله کنید،به امیدخدااسرائیل نابوده
انگلیسی رو قشنگ و روان حرف میزنه.
تابناک توصیه ای به حمله نکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
تو هم فارسی رو خوب مینویسی! ولی مشخصه مشکل شنوایی داری چون حرف حمله رو بارها تکرار کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
حتما انگلیسی شما خیلی خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
وقتی معتاد به اینترنشنال دروغگو میشی اینجوریه دیگه !!بعضی چیزا رو که دوست نداری نمبینی و نمیشنوی !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
اگه عمه من هم بيشتر از 40 سال تو امريكا زندگي مي كرد، انگليسي اش از اين هم بهتر بود.
چه حرفاي عجيبي ميزنين؟
ناشناس
| France |
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
وآبا. کنی گردن شکسته با بمب باران میخواهی مملکت آباد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خودتو به حماقت نزن ، این پلشت خودفروخته چند بار صراحتا از حمله به ایران یا در آوردن چشم اختاپوس و تحریم بیشتر ایران صحبت می کند. اگرچه او نزددولت امریکا اعتباری بیش از یک مترسک ندارد و آنها دریافته اند که مردم ایران به خارج نشینان اعتمادی ندارند.
تو‌ رسانه های خارجی میگی مردم گرسنه ایران؟!! مرتیکه شل مغز، گشنگی رو تو بعضی خیابون های آمریکا یا اروپا ببین، بی خانمان ها رو ببین بیخ گوش خودت.
مردم تو ایران گشنه هستند؟ یعنی دنبال نون خالی هستند؟ الان جوون های ما در حال ساخت ماشین برقی و ماهواره و …تو میگی ملت گشنه ایران؟ تو هیچی نمیشی، یک ذره درک سیاسی نداری.همون آمریکایی ها و اروپایی ها هم آدم حسابت نمی کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
چرا بر نمیگردی پیش همون جوانها؟ چجوری اومدی اینجا؟
ای حروم لفمه دزد پدر

خجالت بکش

مرگ برتو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
خدا عذاب پدر و اون پدر بزرگ قلدر بیسوادش رو زیاد کنه این عوضی رو هم به اونا ملحق کند .
یک دلقک به تمام معنا. در تمام افراد مشهور اپوزسیون یکی پیدا نمیشه که دنبال ارائه روش برای حل مشکلات باشه و نه دنبال کردن علایق شخصی و سهم خواهی. از ایشون گرفته که دنبال بازیافت قدرت از دست رفته پهلویهاست، تا اونیکه دنبال سود از تبلیقات تلوزیون ماهواره ایشه یا اینکه سود از فروش تیشرت، تا اون دلقک که جنبش ریستارت میزد و میگفت پشت چراغ قرمز بوق بزنید، تا پایینتر که چند تایی رو میشناسم که کسایی هستند که قبلا از امریکا تجارتی مثل فرش و پسته و زعفرون با ایران میکردند و الان افتادن به بدبختی و همش میگن ایشالا اوضاع عوض شه و ما بتونیم بیایم و بیزینس کنیم. مجاهدین هم که گل سر سبد تمامشون هستند. تنها موضوعی که صحبتی ازش نیست درد و رنجیه که ایرانیها میکشند
از صحبت ها معلوم است که کاملا ناامید است.
من کاری ندارم مردم چه کسی رو میخوان اما :

ربع پهلوی با کمک 24 ساعته سه شبکه در کمپین وکالت فقط سیدصد هزار امضا جمع کرد
خودش سه میلیون فالور داره فقط و فقط سیصد هزار امضا جمع کرد یعنی حتی فالورهاش هم قبوللش ندارن
شست و سه سالشه هنوز کار نمیکنه و با افتخار میگه از مامانم حقوق میگیرم !!
خانمش با اون فرانسوی هست و خودش هم جیکش در نمیاد
در طی این چهل سال بیش از چهل بار حرفش رو عوض کرد
به قول مرحوم زم در هنگام شب از صندلی های خونش سان میبینه با پیجامه و فکر میکنه اونها فرماندهان ارتش در اینده هستند !!

خدایی این شخص عجوبه ای هست برای خودش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
مرحوم زم !؟ ملعون معدوم نه مرحوم کسی که به نظام اسلامی خیانت کرده مورد رحمت شیطان است !!!
خائن تو اگر مرد بودی اول اون خواهر وبرادرت را نگه می داشتید تا دست به خود کشی نزنند توکه نمی توانی خانواده ات را نگه داری چطوری می خواهی یک کشور را نگه داری امریکا که عددی نیست تمام کشورهای دنیا هم جمع شوند حریف ایران نیست همین طور که هشت سال ایران با ۲۷ کشور جهان جنگ میکرد آمریکا ننگ به نیرنگ تو که هیچ وقت به تنهائی نتوانستی یک کشور کو چک را بگیری تا با چندین کشور متحد نشوی نمی توانی یک روستا هم بگیری جانم فدای رهبر وای به روزی که امام خامنه‌ای حکم جهاد بدهد
غلط زیادی نکن مردکه هیچ کس جرات نداره که بخاد غلطی بکنه تو هم بتمرک سر جات
وطن فروش وقیح!
این خانواده معلومه کجاشون میسوزه! دور از انتظار نیست که خواهان بمباران و نابودی ایران و مردم ایران بشوند.
چقرد برای انرژی اتمی هزینه دادیم این مرد اگه شاه بشه همه را فدای آمریکا می کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
از چقردت معلومه اهل سیاستی
غلامرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
تو هم اگه تایپ سریع بلد باشی بعضی مواقع حروف رو پس و پیش می زنی !
بعضی ها مثل مگس می مونن فقط منتظرن یه ایرادی ببینن دورش بچرخن و وز وز کنن!
چند وقت قبل صهیونیستها کلاه یهودیها را گذاشتن سر رضا ربع پهاوی بردندش پای دیوار ندبه در مراسم دعای یهودیها ایشان رسمأ به دین یهودیها گرویده و الان داره ادای دین می کنه اسم جدیدش هم بنیامین است
تمامی اسناد تاریخی و خاطرات نزدیکترین خادمان و پایوران سلطنت، حاکی از غرور و تبختر و استبداد پدر تاجدار شماست. شما و مادر فرهیخته و فرهنگی تان تاکنون کوچکترین نقدی به عملکرد نادرست رژیم قبلی نداشته اید. ملت شما را به زباله دان تاریخ انداخته است. تاریخ رو به جلو است نه به سمت عقب شاهزاده محترم!
پسرشان ملعون !یادت باشه ملت ایران همیشه هوشیارند باطنا پوسیده همچون تواحمقی که مردانگی نداری به چاه نمی افتن درضمن آمریکا جرات رویارویی باملت ایران رادارند. جنگ خلیج فارس شهیدمهدوی باقایق توپداربه کشتی آمریکا چسبید وتوپ راشلیک کردوکشتی منهدم شغالان که دیگه ازهرنقطه ایران می تونند ناوهای راغرق کنند.امریکا.اگرمیتونست اونموقع باایران واردجنگ میشد.وفرارنمیکرد
این یارو کلا" تعطیله . نمی فهمه میخواد مثلا" به حکومت بر مردمی برسه که داره خارجی ها رو تحریک میکنه تحریم و حمله نظامی بهشون بکنن. اصلا" هیچ درکی از ایران و ایرانی نداره . آی کیو این بشر در حد ناانید کننده ای پایینه . متعجبم از کسانی که طرفدار اینن و امیدوار بهش ، خودشون رو هم فرهیخته تر از بقیه میدونن. دلتون نمی خواد اگه با جمهوری اسلامی هم مخالفین ، حداقل به کسی امید ببندین که سرش به تنش بیرزه!! ( حداقل در کل اپوزیسیون فعلی پیدا نمی کنید) . با اینکه من هم از خیلی کارها و نتایج عمل دولتمردان ایران دل خوشی ندارم ولی سگ جمهوری اسلامی شرف داره به بالا و پایین این ابله و کل اپوزیسیون و حامیاشون . رهبر بزرگوار هم که در این سی سال نشون داده قابل اعتماد ترین و کاربلدترین ایرانی مسلمان دورانه.عمرش دراز باد که ملت و مملکت رو از گزند چنین شیرین عقل هایی در امان نگه داشته . همه پیش بینی هاش هم درست از آب دراومده بقیه اش هم درست خواهد بود ان شاءالله.
ایشان اگه اندک سیاست داشت هنوز هیچی نشده چند ماه قبل نمی رفت اسراییل و بغل نتانیاهو و امروز حداقل واکنشش سیاستمدارانه تر بود. و منطقه ای که ایران در آن واقع شده را بهتر درک می‌کرد . ضمن اینکه دنیا فقط جو افکار عمومی داخلی آمریکا نیست که به خاطر اون موضع گرفت . همین حاکمان عرب و ترکیه ببینید که از حمله حماس تا امروز کشتار بیرحمانه مردم غزه چه دو پهلو واکنش نشان دادن بدون محکوم و تشویق کردن مطلق . بدون در نظر گرفتن مردم و حاکمان دیگر کشورهای منطقه که اتفاقا اکثرا عرب هستند نمیشه حرف مفت زد هر چند که راه ما درست عکس آنها و سیاست و استراتژی ایران فرا و بزرگ‌تر از این ها باشه .
سفر رضا پهلوی به اسراییل چند ماه پیش بی دلیل نبود. شما دوستان باید از خواب بیدار شید که این دفعه بازی فرق می کند. کمی صبر بفرمائید
من موندم همین چند وقت پیش که شاهزاده رفت اسرائیل تحویلش نگرفتن دوهفته بعدش اسرائیلی ها گفتن ایران بایستی تکه تکه بشه خود شاهزاده واکنش نشون داد بهشون الان دقیقا فاز شاهزاده چیه؟!
پدرت که نوکر حلقه به گوش آمریکا و غرب بود وباان قدرت ان چنانی پوزه‌اش را به خاک مالیدیم تو واربابانت که هیچی
مردم بدبخت ما حتی از اپوزوسیون هم شانس نیاوردن
دلقک.
قدرتمون در حدی است که میتونیم اسرائیل با خاک یکی کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
مشخصه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
چرا معطلی؟
متاسفانه دراین گزارش اصولی چون صداقت نزاکت وامانتداری رعایت نشده است وباعث شده کاربران با آن احساسی برخوردکنندوحق مطلب ادانشودبدیهیست تکرارچنین خطاهایی باعث سلب اعتمادازسایت خواهدشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
یه سلطنت طلب اسکل !
تحریف نکن تابناک
چرا یه نظر موافق رو چاپ نکردی تابناک جان ...این راه و رسم خبرنگاری نیست ....ایشون حرفی از حمله به ایران نزد و شما هم میتونی منفیها رو ببینی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
نه ما اصلا کل 300 هزار رای شما به اون اسکل خل و چل را میبینیم ! خب بعله اونم چند تا حامی بی عقل مثه خودش داره دیگه !!
نصف و نیمه یا ربع رضا پهلوی یک احمق بیمار است.
نتان یابو قبل از 15 مهر شکست خورد . درست همونجایی ک پای این منحوس ابن منحوس ب اسرائیل رسید
این دلقک چطور میخاد شاه کشوری باشه که میگه به اون حمله کنید
فقط میگم خاک بر سرت
اگه موشک اتمی داشتیم امریکاواسرائیل هیچ غلطی نمینونستن بکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
ساخت موشک با کلاهک هسته‌ای تکنولوژی پیچیده ای نداره اگر روزی احساس خطر شود موشک هسته‌ای در دسترس است
مرگ بر پهلوی ، .? ?????
فقط مونده بودتابناک که این مرتیکه مفتخوربیکاره وبی سوادراپوشش دهد !
تو پادشاهی ایران رو به گور می بری
توباید بری مربی رقص باله بشی وطن فروش
این دلقک یادش رفته باباش و بابابزرگش شاه ایران بودند، این وقیح یادش رفته به عنوان ولیعهد باید منافع مردم را ایران را در نظر بگیره، واقعا چه بلایی سر ما می آمد اگر این شاه می شد. خدا رحم کرد به ما.
این هایی که نظر مخالف میدهند ، آنهایی هستند که هر کدام 90 گوشی دارند
یعنی این طرف اینقدر وطن پرسته که توصیه میکنه آمریکا به وطنش و هم وطنانش حمله کنه؟
اخه آمریکا اگه حمله کنه که ایران از این حالت دیپلماتیک خودش خارج میشه شرایط جنگی میشه اون وقت هیچ وطن فروشی حتی وسط کاخ سفید هم امنیت نخواهد داشت خانواده پهلوی قطعا صلاخی میشن
برو گمشو مرتیکه
امریکا جرئت داره پاشو کج بزاره تا نشونش بدیم
بیاد بیاد بجنگه تا همه مردم دنیا برای هزارمین بار قدرت ایران و ایرانی رو بفهمن
هم وطنان عزیزم
فزرندان فرهیخته و سرافراز ایران
به این شایعات توجه نکنید و بدانید که ما همچنان ایستاده ایم
فراموش نکنید که ایرانی استعداد در جنگ های طولانی دارند❤
میخوام بگم این مرتیکه میگه پولهای بلوکه شده ای که الان آزاد شد و توی بانکهای ما تو کشور قطر هست،به مردم چیزی نمیرسه،یکی به این دزد بیشرف بگه 35میلیارد دلاری که از کشور سال57بردید و دارید کوفتش میکنید رو اول برگردانید سهم هر ایرانی رو بدید و برادری تونو ثابت کنید بعد دلسوزی این ملت رو بکنید،خدا لعنتتون کنه انشاالله
این آشغال فکر مردم ایران کثافت حرف از طرفداری مردم میزنی بعد میگی به ایران حمله کنه یا تحریم کنن.مردم این وسط صدمه میبی اون دسته از کسای که میگن پهلوی خوبه ببینین چشمتون باز کنین.کی حرف تو آشغال حساب میکنه آرزو حکومت ایران به گور خواهی برد مثل پدر بی همه چیزت
مرتیکه خر دماغ تو قدر ت اداره خونه خودتو نداری میخوای از ۸۰ ملیون انسان مراقبت کنی شاه شدن به گور میبری
اینکه دارایی‌های آزاد شده به مردم ایران نمی‌رسد واقعیت دارد
چقدر خوب ماهیت کثیفش را نشان داد.
وطن فروش و کثیف. این توهین نیست. صفت ایشونه. باعث شرمه سخنان ایشون. هیچ انسانی آرزوی فقیر تر کردن مردمشو نداره جز این. یک خارجی هم اینو‌گوش بده به بی شرفی این آدم پی می بره
توله سگ شاه معدوم فراری خفه شو
یعنی چقدر آدم میتونه وقیح باشه که با پول مردم ایران خارج نشستی و داری میگی به هموطن هات حمله کنند.
تو اینقدر احمق و مفت خور هستی که حد نداره.
این هم بهت بگم که آرزوی شاه شدن رو با خودت به گور می‌بری.
رضا ربع پهلوی که که مشخصه دلش واسه ایران و ایرانی نسوخته این بشر اگه بشه شاه مملکت ایرانو دودستی به غربیان هدیه میکنه و ایران دیگه ایران نمیشه تجزیه میشه بعد جالبه حامیان رضا ربع پهلوی میگن ما آریایی هستیم عرب نمیپرستیم پس چرا اسمش رضاست تا کی تناقض وقتی شخص اول مملکت خامنه ای رو با رضا پهلوی از دید سیاستمداران غربی میای مقایسه میکنی فرقش زمین تا آسمونه؟
اخه یکی نیست به این بی سواد بگه تو اگر بلدی خانواده خودتا جمع کن نمیخواد بیای کشور دست بگیری انتر
اخه تو اگر میتونی خانواده خودتا جمع کن نمیخواد کشور دست بگیری انتر
خواهشا یه فکری به حال اون دماغ نافرم خودت کن که واقعا گنده و بد ریخته،بقیه نظراتت،پیشکش عمه جونت باشه