بازدید 115016
دهمین روز تحولات فلسطین

لحظه انهدام تانک مرکاوا و نفرات اسرائیلی در حمله موشکی حزب الله+ فیلم/ افزایش شهدا و زخمی ها در غزه به بیش از 12 هزار نفر/30 آمریکایی در درگیری ها کشته شدند

جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد دهمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و به نظر می رسد پیامدهای غیرقابل ترمیم زیادی را برای این رژیم به دنبال خواهد داشت. 
کد خبر: ۱۱۹۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ 16 October 2023

افزایش شهدا و زخمی ها در غزه به بیش از 12 هزار نفر

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد دهمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و به نظر می رسد پیامدهای غیرقابل ترمیم زیادی را برای این رژیم به دنبال خواهد داشت. 

حکیم: گذرگاه‌ها برای ورود کمک‌های انسانی به غزه باز شود
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۰۰:۲۲

سیدعمار حکیم در دیدار روحی فتوح رئیس مجلس ملی فلسطین بار دیگر سکوت جامعه جهانی درباره جنایات جاری در نوار غزه را محکوم کرد و جامعه جهانی را مسئول حفاظت از ملت فلسطین در برابر جنایت قتل عام در حال انجام توسط صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین دانست.

در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر حمایت کامل از ملت فلسطین در دفاع از خود و دستیابی به حقوق مشروعش در تشکیل کشور مستقل و بازیابی زمین‌های فلسطینی اشغال شده توسط صهیونیست‌ها تأکید کرد.

وی همچنین تصریح کرد که ملت عراق مدافع مساله فلسطین است و آن را مساله اصلی در سطح جهان اسلام و جهان عرب می‌داند.

روحی فتوح رئیس مجلس ملی فلسطین که به بغداد سفر کرده است پیش از دیدار با سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق با فواد حسین وزیر خارجه و هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح عراق دیدار و درباه آخرین تحولات فلسطین و وضعیت ساکنان غزه گفت و گو کرده بود.

گفت وگوی تلفنی پوتین و نتانیاهو درباره تحولات فلسطین
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۰۰:۲۰

 سرویس مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام کرد، پوتین رئیس جمهور روسیه با نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلفنی گفت وگو کرد.

بر اساس این گزارش، این گفت وگو در خصوص وضعیت بحرانی که در نتیجه تشدید درگیری میان فلسطین و (رژیم) اسرائیل به وجود آمده متمرکز بود.

رئیس‌جمهور روسیه در این تماس همچنین بر رد و محکومیت شدید هر اقدامی که جمعیت غیرنظامی از جمله زنان و کودکان را قربانی می‌کند، تاکید کرد.

پوتین همچنین از اقدامات روسیه برای کمک به عادی سازی اوضاع، جلوگیری از تشدید بیشتر خشونت‌ها و جلوگیری از یک فاجعه انسانی در نوار غزه خبر داد و نکات کلیدی تماس تلفنی امروز با سران فلسطین، مصر، ایران و سوریه را به طرف صهیونیستی ابلاغ کرد.

این نخستین گفت وگوی پوتین با سران رژیم صهیونیستی پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی محسوب می‌شود.

خالد مشعل: در جنگ زمینی، اسرائیل را شکست می‌دهیم
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۳

خالد مشعل مسئول جنبش مقاومت حماس در خارج از فلسطین شامگاه امروز دوشنبه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی با کشتار کودکان و غیر نظامیان به دنبال جبران شکست نظامی خود است.

مشعل به شبکه العربی گفت: مقاومت فلسطین همه سناریوها را بررسی کرده است، از جمله حمله زمینی. این نخستین بار نیست که اسرائیل شعار نابودی حماس را سر می‌دهد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و اشغالگری آن، هیچ آینده‌ای در فلسطین ندارد، تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی به ما مردم فلسطین این فرصت را داد تا رژیم اسرائیل را از بین ببریم.

این مقام حماس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی راهکار دو دولتی را از بین برده و هیچ گزینه‌ای جز مقاومت باقی نمانده است، خاطر نشان کرد: هیچ کس از آتش‌بس واقعی سخن نمی‌گوید. اسرائیل برای جنگ آماده می‌شود و ما نیز آماده مقابله با آن هستیم و پیروز خواهیم شد.

مشعل با اشاره به اینکه در نبرد زمینی، اسرائیل را شکست خواهیم داد، عنوان کرد: یکی از اهداف این جنگ این بود که سربازان و افسران اسرائیلی را اسیر کنیم. برای تبادل اسرا نیز اسرای کافی در اختیار داریم.

وی با اشاره به حضور افسران عالیرتبه صهیونیستی در میان اسرا، خاطر نشان کرد: ما بر اساس حقوق بین‌الملل، با اسرا رفتار خواهیم کرد.

القسام: 200 اسرائیلی را به اسارت گرفته‌ایم
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۱

ابوعبیده سخنگوی گردانهای عزالدین القسام –شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین- شامگاه امروز دوشنبه تأکید کرد که دشمن صهیونیستی از روز نخست جنگ، حملات وحشیانه‌ای انجام داد.

خبرگزاری سوا به نقل از ابوعبیده گزارش داد، رژیم صهیونیستی به جای مقابله با نیروهای مقاومت در میدان جنگ، به این حمله وحشیانه روی آورد.

وی ادامه داد: دشمن اسرائیلی فکرش را هم نمی‌کرد که یک گروه محاصره شده در غزه بتواند شدیدترین ضربه را در تاریخش به آن وارد کند.

این مقام حماس با بیان اینکه ۲۵۰ اسیر اسرائیلی نزد نیروهای مقاومت است، خبر داد که ۲۰۰ نفر از این افراد، اسیر القسام هستند.

ابوعبیده با اشاره به اینکه تا کنون ۲۲ اسیر اسرائیلی در حملات صهیونیستها به غزه کشته شده‌اند، گفت: اسرای خارجی هم داریم که هنوز از هویت آنان مطمئن نیستیم. اگر شرایط فراهم شود، اسرای خارجی را آزاد خواهیم کرد.

وی همچنین به رژیم صهیونیستی هشدارداد: غزه گورستانی برای متجاوزان خواهد بود و شنهای غزه، دشمن خود را خواهد بلعید. ورود آنان [به غزه] فرصت تازه‌ای خواهد بود تا به خاطر جنایاتشان بازخواست شوند.

 ارتش رژیم صهیونیستی هم گفته بود که نیروهای مقاومت حماس، ۲۰۰ نفر را به اسارت گرفته‌اند.پیش از این ارتش رژیم اشغالگر مدعی شده بود که حماس، ۱۵۵ نفر را اسیر کرده است.

از طرف دیگر، باشگاه اسیر فلسطینی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷۰ فلسطینی را در کرانه باختری به اسارت گرفته است و به این ترتیب، شمار فلسطینیانی که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی از روز شنبه(۷ اکتبر)، توسط نظامیان اسرائیلی به اسارت گرفته شده‌اند به ۵۴۰ نفر رسید.

کلمبیا سفیر رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۸

خبرگزاری کلمبیا خبر داد که وزیر خارجه این کشور از سفیر رژیم صهیونیستی خواسته است به دلیل جنگ این رژیم علیه غزه، این کشور را ترک کند.

رسانه‌ها پیشتر نیز خبر داده بودند که کلمبیا روابط خود با رژیم صهیونیستی را قطع کرده است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی در واکنش به بیانیه «گوستاوو پترو» رئیس جمهور کلمبیا که در آن رفتار صهیونیستها در غزه را با رفتار نازی‌ها علیه یهودیان مقایسه کرده است اعلام کرد که صادرات کالاهای امنیتی به این کشور را ممنوع میکند.

«لیو هیات» سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از احضار «مارگاریتا مانخارز» سفیر کلمبیا در تل آویو به دلیل اظهارات رئیس جمهور این کشور علیه حکومت اسرائیل خبر داده است.

وی در حساب خود در شبکه اجتماعی ایکس گفته: به عنوان اولین اقدام، اسرائیل صادرات کالاهای امنیتی به کلمبیا را ممنوع میکند.

رئیس جمهور کلمبیا در پاسخ به اقدام رژیم صهیونیستی گفت: اگر مجبور به تعلیق روابط خود با اسرائیل شویم ما این کار را خواهیم کرد. وی در ادامه تاکید کرد که کلمبیا از نسل کشی حمایت نمی‌کند.

پترو این سخنان را پس از آن گفت که یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اهانت به فلسطینی‌ها از «محاصره کامل» نوار غزه خبر داده بود.

رئیس جمهوری کلمبیا دوشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: این چیزی است که نازی‌ها درباره یهودیان می گفتند.

ادامه جنگ کل منطقه را وارد مارپیچ خشونت می‌کند
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۳

«عبدالله دوم» پادشاه اردن که در راستای کاهش تنش‌ها در منطقه، در حال سفر به چند کشور است، روز یکشنبه در آلمان و در دیدار با رئیس جمهور این کشور هشدار داد در صورتی که جنگ غزه متوقف نشود، هزاران فلسطینی در معرض خطر قرار خواهند گرفت.

پادشاه اردن گفت: «ادامه جنگ ممکن است کل منطقه را وارد مارپیچ جدیدی از خشونت کند».

عبدالله دوم هشدار داد: «تلاش برای کوچ اجباری فلسطینیان اقدامی مردود بوده و تمام منطقه را به سوی فاجعه دیگر سوق خواهد داد».

ساعتی پیش نیز «کاترین کولونا» وزیر خارجه فرانسه تاکید کرد: «مقامات لبنانی باید از کشاندن این کشور به درگیری‌های منطقه جلوگیری کنند».

وی ادامه داد: «شرایط نگران کننده و خطرناک بوده و من از بیروت می‌خواهم که مسئولیت را برعهده گرفته و اوضاع را کنترل کند».

ایهود باراک: نابودی حماس ممکن نیست
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۲

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نابودی کامل جنبش حماس فلسطین را بعید دانست و تاکید کرد، این جنبش در اذهان مردم، دلها و رویای آنها وجود دارد.

 ایهود باراک، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در مصاحبه با روزنامه یدیعوت آحارونوت گفت، محو حماس ممکن نیست. حماس یک ایدئولوژی است. این جنبش در رویای مردم، دلها و در سر آنها حضور دارد.

وی افزود، گام عملی که رژیم صهیونیستی باید در این عملیات نظامی محقق کند نابودی تمامی قابلیت‌های عملیاتی حماس در نوار غزه است. این ماموریت بسیار مهمی است بنابراین باید روی آن متمرکز شد.

باراک همچنین در مورد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت، او گمان می‌کند که اگر وضعیت رژیم عادی باشد استعفا خواهد کرد در حالی که کابینه را رهبری می‌کند. بنابراین مهم است که بنی گانتس، وزیر سابق جنگ و گادی آیزنکوت، رئیس پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی هم در کابینه حضور داشته باشند.

قبلا نتانیاهو و یوآو گالانت، وزیر فعلی جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کردند که هدف ارتش از عملیات نظامی در نوار غزه محو موجودیت حماس است.

مقاومت فلسطین: پایگاه‌های آمریکایی در عراق در تیررس ما هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۲

مقاومت فلسطین بر آمادگی خود برای هر حمله گسترده رژیم صهیونیستی تاکید کرد تا از غزه و مقدسات در مقابل نفوذ رژیم صهیونیستی و تلاش‌ها برای یورش زمینی به نوار غزه دفاع کند.

به گزارش المعلومه، مقاومت تاکید کرده است که اگر آمریکا در این حمله زمینی مشارکت کند و از دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین پشتیبانی کند، پایگاه‌های آمریکایی در عراق هدف حمله قرار خواهد گرفت به ویژه که نیروهای آمریکایی در برخی از پایگاه‌های نظامی در داخل عراق در نزدیکی مرزهای غربی با هدف حمایت از امنیت رژیم صهیونیستی حضور دارند.

علی برکه، از رهبران مقاومت فلسطین در مصاحبه با المعلومه تاکید کرد، مقاومت ۵۰ پایگاه رژیم صهیونیستی را تحت کنترل درآورد و خطوط دفاعی مقدم ارتش اشغالگر فروپاشیده است چراکه نیروهای مقاومت توانستند لشکر صهیونیستی غزه را تحت کنترل درآورده و کسانی که داخل آن بودند به اسارت بگیرند و بکشند که این مساله نتانیاهو را واداشت تا مساله برداشتن محاصره غزه را در مقابل آزادی اسیران صهیونیست مطرح کند؛ اما باید گفت که پنج هزار اسیر فلسطینی در زندان‌های اشغالگر هستند و تبادل اسرا فقط در مقابل اسرا صورت می‌گیرد.

از سوی دیگر، قاسم عزالدین، پژوهشگر لبنانی در امور بین‌الملل گفت، رژیم صهیونیستی تمایل دارد عملیات زمینی را در نوار غزه اجرا کند. نیروهای اشغالگر در صورتی که عملیات زمینی را در نوار غزه اجرا کنند، این امر به منزله خودکشی برای نتانیاهو و ارتشش خواهد بود. برآوردهای رژیم صهیونیستی دقیق نیست در نتیجه نتانیاهو ممکن است وارد نبردی شود که نتایج آن حساب شده نیست و دشمن در آن متحمل ضررهای بسیاری می‌شود.

از سوی دیگر، محمد کریم، از نمایندگان ائتلاف الفتح گفت که پایگاه‌های آمریکایی تحت نظارت دولت است و به آن اجازه انجام هرگونه حمایت لجستیکی از رژیم صهیونیستی داده نمی‌شود؛ رژیمی که به دست نیروهای مقاومت از هم فروپاشیده است.

کریم افزود: از زمان عملیات طوفان الاقصی، مقاومت اسلامی در عراق پایگاه‌های آمریکایی‌ را تحت نظارت قرار داده است چراکه این احتمال می‌رود که حمایت و پشتیبانی توسط آمریکا از رژیم صهیونیستی صورت بگیرد و اگر آمریکا دست به هر اقدامی علیه مقاومت فلسطین بزند، هدفی برای قهرمانان مقاومت عراق خواهد بود.

اعلام آمادگی کامل جنبش النجباء عراق برای کمک به حماس
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۸

«اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النُجَباء عراق در تماس تلفنی با رئیس دفتر سیاسی حماس، عملیات پیروزمندانه «طوفان الأقصی» را تبریک گفت.

وی اظهار داشت: شما با این پیروزی بزرگ و ضربه غافلگیرانه و سختی که به دشمن وارد کردید، مایه دلگرمی امت اسلامی و همه جهان شدید. قلب و ذهن ما با شماست. این غافلگیری برای ما تداعی‌گر سوره «عادیات» بود که خداوند متعال برای فتح بزرگ مسلمانان به‌واسطه غافلگیری کفار، یک سوره کامل نازل کرد.

الکعبی با اعلام آمادگی کامل جنبش نُجَباء برای حمایت حداکثری از مقاومت فلسطین، خاطرنشان کرد: طبق میثاقی که بسته‌ایم، با صفر تا صد تسلیحات، نیروی انسانی و امکانات‌مان پشتیبان شماییم و هرگونه صلاح ببینید مهیای کمک هستیم.

دبیرکل النُجَبای عراق حمایت از مسجدالأقصی را یک ارزش عقیدتی برشمرد و تصریح کرد: همه برادران ما برای نصرت فلسطین و قدس شریف بی‌تاب و منتظرند. افراد زیادی ـ حتی استشهادی‌ها ـ به‌صورت فوج‌ فوج نزد ما می‌آیند و برای اعزام به غزه اعلام داوطلبی می‌کنند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در این مکالمه تلفنی ضمن قدردانی از ملت و مقاومت عراق، گفت: خداوند به شما عراقی‌های جوانمرد که اهل یاری و مقاومت هستید، اجر و عزت بدهد. ان‌شاءالله تعالی با کمک شما سرزمین معراج را آزاد کنیم.

30 آمریکایی در درگیری ها کشته شدند
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۲

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که از آغاز درگیری میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین ۳۰ آمریکایی کشته و ۱۳ تن نیز مفقود شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: از آغاز درگیری‌ها میان اسرائیل و فلسطین ۳۰ آمریکایی کشته شده‌اند. ما به خانواده‌های آن‌ها تسلیت می‌گوییم. ۱۳ تن نیز مفقود شده‌اند. ما برای مشخص شدن سرنوشت این افراد تلاش و با مقامات اسرائیلی در زمینه تبادل اطلاعات و استقرار کارشناسان همکاری می‌کنیم.

هشدار تحلیلگران نظامی آمریکا به اسرائیل درمورد حمله زمینی به غزه
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۳:۳۴

 تارنمای روزنامه واشنگتن‌پست نوشت: با خروج اجباری مردم غزه از سمت مناطق شمالی به جنوب، رهبران نظامی اسرائیل خود را برای یک حمله تمام عیار به این منطقه آماده می کنند؛ حمله ای که به باور بسیاری از کارشناسان جنگ، می تواند چالش های گسترده ای در پی داشته باشد و پایان درگیری ها را بیش از پیش نامشخص سازد.

به عقیده تحلیلگران آمریکایی، درحالیکه نیروهای نظامی اسرائیل آماده حمله زمینی به غزه می شوند، با انبوهی از ساختمان ها، مین ها و تونل های زیرزمینی روبرو خواهند بود که می تواند وضعیتی نامطمئن را ایجاد کند و بحران انسانی عظیمی را در این منطقه و حتی کشورهای دیگر به وجود آورد.

از نظر تحلیلگران، اسرائیل در حالی خود را آماده یک حمله زمینی گسترده به سمت یکی از پرجمعیت ترین مناطق جهان می کند که احتمالا این تهاجم هفته ها به طول می انجامد، جان هزاران نفر را می گیرد و کل منطقه را ویران می کند.

کنت فرانک مک کنزی جونیور ژنرال بازنشسته نیروی دریایی آمریکا در ارتباط با تهاجم زمینی اسرائیل به غزه گفت: «این یک حمام خون برای همه خواهد بود». وی در عین حال این جنگ را طولانی تر از آنچه به نظر می رسد، پیش‌بینی و اضافه کرد: «اسرائیلی‌ها درگیر یک جنگ شهری پر هرج و مرج و نامشخص می شوند».

این روزنامه پرشمارگان آمریکایی در ادامه یادآور شده این نخستین بار نیست که رژیم صهیونیستی حمله زمینی علیه غزه را در پیش می گیرد. اسرائیل در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۴ حملات زمینی محدودی علیه حماس در پیش گرفت که در نهایت منجر به کشته شدن ۲۶۰ نفر از جمله کودکان و زنان بسیاری شد.

مقام های اسرائیلی در روزهای اخیر با پخش اعلامیه بر فراز غزه، دستور تخلیه این منطقه را ظرف ۲۴ ساعت به غیرنظامیان صادر کرده اند. اما سازمان ملل هشدار داده است که چنین امری در مدت یک شبانه روز غیرممکن است و نسبت به پیامدهای انسانی آن به سران رژیم صهیونیستی هشدار داده اند.

با این وجود، اسرائیل روز شنبه بی اعتنا به این هشدارها، اعلام کرد که به زودی «حملات یکپارچه و هماهنگ» زمینی، هوایی و دریایی علیه غزه را آغاز خواهد کرد.

گیان جنتایل سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا و از اعضای اندیشکده آمریکایی «رند» در این مورد گفت که دامنه حمله اسرائیل بسیار وسیعتر از حملات آن در سالهای اخیر خواهد بود و با چالش‌هایی همراه می شود که واشنگتن در زمان حملاتش به فلوجه عراق در سال ۲۰۰۴ با آن روبرو شد.

وی سپس خاطرنشان کرد: فلوجه شهری در وسط بیایان با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت بود که بیشتر ساکنان آن پیش از حمله، خانه هایشان را تخلیه کردند. اما در غزه اوضاع دشوارتر است.

هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی «زیکیم»
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۷

مقاومت فلسطین اعلام کرد که مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را با موشک پیشرفته «القاسم» هدف قرار داده است.

سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) امروز اعلام کرد: در ادامه نبرد عملیات «طوفان الاقصی»، بامداد امروز با موشک پیشرفته القاسم، مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادیم.

از سوی دیگر گردان‌های مقاومت ملی در غزه اعلام کردند که پایگاه نظامی «زیکیم» در شمال غزه را با خمپاره هدف قرار داده اند.

همزمان صدای آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه به گوش می‌رسد. همچنین صدای آژیر خطر در «هشیولا» و شهرک صهیونیست نشین «اشدود» شنیده می شود.

همچنین صدای آژیر خطر در «عسقلان» و «نیستان» هم به صدا درآمده است.

این در حالی است که پیش از این قسام فرودگاه بن گورین در تل آویو را اندکی قبل از ورود «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.

رئیس اسرائیل: مردم غزه در این جنگ سهیم هستند.
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۴

رئیس رژیم صهیونیستی تصریح کرد، غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه باید با جنبش حماس بجنگند.

روزنامه «تایمز اسرائیل» نوشت، اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی در اظهارات مطبوعاتی گفت: این لفاظی‌ها که غیرنظامیان در این جنگ دخالت ندارند، درست نیست. این درست نیست که غیرنظامیان در این امر سهمی ندارند، آنها با عدم مقابله با حماس در نوار غزه که از طریق کودتا بر این منطقه مسلط شده است، در این جنگ سهیم هستند.

این روزنامه نوشت: هرتزوگ در پاسخ به سوال خبرنگار «سی ان ان» در مورد «مجازات دسته جمعی» غیرنظامیان در نوار غزه به دلیل اقدامات حماس، اتهام ارتکاب «جنایت جنگی» را رد کرد و گفت قبل از این اتهام زنی باید به جنایت‌های رخ داده در جنوب اسرائیل نگاهی انداخته شود.

هرتزوگ مدعی شد، رژیم صهیونیستی به قوانین بین‌المللی پایبند است و مطابق آن عمل می‌کند.

۵۰ هزار زن باردار در نوار غزه به خدمات اولیه دسترسی ندارند
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۳

صندوق جمعیت سازمان ملل در فلسطین اعلام کرد، ۵۰ هزار زن باردار در نوار غزه نمی‌توانند به خدمات اولیه پزشکی دسترسی داشته باشند.

صندوق جمعیت سازمان ملل در فلسطین با  انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، ۵۰ هزار زن باردار در نوار غزه قادر به دستیابی به خدمات پزشکی نیستند و ۵۵۰۰ تن از آنها طی ماه جاری میلادی وضع حمل خواهند کرد.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، این صندوق همچنین اعلام کرد، این زنان نیازمند مراقبت‌های بهداشتی و حمایت فوری هستند.

صندوق جمعیت سازمان ملل در فلسطین از تمامی طرف‌ها خواست به موجب قوانین بشردوستانه و همچنین قوانین بین‌المللی به تعهدات خود در این زمینه پایبند باشند.

جنگ حماس و اسرائیل ماه‌ها به طول می‌انجامد
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۲

تارنمای خبری هیل نوشت: سناتور روبیو ادعا کرده که جنگ میان حماس و اسرائیل ممکن است تا ماه ها ادامه یابد.

وی که این اظهارات را در گفت و گو با شبکه خبری سی‌ان‌ان بر زبان می آورد، ادعا کرد: «چیزی که من کاملا در مورد آن مطمئن هستم و فکر می کنم اسرائیل و دیگران هم تائید خواهند کرد، این است که توافق بر سر پایان درگیری چند شبه حل نمی شود. حماس در عمق زمین و در تونل ها پنهان شده و فقط حماس نیست. جهاد اسلامی و گروه های دیگری نیز در این جنگ دخیل هستند».

روبیو سپس یافتن یک راه حل برای جنگ کنونی را «فرآیندی پیچیده» توصیف و مدعی شد که اسرائیل توانایی انجام این کار را با حمایت واشنگتن دارد.

این سناتور جمهوری خواه در ادامه افزود: «این جنگ برای هر دو طرف پر هزینه خواهد بود. آنها این را می دانند. پیام داده اند و من فکر می کنم این وضعیتی است که ماه ها به طول می انجامد و چیزی نیست که به چند روز و چند هفته ختم شود». این قانونگذار آمریکایی سپس اضافه کرد: «با توجه به همه چیزهایی که دیده ام وضعیت اینگونه خواهد بود، امیدوارم اشتباه کرده باشم. من امیدوارم سریع‌تر تمام شود، اما به نظر می‌رسد همه بر این باورند که این روند ادامه خواهد یافت».

هلاکت افسر ارشد صهیونیست در مرزهای لبنان
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۱

«امیتای جرانوت» افسر ارشد ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در حملات حزب الله لبنان به هلاکت رسیده است.

بر اساس این گزارش، این افسر صهیونیست در درگیری‌های مرزی با لبنان و بر اثر اصابت موشک ضدتانک حزب الله کشته شده است.

لحظه انهدام تانک مرکاوا و نفرات اسرائیلی در حمله موشکی حزب الله+ فیلم
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۱

 جنبش حزب‌الله لبنان، صبح امروز (دوشنبه)، تصاویری از لحظه حمله رزمندگان مقاومت به نیروهای رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

تعداد بازدید : 47936

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد: «در راستای پاسخ به کشتار و مجروح کردن خبرنگاران در منطقه علما الشعب و [حمله] به غیرنظامیان در منطقه شبعا، مقاومت اسلامی در تاریخ ۱۵/۱۰/۲۰۲۳ گروهی از ماشین‌آلات زرهی ارتش دشمن صهیونیستی را در موضع [نظامی] حانیتا در مجاورت مرزهای لبنان و فلسطین هدف قرار داد».

 حزب‌الله در ادامه این بیانیه اشاره کرد این حمله با استفاده از موشک‌های هدایت‌شونده انجام شده و موشک‌ها دقیقا و به طور مستقیم با اهداف برخورد داشته‌اند.

مقاومت لبنان روز گذشته دو تانک مرکاوای اسرائیلی و یک موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده بود که به دنبال آن چند نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند.

این حملات پس از آن آغاز شدند که یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی خودروی گروهی از خبرنگاران را در خطوط مرزی لبنان و فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

به دنبال این حمله رژیم صهیونیستی، عکاس لبنانی‌الاصل خبرگزاری «رویترز» به شهادت رسید و چند خبرنگار دیگر مجروح شدند.

در حالی که اسرائیل در مقابل رزمندگان مقاومت کاملا مستاصل بوده و فقط اقدام به بمباران شدید مناطق مسکونی، درمانی و مساجد غزه می کند که در اثر این جنایت ضدبشری تاکنون ۲۶۷۰ فلسطینی بی دفاع شهید و ۹۶۰۰ تن دیگر نیز زخمی شده اند؛ شمار شهدای کرانه باختری نیز تا این ساعت به ۵۸ نفر رسیده است.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز اعلام کرد که «رامی بلال حسان» جوان ۳۳ ساله فلسطین با شلیک مستقیم نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در طولکرم به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، طی ۱۰ روز گذشته، ۵۸ فلسطینی در کرانه باختری شهید و ۱۲۰۰ نفر دیگر مجروح شدند. همچنین ۳۳۰ نفر هم در بازداشت هستند.

 ذخایر سوخت بیمارستان های فلسطین رو به اتمام است

 دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد هشدار داد که توقف موتورهای برق ذخیره در بیمارستان‌های نوار غزه جان هزاران بیمار را به خطر می‌اندازد.

این هشدار همزمان با بمباران شدید اطراف بیمارستان الشفا و القدس در غزه صورت می‌گیرد.

از سوی دیگر، ارتش صهیونیستی بار دیگر آمبولانس‌ها و مرکز امداد و نجات در منطقه تل الهوا در جنوب غربی شهر غزه را بمباران کرد.

در این حمله چهار نیروی اورژانس و امدادگر شهید شدند.

جنگنده اسرائیلی در حالی با موشک نیروهای امداد را در خیابان الجلاء در غزه هدف قرار داد که آن‌ها برای نجات مردم زیر آوار عازم مناطق بمباران شده بودند.

پیش از این نیز بیمارستان قدس فلسطین گزارش داد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۴ تن را شهید کرده است.

همچنین گزارش‌ها حکایت از آن دارد که با شدت گرفتن حملات و بمباران‌های رژیم صهیونیستی صدها تن از ساکنان نوار غزه به بیمارستان قدس غزه پناه آوردند.

منابع خبری فلسطینی همچنین بامداد دوشنبه گزارش دادند که حملات اشغالگران همچنان ادامه دارد و محدوده بیمارستان‌های الشفا و القدس در غزه نیز هدف قرار گرفتند.

اردوگاه النصیرات و خان یونس نیز از حمله صهیونیست‌ها در امان نمانده است.

براساس این گزارش به دنبال حمله صهیونیست‌ها به منطقه حی الأمل در خان یونس شماری شهید و زخمی شدند و عملیات جستجوی مفقودین در زیر آوار ادامه دارد.

گزارش می‌رسد که شمار زیادی نیز در حمله به منزل خانواده ابو مصطفی و منزل مسکونی دیگر در محله امارات در خانیوس شهید و زخمی شدند.

گزارش‌ها حکایت از آن دارد که حملات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی به خان‌یونس با حملات توپخانه این رژیم همراه است.

رژیم صهیونیستی محوطه بیمارستان قدس در تل الهوای غزه را با هدف فشار برای تخلیه آن پنج بار بمباران کرد.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که شدت بمباران در اطراف ساختمان قدس به حدی زیادی است که آمبولانس‌ها دیگر قادر نیستند برای اجابت درخواست کمک مجروحان و شهدا اقدام کنند.

اردن: ممانعت از ورود آب و غذا به غزه جنایت جنگی است

شاه اردن تلاش برای کوچ اجباری فلسطینیان از غزه را نقض حقوق بین‌الملل دانست و گفت که این‌ اقدام همچنین آثار فاجعه‌باری بر همه کشورهای منطقه خواهد داشت.

عبدالله دوم همچنین تأکید کرد که باید آتش‌بس در غزه برقرار شود و امتداد آن به کرانه باختری برسد تا تأثیر آن بر منطقه مشخص شود.

بایدن: اسرائیل اگر دوباره نوار غزه را اشغال کند اشتباه است

جوبایدن رئیس جمهور آمریکا گفت: واشنگتن هر چیزی را که اسرائیل نیاز دارد در اختیارش قرار می‌دهد و فکر نمی‌کنم استقرار نیروهای ما ضروری باشد.

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه سی بی اس گفت: تهدیدات تروریستی در خاک ایالات متحده به دلیل تحولات خاورمیانه افزایش یافته است.

با وجود حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در نوار غزه بایدن مدعی شد که اسرائیل گروهی از افرادی را تعقیب میکند که در حملات تروریستی نقش دارند که کمتر از هلوکاست خطرناک نیست.

بایدن از زمان عملیات نیروهای مقاومت حماس در اراضی اشغالی موسوم به عملیات الاقصی تا کنون 5 بار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلفنی گفت‌وگو کرده است و شماری از مقامات خود را راهی سرزمینهای اشغالی کرده است.

او در ادامه مصاحبه با سی بی اس مدعی شد: مطمئن هستم که اسرائیل مطابق با قوانین جنگ عمل خواهد کرد و مردم بی‌گناه غزه دارو و غذا دریافت خواهند کرد!

بایدن درباره عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه تاکید کرد که فکر می‌کنم اگر اسرائیل دوباره نوار غزه را اشغال کند، اشتباه است با این حال رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که ورود اسرائیل به غزه و از بین بردن آنچه که او افراط گرایان حماس خوانده است یک الزام ضروری است.

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوالی درباره نقش ایران در عملیات طوفان الاقصی گفت: در حال حاضر هیچ مدرکی دال بر کمک ایران به طراحی این عملیات وجود ندارد. 

وی در ادامه با اشاره به درگیریهای محدود چند روز اخیر در شمال اراضی اشغالی، ایران و حزب الله را از دخالت در درگیریها اخیر برحذر داشت و خطاب به ایران و حزب الله گفت: دخالت نکنید..

اظهارات محمود عباس علیه حماس

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در اظهاراتی ضد مقاومت حماس مدعی شد که سیاست‌ها و اقدامات حماس مردم فلسطین را نمایندگی نمی‌کند.
وی در جریان یک گفت‌وگوی تلفنی با «نیکلاس مادورو» رئیس جمهوری ونزوئلا ادعا کرد که سازمان آزادیبخش فلسطین(ساف)تنها نماینده مردم فلسطین است.
بر اساس بیانیه وزارت خارجه ونزوئلا، مادورو و عباس در مورد اوضاع وحشتناک نوار غزه به دنبال حملات بی رحمانه رژیم صهیونیستی بحث و رایزنی کردند.
مادورو ضمن حمایت بی قید و شرط کاراکاس از آرمان فلسطین از ارسال 30 تن کمکهای بشردوستانه به مردم فلسطین خبر داد.
در بیانیه وزارت خارجه ونزوئلا آمده است که دو رهبر در گفت‌وگوی تلفنی خود «خواستار آتش‌بس فوری و ایجاد یک کریدور کمک‌های بشردوستانه» و تبعیت از قوانین بین‌المللی شدند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۲۷
اونایی که دیروز میگفتن تا چند ساعت دیگه کار غزه تموم میشه گجا رفتن؟ فراری شدن؟
الان یکی میاد میگه (جوجه رو آخر پاییز میشمارن) باشه نا تا آخر پاییز صبر می کنیم ببینیم چه اتفاقی میافته؟
آیا صهیونیسم جرات حمله داره و اگه حمله کرد زنده میمونن یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
اسراییل 3 روز است که نیروهای کماندو خود را داخل غزه فرستاده است.
اسراییل خوب می داند که اگر تانکها و نیروهای زمینی به غزه وارد نشده و آن را اشغال نکند، بازنده این جنگ خواهد بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
همیشه قویتر برنده است.

این قانون طبیعت است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
اگر اسراییل با پشتیبانی آمریکا نتواند از پس حماس بر بیاید، تمام قوانین علمی نقض خواهد شد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
تو چرا هنوز موندی اینجا نرفتی غزه شهید بشی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
دیر یا زود مهمات حماس تمام می شود و با انهدام تونلهای زیر زمینی، امکان ارسال تجهیزات هم برای نیروهایش نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
اسرائیلی ها فقط می تونن خوی آدمکشی خودشون را با کشتن هر چه بیشتر بچه ها و زنان ارضا کنند و البته به مردم شون دلداری بدهند که ما فلسطینی های زیادی را را کشتیم.
مطمئناکشتار زیادی خواهند کرد اما هیچ وقت نمی تونن رزمندان فلسطینی را نابود کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
...... شب درازه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
توکه سنگ غزه رو به سینه میزنی برو کمکشون بلکه به آرزوی شهادتت برسی
ناشناس
| Denmark |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
هیچ جنگی پیروز ندارد و بازنده اصلی ملتها هستند ؛ و برنده سیستم سرمایداری و سیاستمدران هستند ؛ فقط توجه کنید که انسانها با هر فرهنگ وملیت مثل شما غمگین میشوند ؛ عزیزانشان را دوست دارند و ارزوی زندگی ارام با شادی دارند؛ شمایی که رگ گردنت برای فلسطین یا اسراییل باد میکند !قول میدهم که جنگ ندیده ای و فکر میکنید که یک جور بازی است ! بله جوجه را اخر پاییز میشمارند! امیدارم جلوی جنگ وسیع گرفته شود؛ خدا کمی درک درست دهد نه هیجان اخوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
عزیزانی که آرزوی شهادت در راه غزه را دارند بسم الله بگید شروع کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
۱۱:۵۸
خسته نشدی از کپی پیست کردن آلبانی؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «باید با درد و سرافکندگی اعتراف کنیم که شکست خورده‌ایم».
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
تو الان نباید غزه باشی ؟ خسته نشدین اینقد لاف زدین .بسته دیگه حرف حرف حرف پاشو برو الان بهترین فرصت برای شهید شدن کنار حقه
ناشناس
| Denmark |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
امثال شما مثل ماهی قرمز توی تنگ اب هستید؛ که فکر میکنید در دریا هستید! ماهی قرمز کوچولو دریا خیلی بزرکترو خطرناکتر از ان چیزی است که فکر میکنی پس امیدوارم بی گدار به دریا نزنید.! راستی بجز کلمه البانی چیز دیگری بلدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
خسته نشدی از کپی پیست کردن آلبانی بیچاره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
۱۱:۵۸
شنگول جان اگر داعش به ایران حمله میکرد تو چکار میکردی؟
یا اگه انریکا میتونست به ایران حمله کنه تو چکار میکردی؟ دوست دارم جوابتو بدونم
ناشناس
| Denmark |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
تنها چیزی که میتوانم بگویم جانم فدای ایران البته امثال من زیادن و شعار هم نمیدهند هرکس که با عقاید شما مخالف بود که دشمن نیست. شما اگر توان یا جسارت داشتید کمتر شعار بدهید و عمل میکردید شاید خیلی از به قول شما البانی نشینها باورتان میکردند ولی افسوس ....
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
حمله زمینی 100 درصد اتفاق میوفتد پس اماده شوید فرزندان اهل البیت و نیروهای مقاومت جنگ سختی در پیش داریم .
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
اینهایی که از اسراییل دفاع میکنند و به کسانی که از حق دفاع میکنند میگویند چرا نمیرید غزه یا اینقدر بیسواد هستند یا کینه چشم و دل آنها را کور کرده که نمیداند غزه 16 سال محاصره است مطمن باشید اگر امکان پیکار با این جلادان صهیونیست بود از خیلی از جاهای دنیا نیرو میرفت اصلا به امثال شما احتیاجی نیست
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
توی قضاوتتون حواستون باشه از روی تعصب از اون ور بوم نیوفتید. آقا جان حمله حماس اشتباه بود و کشتن مردم اسرائیل به جرم اینکه توی زمینهای اونها ساکنند اشتباه است و از اون طرف حمله کور اسرائیل که مردم بی گناه کشته میشوند جنایت است. حواستون باشه در قضاوتتون منصف باشید. حماس نباید با زندگی مردم غزه بازی میکرد و می دونست که عاقبتش چیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
۱۴:۵۲
کی شعار داد؟ چرا با پرچم زیبای ایران کامنت نمیزاری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
امثال شما ها هر بلایی سر دیگران بیاید درکی ندارید.
غزه شخم زده شده و یک میلیون آواره بعد چی برای خودت حرف میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
۱۷:۵۸
منظورت اینه که فلسطینیا بیشنن تا اشرائیل ذره ذره همشونو نابود کنه و نسلشون منقرض بشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
۱۷:۵۸
بله غزه آسیب دیده ولی اسرائیل تمام خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
چند سال قبل نقض شده وقتی حمله زمینی کرد ولی نصف نیروهایش هلاکت.ک رسیدن و عقب نشینی کردن
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
این همه کشورهای عربی و جهان هستن چرا فقط ایران باید۰۰۰۰ تابی جان میتونی کامنت را بذاری جمله حساب شده و بدون توهین و فقط ی جمله سوالیه
مهاباد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
نە حملە زمینی در کارە نە حزب اللە حملە میکنە، من تنها میخواهم بدونم کە چرا جوون انسانهای بیگناە اینقدر برای سیاستمداران بی ارزش شدە است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
زمان جنگ 8ساله نشستید وبه بقیه گفتید بروید جبهه با داعش هم که جنگ نکردید حالا هم بنشینید پولهاتون را بشمارید یک وقت خدای نکرده عذاب وجدان نگیرید هنوز هم هستند مردهایی که قضیه راجمع کنند دلار هم که برود بالا به نفع سرمایتون است
امیرعبدالهیان در مصاحبه با تلویزیون الجزیره، دیروز: به رژیم صهیونیستی اعلام کردیم اگر از جنایات خود دست برندارد، ایران نمی‌تواند نظاره‌گر باشد. خسارات سنگینی به آمریکا نیز وارد خواهد شد.
بیانیه نمایندگی ایران در سازمان ملل، دیروز: اگر اسرايیل قصد حمله به ایران، منافع و اتباع آن را نداشته باشد، ایران در این درگیری مداخله نخواهد کرد!

کدامیک صحیح است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
خدا خيرت بده درگيري مستقيم را گفته غير مستقيم كه الان كاملا درگيريم. گزينه 4 صحيح است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
هیچکام
فقط برای اعلام حضور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
جمهوری اسلامی ایران حامی فلسطینی های مظلومی هست که تصمیم گرفتند از خودشون دفاع کنند و حق خودشون رو بگیرند. حالا اگر شما قائل به این هستید که باید دست مظلوم تنهایی رو که از شما کمک می خواد باید زد کنار و بین این همه گرگ وحشی تنهایشان گذاشت برید به وجدان خودتان رجوع کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
مردمی که هیچ امکاناتی نداشتند، زیر یوق استعماری و تحریم، مثل یک زندان روباز در حال زندگی سخت هستند، اون وقت میخواهند بگویند: مرگ یک بار، شیون یک بار...
نمیشه 70 سال هر روز، کشته بدهیم و سکوت کنیم.
a
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
صحبتهاي محمود عباس قابل تأمل است و درست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
این موشک هدایت شونده حزب الله چرا تانک را منفجر نکرد و تانکه بعد از فروکش شدن گرد و خاک ناشی از موشک به راه خود ادامه داد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
۱۴:۰۲
چندتا تانک اونجا بود
مگه ندیدی دو نفر اونجا بودن و با موشک پوکیدن؟ حتما بعد اصابت اون موشک تو کلش تصمیم گرفته سوار تانک بشه دور دور کنه
ترکش ها رو هم دیدی؟
از قدیم گفتن دفاع راحت تر از حمله است
اینجا خاورمیانه هست و سرزمین ما
امریکا فقط با ناو میتونه نیرو بیاره یا هواپیما
چون خودش اون طرف دنیا هست
ولی تمام نیروها و تجهیزات دشمنان امریکا اینجا مستقره و اگر ناو امریکا غرق بشه کاری نمیتونه بکنه
بهتره بدونید انریکا به هیچ وجه وارد درگیری نمیشه حتی اگه حزب الله حمله کامل کنه
اون ناو هاشم فقط برای نمایش آوردن چون میدونن غلطی نمیتونن بکنن وگرنه بی ناو میشن
پاسخ ها
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
تحلیل جامع و کاملی بود باید از شما برای مرکز استراتژیک مطالعات خاورمیانه وزارت خارجه دعوت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
وقتی سعید حدادیان میشه استاد دانشگاه، تو هم باید تحلیلگر سیاسی صدا و سیما بشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
مرگ بر اسرائیل و اسرائیل دوستان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
بله در صورتیکه که کشورهای منطقه زمین در اختیار آمریکا قرار ندهند. اما مگر امارات و بحرین و قطر جرأت می کنند که از دستورات عموسام سرپیچی کنند. در ضمن چنانچه آمریکا نتوانست از طریق متعارف پیروز بشه با سلاح هستی وارد می شه همان کاری که با ژاپن کرد و این کشور را وادار به تسلیم شدن کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
۱۲:۰۸ -
شما اگه تحلیل بلدید خوب بنویسید یا لااقل نقد کنید اصلاحاتچی های عزیز
نه اینکه حرف بیهوده بیربط بزنید
---مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
واقعا راست می گی . اتفاقا در عراق و افانستان هم نتونست نیرو بیاره و فقط نگاه کرد . خخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
۱۴:۰۵
منظورو نگرفتی
اگه کل اینا که گفتی همه سرزمینشونو بدن امریکا ، امریکا میخاد همه سربازا و تجهیزاتشو بیاره اینجا؟
اونوقت چطوری میاره؟
بقیه دشمنا چی؟
میدونستی روسیه با امریکا هم مرزه؟ شرق شبه قاره روسیه چسبیده به غرب قاره امریکا
کورش
| Germany |
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
یادمه موقع حمله آمریکا به عراق هم صدا و سیما کارشناس میآورد مثل شما تحلیل ابکی میکرد ولی آمریکا عراق را در بیست روز گرفت
اسرائیل به پایان خود نزدیک است انشاالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
همون انشاالله که گفتی، یعنی فقط توی خواب ببینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
۱۲:۱۰
نه آلبانی جان این اتفاق حتمیست و تا چند سال دیگه اتفاق میافته
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی : «باید با درد و سرافکندگی اعتراف کنیم که شکست خورده‌ایم».
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
من خواب دیگری دیده ام
دیروز یک کودک مسلمان در انریکا کشور آزادی سر بریده شد

این در حالیست که خود اسرائیل اعتراف کرد حماس کودکی را سر نبریده و این حاصل از جفنگیات یک سرباز اسرائیلی و یک کلاغ چهل کلاغ بود

حالا کی کودک کش واقعیست و کی داعش است؟

اونایی که تهمت میزدن حتما گرفتار خواهند شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
این اتفاق هرجای دنیا ممکن است بیفتد
وزیر کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
تابی جان..کامنت گذار استخدام کردی؟...همین نظر همین الان توی یه خبر مشابه اتدرج شده بود!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
نه تو رو اسستخدام کرده
۱۱:۲۹
جالب اینجاست که اونجا مثبت گرفته اینجا منفی حالا برو تحلیل کن مثبت منفی ها چطوری تولید میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
آدم به شعور بعضی ها شک میکنه ،، آقای آی کیو !! اگر کشتن یکنفر در آمریکا بعنوان مسئول بودن آن کشور است، ، پس کشتن داریوش مهرجویی و همسرش را را باید به حساب کی بگذاریم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
۱۲:۱۴
اگر شعور داشتی نه توهین میکردی نه از اسرائیل و امریکای خونخار دفاع میکردی
نه اسرائیل کشوره نه انریکا
ایالات متخده جاییست که اول اومدن بومی هاشو کشتن غصبش کردن بعد از همه جای دنیا اومدن توش
وقتی قدرتشون با خرید آدم ها زیاد شد کل دنیا رو مال خودشون خاستن ولی چون بعضی ها مقاومت کردن به تمام مخالفان حمله کردن
خود امریکا صهیونیست اول است
به غلط کردن افتاده اسرائیل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
جنگ را حماس شروع کرده اسراییل به غلط کردن افتاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
این جنگ سابقه دیرینه داره بین مسلمانان و غرب چندین قرن هست که ادامه داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
واحد پول رژیم اسرائیل به پایین‌ترین سطح خود از سال ۲۰۱۶ به این سو رسید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
چیزی که ما میبینیم، برعکسش هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
۱۴:۲۷
عینکتو تمیز کن دادا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
ارزش پول ایران هم به پایین ترین سطح خود از زمان شکل گیری ریال رسیده و هر روز هم به پایین ترین سطح خودش می رسه
اشغال دوباره غزه بعید است، احتمالا بعد از تخلیه ساکنان قسمت شمالی غزه این قسمت با بمب‌های سنگین اهدایی آمریکا نابود خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
غزه پس از پاکسازی کامل از این به بعد به جنبش فتح و محمود عباس سپرده می شود و حماس دیگه یک مرده حساب می شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
نمیتونن همه فلسطینیان رو بکشند و فلسطینیان انتقام سخت تری خواهند گرفت
ایندفعه با جمعیت کمتری از اسرائیل مواجه خواهند شد به دلیل مهاجرت صهیونیست ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
ناشناس یازده و 48 حماس صرفا یک جنبش نیست بلکه عمده مردم فلسطین از دلشون حماسهای دیگه زنده می شه چون هیچ ملتی نمی تواند تا ابد حقارت اشغال کشور و دم برنیاوردن خود را تحمل کند.
در جنگ هر اتفاقی ممکن است نمی شود جنگ راه انداخت و مظلوم نمایی کرد .
پاسخ ها
محیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
قطعا اسرائیل هم 70ساله جنگ راه انداخته هم قطره قطره جنگ راه انداخته، پس نمیتونن مظلوم نمایی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
فلسطینیان زمین خود را پس خواهند گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
هیچ کس نمیتواند از این هیولای رژیم کودک کش غاصب اسرائیل دیوسیرت چهره‌ی یک مظلوم بسازد
لعنت به کسانیکه برای اسراییل دل میسوزانند چه خارجی چه داخلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
بشمار
ناش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
ای ساندیسی
خودت میگی بعد خودت جواب میدی که پول دوتا کامنتو بگیری؟؟؟
واقعا خدای کلکید شما
و حقیقت کلید گمشده این روز هاست ، و مایی که با بغض و کینه قضاوت می کنیم و طرفداری می کنیم ، امیدوارم راه درست رو انتخاب کنیم و مرگ سراغ همه ما خواهد آمد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
حقیقت مثل روز روشنه مگر کسی کور باشه
فلسطین سرزمین خود را پس خواهد گرفت
صهیونیست ها یا مهاجرت میکنن یا میمیرند انشاالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
حقیقت مانند خورشید درخشان است اگر چنین نبود خداوند نمی توانست بر اساس آن داوری کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
حقیقت همیشه در سکوت است احتیاج به بوقچی برای اثبات خود ندارد
ناشناس
| Canada |
۰۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
حقیقت تابناک است (شعار. همین خبرگزاری هم هست!) و اینکه برخی خودشون را به خواب زدن و مغرض هستند بحثش جای دیگه است. در. قرآن هم بارها اشاره شدهذکه خیلی ها اساسا عناد. دارند و کاری به حقیقت که جلوی چشمشون هست ندارند. و خودشون را به کری و کوری و لالی می زنند.
صهیونیستها سالهاست خود را بین دوربینهای مداربسته، سیم خاردار، دیوارهای بلند، حسگرهای حرارتی و گشتهای مداوم نفربرهای غول پیکر زندانی کرده‌‌اند. فلسطینی‌ها که چیزی برای از دست دادن ندارند ازهمه اینها عبور کردند.
ازاین به بعد چه؟ رژیم غاصب باید خود را زیر خاک دفن کنند که دست مقاومت به آنها نرسد.
اتفاقاً غزه رو باید تصرف کنه اگر قرار باشه کشوری به اسم فلسطین وجود داشته باشه ! ....کشور باید یکپارچه باشه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
آلمابانی هنوز نتونستی از نرم افزار تغییر آی پی استفاده کنی که نشناسنت؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
اسرائیل غده سرطانی است که بزرگ شده امکان نداره بشه باهاش مسالمت آمیز و در کنارهم زندگی کرد
نوشته 50 هزار زن باردار دسترسی به امکانات پزشکی ندارند غزه با 2 میلیون جمعیت 50 هزار زن باردار دارد !! باور کنید الان ایران با 85 میلیون جمعیت این همه باردار ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
یک لحظه خودتو بذار جای یکی از اون زنها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
یک مرد هرگز نمیتونه حس و حال مادر رو درک کنه
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
مردم ایران جای تک تک مردم غزه بودند آن هم برای مدت 8 سال و در وضعیتی به مراتب بدتر اهواز مهران دهلران خرمشهر ابادان و بسیاری شهرهای دیگر و در تمام این شهرها زن و بچه پیر و جوان بودند یادت نیست نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
۱۴:۱۹
مردم خرمشهر خیلی سختی کشیدن ولی نه به اندازه غزه
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
اگر حساب کنیم 50 درصد جمعیت غزه زن باشه و از این پنجاه درصد، یک چهارمش در سن باروری باشه و با احتساب دو میلیون جمعیت غزه، نتیجه اش این می شه . از هر 5 زن، یکش باردار هست الان
ناشناس
| Canada |
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خودت که میگی دو میلیون جمعیت. یعنی نصفشون مونث هستن که میشه یک میلیون. از این یک میلیون دست کم کم یک سوم در. سنین جوانی و میانسالی هستند که میشه ۳۰۰؟هزار نفر. آیا عجیبه که فقط ۵۰ هزارتای اینها در بارداری باشند؟ بعد هم کشورهای فقیر. معمولا زاد و ولد بیشتری دارند و مثل بعضی جاها نیستن که طرف تا ۵۰ سالگی داره درس میخونه!
این محاسبه‌ی دشمن هم بنابراین غلط است که خیال میکند مظلوم‌نمایی بکند تا بتواند حمله‌ی جنایتکارانه‌ی خودش را ادامه بدهد.
این بلا را عملکرد خود صهیونسیت‌ها بر سرشان آورد. وقتی که ظلم و جنایت از حد گذشت و درنده‌خویی به نهایت رسید باید منتظر
مرگ براسراییل وحشی وجنایتکارغاصب خونریزکودک کش یاغی ومتحدان فاسدش به امیدنابودی کامل رژیم کثیف صهیونیستی وحشی.
کشتن مردم بی گناه فلسطین هنر نیست، محمود عباس راست میگه ، اگر غزه پیروز شود او با بچه هایش که همدست اسراییل هستند باید کاسه وکوزه هایشان را جمع کنند وبروند. کل دنیا دارند شعارمیدهند برعلیه اسراییل وحامی مردم بی دفاع فلسطین هستند.حالا یه عده داخل ایران هرروز برعلیه مردم غزه مطلب می نویسند.
پاسخ ها
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
حرف زدن خروار خروار چه فایده داره جرات دارند بروند بجنگند از هزار کیلومتر دورتر حمایت کردن پشیزی ارزش نداره و خودنمایی هست وبس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
اینا یا خارج ایرانن یا چند تا بچه دانش اموز هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
۱۴:۱۰
اگه کسی به تو حمله کنه چه کار میکنی؟
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
درهای شهادت بر روی شما باز است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
۱۴:۴۸
درهای شهادت برای ما باز است و درهای هلاکت هم برای حامیان دشمنان ما
البته ممکنه یه موشک بخوره تو سرشون دیگه به در و مر نرسه
موشک ها به هدف خوردن ولی دو تا نکته بود بنظرم
اول اینکه تانک منفجر نشد؟!!! نه سوختنی نه دودی نه چیزی توی آخر فیلم که دوتا تانک دیگه داشتن میرفتن نبود ؟ این تانک از چی ساخته شده ؟
دوم اینکه با اجازتون نفر اول که داد زد خالصا مخلصا ایرانی بود لهجه اش!!!!
بچه های شاب دلعظیم دمتون گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
باک پراید که نیست! محفظه سوخت تانک با کلی فلز ضخیم مقاوم سازی شده و به ندرت هم به اونجا میخوره. موشک به نوعی بیشتر گرمای تانک را به شدت بالا میبره که قسمت هایی را ذوب و از کار میاندازه و نفرات داخل هم عمدتا به دلیل ضربه موشک و همین حرارت بالا کشته میشن نه آتش سوزی.
30 آمریکایی در درگیری ها کشته نشدند ! بلکه در حملات تروریستی هفته گذشته کشته شدند ...
300 هزار سرباز اسرائیلی و صدها جنگنده و ناو امریکایی نیومدن که با تهدید امیر عبداللهیان برن خونشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
پ دم امیر عبدالهیان گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
تو بگو کل دنیا آمدن آخرش وی اسراییل نابود هست این وعده خداست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
اسرائیل که هیچی ولی امریکا هیچ کاری نخواهد کرد جز پشتیبانی و تماشا
آی مردم آزاده دنیا ..آی سبک باران ساحلها ... وای بر ما از این همه بی عدالتی و ظلم ...بشنوید صدای هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی این کودکان بی دفاع رو .. بخدا قسم اگر بی تفاوت باشید این بی عدالتی به هر طریقی به سراغ شما هم خواهد آمد... این واقعه رو از روی سیاست بازی و از دید عربی و ایرانی نگاه نکنید این متر و معیار برای این است که روز قیامت خدا یقه ها رو می گیره و میگه تو که مسلمان بودی چرا ساکت نشستی ... تو رو خدا بی تفاوت نباشید.. که بسی سود نکرد آن که یوسف به زَرِ ناسره بفروخته بود...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
خوب چرا کفن به تن نمی کنی برای حمایت از مظلومان عازم جنگ با اسراییل نمی شوی اول شما برو بعد ندای هل من ناصر سر بده
فقط ایران ایران ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
اشتباه میکنی ایران باید کمربند امنیتی داشته باشه
یعنی دور تا دور ایران باید امن باشه تا ایران آرامش داشته باشه
اون که ندانسته از اسرائیل دفاع میکنند، اگر خود و خانواده شأن در شرایط مشابه فلسطینیان قرار بگیرند یعنی از کشور کوچ داده و با بقیه ملت در یک باریکه زندگی و تنها برای بردگی برای همان اشغالگران به کار گرفته شوند آیا ساکت میمانند؟ همین الان برای بالا و پایین رفتن قیمت‌ها دادشان در می‌آید پس چطور فلسطینیان به جنایت علیه اشغالگر که اسرائیل نامیده شده پاسخ ندهند، فقط بخاطر اینکه تا دندان مسلح است؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
خب تو این سالها هر بار فلسطین پاسخ داده در مقابل اسرائیل 10 برابر تلفات گرفته از فلسطین یعنی اگر یک اسرائیلی رو کشتن به جاش 10 فلسطینی کشته شده خب این چه کاریه الان هم 1000 تا اسرائیلی رو کشتن و حداقل 10 هزار فلسطینی خواهند مرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
همچین وضعشون بد هم نبود میرفتن اسراییل کار میکردن کلی پول درمیاوردن امکانات رفاهی هم در حد معقول داشتن
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
فلسطین طرفدار صدددام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
مشخصه حقوقت حسابی بالاست گشنگی نکشیدی که عاشقی یادت بره
همین فلسطین فعلا دو تا دولت دارد .که با هم در جنگ و ستیزند حتی حاضر نیستند در مقابل دشمن تفاهم داشته باشند .حالا یکسری هم دورا دور وبیرون از گود سالی یک بار برای چند روز آتش بیار معرکه می شوند .بیچاره مردم عادی.
خدایا آشتی حاصل کن حاکمان جنگ افروز نمی‌خواهند قضیه غزه واسرائیل تمام شود
این شبیخون حماس فقط برای ممانعت از برقراری روابط بین کشورهای عربی بویژه عربستان واسرائیل طراحی و اجرا گردیده است .برای طراحان کشتار مردم و ویرانی شهرها چندان مهم نیست .وتا چند روز دیگر هم دستور خاتمه آن داده می شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
همونهایی که مخالف به نتیجه رسیدن برجام و رهایی ایران از یوغ‌ تحریمهای زجراور مردم ایران شدند و با هزاران حیله ظریف را ناکار گذاشتند‌ همونهایی هستند که با
سازش عربستان و اسرائیل مخالفند و نتیجه اش شده لت و پار شدن نوار غزه و مردمش
سران حماس و جهاد اسلامی خودشان که در صحنه نیستند .فقط دستورات را انتقال می دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
اقازادهايشان هم امريكا و كانادا با اقازادها ما به تظاهرات ضد اسراييلي حداكثر مي روند
چرا حماس سوخت بیمارستان‌هارو برمیداره؟
هوس ماکارونی کردم بجای گوشت سویا بزنند نبود همون رب هم قبوله فقط یه ذره روغن داشته باشه ما در وطن خود درشعب ابی طالبیم باریکه غزه که واس ما بهشته
ماهی ۳۰۰ میلیون برای جنگ با اسراییل بسم الله
رژیم تروریستی نازیستی صهیونیست ها به احتمال زیاد برای ارضای خوی آدمکشی و این تصور غلط که با کشتار بیشتر فلسطینی ها میتونه خودش را برنده جنگ بازنده اعلام کنه به غزه حمله زمینی خواهد کرد ولی این حمله عملیات مرصاد ۲ اونها خواهد شد. سربازان این رژیم با پای خود وارد گورستان خود می شوند و تلفات بیشتری خواهند داد. إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ [الفجر:14]
جنایت در گوشت و پوست و استخوان صهيونيست‌هاست. کسی دلش برای این جماعت غاصب نسوزد. چند سال پیش در حالی که صهیونیست‌ها خانه و کاشانه فلسطینی‌ها را اشغال کرده بودند، یک دختر بی‌گناه فلسطینی رو شهید کردند و بالای سرش نشستند و قهوه خوردند، مراقب باشید جریان غرب گرا و نفوذی‌های آنان ، شما را درگیر حاشیه های ساختگی نکنند
ظلم تا جایی بی جواب میمونه بالاخره تو دهنی محکمی میخوره ....وقتی غزه ۳۵۰ کیلومتری که هیچ امکانات نظامی نداره اینجوری اون ارتشی که فکر میکرد قویترین ارتشه پیچونده بهم پس ببین ایران ابرقدرت حامیان این کشور جعلی رو باخاک یکسان میکنه . به امید پیروزی مردم غزه .....ما همه قاسم هستیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار