بازدید 3585
۳

اعتراف داماد جنایتکار به قتل برادرزن پس از ۷ سال

مرد جنایتکار که به طمع تصاحب اموال پدر و مادر همسرش در اقدامی هولناک آن‌ها را به قتل رسانده بود، پس از ۷ سال راز قتل برادرزنش را نیز فاش کرد.
کد خبر: ۱۱۹۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ 15 October 2023

به گزارش تابناک، ایران نوشت: متهم که مردی ۴۲ ساله است چند روز قبل به اتهام قتل پدر و مادر همسرش در ویلای شخصی آن‌ها در طالقان دستگیر شد و در جلسه بازجویی در اداره آگاهی تهران به تشریح جنایت‌های خود پرداخت، اما چند روز بعد از بازداشت به ناچار راز قتل برادرزنش در سال ۹۵ را نیز برملا کرد.

وی درباره قتل برادرهمسرش در سال ۹۵ گفت:کارمند دانشگاه هستم و وضع مالی متوسطی دارم. وقتی با همسرم ازدواج کردم از آنجا که او خانواده‌ای ثروتمند داشت و بعد از مدتی متوجه شدم پدرش کلی ملک و املاک دارد، وسوسه تصاحب اموال به جانم افتاد.

همسرم فقط یک برادر داشت که کارمند یک شرکت بود، اگر او را از سر راه برمی‌داشتم تمام ارث و میراث به همسر من می‌رسید، به همین خاطر نقشه قتل او را کشیدم. سال ۹۵ پدر و مادر همسرم به سفر زیارتی کربلا رفتند و پسرشان تنها بود.

او هر روز با سرویس به محل کارش می‌رفت، اما روز حادثه از سرویس جا ماند و به ناچار کنار خیابان منتظر تاکسی بود تا به محل کارش برود.

من هم از فرصت استفاده کرده و با خودروام به سراغش رفتم و به بهانه رساندن او را سوار کردم، اما بین راه خفه‌اش کردم و جسدش را کنار بزرگراه خرازی انداختم بعد هم تلفن همراهش را سرقت کرده و رفتم.

مرد جنایتکار در ادامه گفت: همان روز سوار خودروهای مسافربر خطی شدم و گوشی تلفن برادرزنم را داخل خودرو انداختم تا ردی از خودم به جا نگذارم. بعد هم وقتی همسرم متوجه نبود برادرش شد و خبری از او پیدا نکرد، همراه وی به کلانتری رفتم و ناپدیدشدنش را گزارش کردم.

چند روز بعد هم وقتی خانواده همسرم برگشتند و متوجه ناپدید شدن پسرشان شدند با آن‌ها پیگیر سرنوشت برادرزنم شدم تا اینکه جسد او را پیدا کردند و پرونده به اداره ویژه قتل سپرده شد.

در تمام این مدت همراه خانواده همسرم پیگیر پرونده بودم و سعی می‌کردم مسیر تحقیقات را منحرف کنم.

با ردیابی تلفن همراه او، راننده‌ای که تلفن را در خودرواش انداخته بودم دستگیر شد. او گوشی را به‌عنوان هدیه تولد به همسرش داده بود، بنابراین هر دوی آن‌ها گرفتار شدند.

راننده در همه مراحل بازجویی منکر قتل و آشنایی با مقتول شد. وی می‌گفت چند سالی است در تهران مسافرکشی می‌کنم و خانواده‌ام در شهرستان هستند. چند هفته اینجا کار می‌کنم و برای اینکه بتوانم پس‌انداز کنم شب‌ها داخل ماشینم می‌خوابم و بعد از آن به شهرمان برمی‌گردم. حدود یک ماه قبل بعد از کارم در حال تمیز کردن ماشینم بودم که متوجه شدم یک تلفن همراه زیر صندلی افتاده است، آن را برداشتم و، چون سیم‌کارت نداشت داخل ماشینم گذاشتم.

با خودم گفتم شاید صاحبش را در مسیر پیدا کنم، اما خبری از مسافر نشد و من هم چند ماه قبل که به خانه رفتم، گوشی را به‌عنوان کادوی تولد به همسرم دادم، ولی در جنایت هیچ نقشی ندارم و بی‌گناهم.

اما در بررسی سوابق مرد جوان مشخص شد او سابقه‌دار بوده و قبلاً هم به اتهام سرقت دستگیر شده است، همین موضوع باعث شد نتواند بی‌گناهی‌اش را ثابت کند در حالی که هیچ وقت به قتل اعتراف نکرد.

به همین خاطر قرار شد خانواده همسرم ۵۰ نفر را به دادگاه ببرند تا مراسم قسامه اجرا شود و سپس راننده را به اتهام قتل برادرزنم قصاص کنند، اما در همین گیرودار وقتی متوجه شدم پدر و مادر همسرم خیال ندارند ارثیه خود را به نام همسر من بزنند، نقشه قتل آن‌ها را هم اجرا کردم.

داماد جنایتکار ادامه داد: یک روز از محل کارم با خودروی دیگری بیرون آمدم و به ویلای پدرزنم در طالقان رفتم و مقابل پارکینگ خانه او را کشتم، اما وقتی به سراغ مادرزنم رفتم، او که متوجه قتل شده بود با من درگیر شد و آثار درگیری با او روی صورت و دست‌هایم ماند.

وقتی او را کشتم و به تهران برگشتم همین آثار زخم مرا لو داد و راز قتل‌ها فاش شد.

با اعترافات متهم، پرونده قتل پسر جوان به دستور قاضی محمدمهدی براعه از شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تحت رسیدگی قرار گرفت و بخشی از پرونده نیز که مربوط به قتل پدر و مادر مقتول بود در استان البرز تحت رسیدگی قرار دارد. از سوی دیگر پرونده مرد راننده نیز که ۷ سال به اتهام قتل تحت رسیدگی بود به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
خیلی خیلی وحشتناک بود این مردک باید سریع اعدام بشه
بی شرف پست فطرت.
تازه آدم متوجه میشه خدا واسه چی جهنم رو آفریده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی