بازدید 9460

مجازات اعدام برای آزارگر خانم وکیل

باور کنید هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم پشت آن چهره موجه و مؤدب یک آدم بی‌رحم پنهان شده باشد. آقای قاضی این مرد در شب حادثه با بی‌رحمی مرا آزار داد و بعد هم جوری تهدیدم کرد که تا صبح از ترس می‌لرزیدم.
کد خبر: ۱۱۹۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ 15 October 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایران، مردی که پس از فریب یک خانم وکیل او را مورد تعرض قرار داده بود با رأی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد.

 اسفند سال گذشته خانم وکیلی با مراجعه به پلیس گفت: حدوداً ۶ سالی است که در یک دفتر مهاجرتی به عنوان وکیل و مشاور مشغول کار هستم. چند ماه قبل مردی به نام سیامک که ظاهری متشخص داشت به دفتر ما آمد و از من خواست برای مهاجرت به آلمان به او کمک کنم. من هم همانند سایر مراجعه کنندگان مدارکش را گرفتم و پیگیر امور مهاجرتش شدم. سیامک هر هفته یک بار به دفتر ما می‌آمد و جویای کارش می‌شد و من امور انجام شده را برایش شرح می‌دادم. تا اینکه یک شب با من تماس گرفت و با عجله از من خواست تا یکی از مدارکش را به او برسانم. می‌گفت برای انجام کاری در اروپا فقط همان شب را فرصت دارد.

از آنجایی که دفتر تعطیل بود و نمی‌خواستم کارش دچار مشکل شود از او خواستم به خانه مان بیاید و مدرکی را که لازم دارد بگیرد. در نهایت او نیم‌ساعت بعد آمد و، چون در مدتی که او را می‌شناختم اعتمادم را جلب کرده بود از او خواستم به آپارتمانم بیاید و مدرک را از من تحویل بگیرد، اما او وقتی وارد آپارتمانم شد بر خلاف آنچه عنوان کرده بود بدون هیچ عجله‌ای با خونسردی در را بست و روی مبل نشست.

تعجب کرده بودم، گفتم مگر عجله نداشتید، گفت برای کار همیشه وقت هست، بعد هم به سمت من آمد با ناراحتی از او خواستم خانه‌ام را ترک کند، اما ناگهان به سمتم حمله ور شد و مرا مورد تعرض قرار داد، بعد هم تهدیدم کرد که اگر موضوع را با کسی در میان بگذارم مرا می‌کشد.

پس از اظهارات سمیرا، وی با دستور قضایی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان این سازمان پس از معاینه در گزارشی تعرض به او را تأیید کردند. به این ترتیب سیامک بازداشت شد، اما تعرض به سمیرا را انکار کرد.

با این حال و از آنجا که مستندات و گزارش پزشکی قانونی با اظهارات سیامک در تناقض بود برای وی کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت
در ابتدای جلسه سمیرا به جایگاه رفت و اظهار داشت: باور کنید هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم پشت آن چهره موجه و مؤدب یک آدم بی‌رحم پنهان شده باشد. آقای قاضی این مرد در شب حادثه با بی‌رحمی مرا آزار داد و بعد هم جوری تهدیدم کرد که تا صبح از ترس می‌لرزیدم.

من با این نیت که به او کمک کرده باشم نشانی خانه‌ام را به او دادم، اما او از اعتماد من سوءاستفاده کرد. سیامک حتی با یکی از همکارانم هم رابطه صمیمانه‌ای برقرار کرده بود که همان شب از ترس اینکه اتفاق مشابهی برای دوستم نیفتد فوری با او تماس گرفتم و گفتم دیگر جواب تلفن سیامک را ندهد.

وی افزود: البته ناگفته نماند که یک هفته قبل از این ماجرا هم او به دفتر ما آمد و از من درخواست پول نقد کرد و مدعی شد سقف برداشت هایش پر شده و پولم را ۲۴ ساعت بعد پس می‌دهد، اما نداد و فقط از اعتمادم سوء‌استفاده کرد.

او زندگی‌ام را نابود کرد و باعث شد خانواده‌ام طردم کنند. حالا هم من برای او اشد مجازات می‌خواهم و حاضر به گذشت هم نیستم.

سپس سیامک به جایگاه رفت و با تکرار اظهاراتش مدعی شد سمیرا را آزار نداده و او دروغ می‌گوید.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود، گزارش پلیس و پزشکی قانونی و تحقیقات به عمل آمده متهم را به اعدام محکوم کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۷
اعدامش کنند پس منتظر چی هستند؟
خود وکیل هم مقصر بوده حکم اعدام زیادیه واسه این جرم
از دید منو کسی که اینقدر راحت اعتماد میکنه و مردی رو را میده خونه اش حقشه.
ماجرا این نیست که این خانم میگوید طبق صحبتش ارتباط با این اقا خیلی عمیقتر بوده و با رضایت خودش انجام شده است.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
شاید
مدارک در خانه نگهداری میشه یا در دفتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
دمت گرم، اصلاً به فکرم نمی رسید. در ضمن چرا اعتماد کرده به خونه مجردیش راه داده؟
و ما ادرک اعتماد؟ به کدامین اعتماد در این دور و زمونه؟
متأسفانه افرادی در جامعه هستند که با ظاهری موجه اما افکاری پلید، بی اعتمادی رو در جامعه گسترش می دهند، و باعث عدم اعتماد به افراد ظاهر موجه و باطنی زیبا میشوند... جامعه با فرهنگ سازی و تربیت و آموزش درست بسمت خوبی ها می رود...
اینجور ادمها اعدام حقشون هست
چاره کسانیکه اینقدر بی شرافت هستند اعدام هست تا زمین از وجود نحس این افراد برای همیشه راحت شود
صد در صد موافق اعدام این گونه آشغال ها هستیم درنگ نکنید دوبار هم اعدام کنید
نوش جانش! زودتر بکشیدش بالا که کسی از این غلطا نکنه
بلاخره شاهد صدور حکمی شدیم که معمولا از زنان قربانی تجاوز دریغ میشد.
آفرین به این قاضی و قضات عادل و با انصاف.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
عمرا اگه اعدام بشه
هرکس خربزه میخوره پا لرزش هم میشینه همچین ادم پستی را باید اعدام کنید تا از اعتماد دیگران سوء استفاده نکنه دم قاضی پرونده گرم
اوکی اون مرد آشغال بوده و اعدام. ولی خانم محترم چرا یه مرد عریبه رو خونه راه دادی؟ با احترام به همه بانوان، برخی از بانوان از خودشون استفاده ابزاری میکنند و این حرفا مهم نیست. تا خانمی خودش به قول معروف راه نده، مسائل این مدلی براش پیش نمیاد. متاسفانه برخی از بانوان برای حلب مشتری و ..؛ زیاده روی میکنند و اسمش میذارن روابط عمومی.
از. خدا. بترسید چقدر جوان. گشی وانسان گشی. نوبت باشه آن روز میرسد
حق اینجورادما فقط عدام است بس
اعدامش کنید ! علی برکت ...
آن شالله خدا به همه ما رحم کند.و ما را به خودمان وانگذارند.
بیشتر به خاطر پول نقد ناراحت بود
چرا برای هر چیزی اعدام....واسط شوند آنها را به هم برسانند....شرعی و قانونی ..اون خانم وکیل هم نباید یک مرد تنها را به خانه اش راه میداد...خود کرده را تدبیر نیست...
تو اگه مرض نداشتی مدارک را دم در بهش می دادی ، نه اینکه شب وقتی تنهایی اون مرد را داخل خونه ت راه بدی
و اصلا چرا یه هفته قبل به یک مرد غریبه پول دادی؟
موضوع کمی مشکوکه این خانم تو خونه خودش بوده میتوانست جیغ بزنه و از همسایه ها کمک بگیره قضیه به این سادگی ها نیست
اعدام حقشه ،حرامزاده باعث گسترش بی اعتمادی درجامعه میشه.
چرا اعدام ؟ مگه خانم وکیل شوهر دار بوده ؟ و یا مگه با زور وارد منزل شده و با زور اسلحه و چاقو به او تجاوز کرده ؟ که همه اینها باید از طریق شاهد و یا مدارک دیگر ثابت شود فعلا فقط مدعی وجود دارد که خود خانم وکیل هست .و در خبر دفاعیات طرف دیگر رو اصلا نیاورده و یا خیلی خلاصه آورده از قدیم گفتند نمیشه یک طرفه به قاضی رفت . باید حرف های کامل هر دو طرف را شنید . امام علی میگوید اگر کسی نزد قاضی رفت گفت فلانی یک‌ چشم مرا کور کرد نباید فورا حکم قصاص بنفع او صادر شود چرا که شاید او ،دو‌ چشم‌ طرف دیگر رو‌ کور کرده باشد
تادرجعبه شیرینی بازنباشه مگس روش نمیشینه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی