بازدید 21610
۴

نظر وزیر بهداشت درباره سرماخوردگی‌های جدید

وزیر بهداشت درباره افزایش موارد بروز بیماری‌های تنفسی و سرماخوردگی توضیح داد.
کد خبر: ۱۱۹۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ 14 October 2023

 

به گزارش تابناک، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره افزایش موارد بیماری‌های تنفسی و سرماخوردگی گفت: موارد جدیدی که حالت سرماخوردگی دارند، یا آنفلوآنزاست یا کرونا.

وی در این باره افزود: بارها تاکید کرده‌ام که کرونا به هیچ وجه از بین نمی‌رود بلکه از حالت همه‌گیری به حالت آندمی یا حالت تک‌گیری تبدیل می‌شود.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه کرونای فعلی با موارد بیماری در 3 سال گذشته متفاوت است، ادامه داد: موارد بیماری کرونا در حال حاضر نیز مرگ و میر دارد، اما اغلب در افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و نقص سیستم ایمنی اتفاق می‌افتد و راهکارش آن است که این افراد پرخطر سالانه واکسن کرونا را تزریق کنند.

وی همچنین درباره پوشش ماسک گفت: ماسک به ویژه در افراد دارای علائم سرماخوردگی توصیه می‌شود. این افراد به ویژه در اماکن تجمعی از جمله مدارس و دانشگاه‌ها و ... حتما از ماسک استفاده کنند.

وزیر بهداشت در پایان مجددا تاکید کرد: افراد دارای علائم سرماخوردگی لازم است با رعایت موارد بهداشتی مراعات سالمندان، افراد دچار نقص سیستم ایمنی و بیماران زمینه‌ای را داشته باشند.


منبع: ایسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴
به عنوان وزیر عجب حرف کارشناسانه ای گفت.....این سرماخوردگی یا انفولانزاست یا کرونا....
وای خدای من! پس وزیر فرمودند یا آنفولانزاست یا کرونا؟ خدای شکرت، خیالمان راحت شد! فقط وزیر جان برای چنین پاسخی نیاز به این همه درس خواندن و بعدش رانت برای وزیر شدن نیست ها!
با تزریق در ۳ یا ۴ دوره واکسنهای کرونا انقدر ویروس وارد بدن کردن که حالا حالاها خلاصی نیست . موندم از کار خدا . خوب میخواهی ببری ، ببر دیگه اینقدر عزا جزا دادن لازم نیست.
بله عوارض واکسن های کرونا هیچوقت ازبین نمیره ، بقیه هم تحت تاثیر تنفس واکسن زده ها قرار می گیرند ، بچه هایی که مادرانشان قبل از بار دارر واکسن زدهاند مظلوم ترند چوگ عوارض واکسن ها در بدنشاگ پنهان هست و درماتی ندارند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست