بازدید 2730

بذرپاش: قیمت بازار مسکن را کنترل می‌کنیم

وزیر راه و شهرسازی، گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم که هم در بخش زمین، هم در بخش الحاق به محدوده‌های شهری، هم در بخش روستایی عرضه قابل توجهی باشیم تا در کنار پاسخ به متقاضیان، قیمت بازار را هم کنترل کنیم.م
کد خبر: ۱۱۹۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ 13 October 2023

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، وزیر راه و شهرسازی گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم که هم در بخش زمین، هم در بخش الحاق به محدوده‌های شهری، هم در بخش روستایی عرضه قابل توجهی باشیم تا در کنار پاسخ به متقاضیان، قیمت بازار را هم کنترل کنیم.

مهرداد بذرپاش صبح امروز در آیین بهره‌برداری از واحد‌های مسکونی در استان فارس با بیان اینکه هم اکنون ۱۷ هزار واحد در شهر صدرا با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است گفت: از امروز هم ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی در استان شروع می‌شود.

وی از آماده‌سازی ۱۶۴۹ قطعه زمین برای طرح جوانی جمعیت در فارس خبر داد.

بذرپاش از افتتاح ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه در استان فارس خبر داد و تصریح کرد: امروز علاوه بر آزادراه شیراز اصفهان که روز گذشته افتتاح شد، ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه نیز افتتاح می‌شود.

وی سرمایه‌گذاری این پروژه را حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی اعلام کرد.

بذرپاش با بیان اینکه به گواه آمار بانک مرکزی و مرکز آمار ایران، نرخ رشد بخش مسکن و ساختمان در بهار پارسال منفی بود در حال که امسال به مثبت چهار رسیده است، یکی از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی برای کنترل قیمت زمین و مسکن را عرضه بیشتر دانست و گفت: در همه کالا‌ها از جمله زمین و مسکن هرچه عرضه بیشتر باشد قیمت کنترل شده‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در هشت سال قبل از دولت سیزدهم یک انباشتگی تقاضا در بخش مسکن داشتیم و به گواه آمار‌ها عرضه حداقل بود و یک پیک قیمتی تجربه کردیم که این یک اتفاق ناگوار بود، تصریح کرد: همه تلاش خود را می‌کنیم که هم در بخش زمین، هم در بخش الحاق به محدوده‌های شهری، هم در بخش روستایی عرضه قابل توجهی باشیم تا در کنار پاسخ به متقاضیان، قیمت بازار را هم کنترل کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست