بازدید 3006
۱

گفتگوی تلفنی رئیس‌جمهور ایران و ولیعهد عربستان

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در نخستین تماس تلفنی با یکدیگر، درباره تازه‌ترین تحولات در فلسطین اشغالی و ضرورت توقف جنایت‌های جنگی در غزه گفتگو کردند.
کد خبر: ۱۱۹۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 12 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از شبکه تلویزیونی المیادین، این گفتگوی تلفنی ۴۵ دقیقه طول کشید.

خبرگزاری رسمی سعودی (واس) با اشاره به این گفتگوی تلفنی اعلام کرد بن سلمان در تماس تلفنی با رئیسی درباره تماس‌های ریاض با همه طرف‌های منطقه‌ای و بین المللی با هدف متوقف کردن تشدید تنش‌های اخیر در فلسطین اشغالی سخن گفت.

طرفین همچنین در این گفتگوی ۴۵ دقیقه‌ای ضمن تأکید بر ضرورت وحدت جهان اسلام، جنایات رژیم صهیونیستی و چراغ سبز آمریکا را برای انجام این جنایات، موجب ناامنی ویرانگر برای رژیم اشغالگر و حامیانش دانستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
عربستان سعودی و هند تعهد متقابل خود را برای مشارکت فعال در پروژه های انرژی تجدیدپذیر ابراز کرده اند. این تعهد بر عزم آنها برای کمک به یک چشم انداز انرژی پایدار و سازگار با محیط زیست تأکید می‌کند.

هدف اصلی این تلاش مشترک، ایجاد زنجیره تامین ایمن، قابل اعتماد و انعطاف‌پذیر برای مواد حیاتی برای بخش‌های هیدروژن سبز و انرژی‌های تجدیدپذیر است. هر دو کشور با هم کار خواهند کرد تا جریان کارآمد این مواد ضروری را تضمین کنند و به پایداری و موفقیت تلاش های مشترک خود کمک کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل