بازدید 5497

آنچلوتی در ۶۴سالگی مدرک دکتری گرفت!

حالا بعضی خواهند گفت که فقط چند امتحان داده‌ام. وقتی به من می گویند دکتر این عنوان را دوست دارم و به بازیکنانم هم می‌گویم که من را دکتر صدا کنند
کد خبر: ۱۱۹۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ 11 October 2023

دانشگاه پارما ایتالیا در پایان ترم تحصیلی خود با تقدیر از کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید مدرک دکترای او را اعطا کرد.

آنچلوتی در ۶۴سالگی مدرک دکتری گرفت!

به گزارش تابناک ورزشی؛ آنچلوتی تحصیلات خود را در رشته "علوم و تکنیک های فعالیت های حرکتی پیشگیرانه و سازگار" در دانشگاه پارما به پایان رسانده است و مدرک گرفته است!

 کارلتوی بزرگ در ۶۴ سالگی با کارنامه ای پر از قهرمانی چه در دوره بازی و چه در مقطع مربیگری، در لیگ های مختلف اروپایی و لیگ قهرمانان اروپا، حالا درس خوانده و مدرک دکتری گرفته است. درسی بسیار مهم برای مربیان ایران و جهان که یادگرفتن هیچگاه تمام نمی‌شود.

در حالی که گفته می‌شود کارلو آنچلوتی به همه افتخارات ممکن در دوران مربیگری رسیده و به بازنشستگی نزدیک می‌شود، اما او از سال ۲۰۲۴ هدایت تیم ملی فوتبال برزیل را به دست خواهد گرفت تا به ناکامی طلایی پوشان در فتح جام جهانی پایان بدهد.

اغلب ستاره های اصلی برزیل ، شاگرد آنچلوتی در تیم‌های اروپایی بوده اند.

 کارلو آنچلوتی بعد از دریافت این مدرک در نطق کوتاهی گفت:  این مدرک را می گیرم و حالا بعضی خواهند گفت که فقط چند امتحان داده‌ام. وقتی به من می گویند دکتر این عنوان را دوست دارم و به بازیکنانم هم می‌گویم که من را دکتر صدا کنند. (با خنده).

در این مراسم حتی رئیس دانشگاه پارما هم در سخنرانی خود حضور کارلتو در تیم ملی برزیل را تایید کرد و این را مایه افتخار ایتالیا دانست.

پائولو آندری، رئیس دانشگاه پارما ضمن تجلیل از کارلو آنچلوتی گفت: در سال 2024، یک ماجراجویی خارق‌العاده در انتظار آنچلوتی است که برای بسیاری از مربیان فقط یک رویا خواهد بود: نیمکت برزیل... او اولین خارجی در ۶۰ سال گذشته است که برزیلی ها را رهبری خواهد کرد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی