بازدید 2616

خدمات بانکی و مالیاتی این کسب و کارها قطع می شود

به گفته رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار از سال ۱۴۰۳، ارائه سرویس‌های حکومتی به کسب و کار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند قطع می‌شود و بر اساس قانون، باید تمام مجوز‌های کاغذی تا نیمه دوم امسال تبدیل به شناسه یکتا شوند.
کد خبر: ۱۱۹۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲ 11 October 2023

به گزارش تسنیم، سید امیر سیاح رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه از سال ۱۴۰۳، ارائه سرویس‌های حکومتی به کسب و کار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند قطع می‌شود، گفت: براین اساس، مجوز‌هایی که از مسیر درگاه ملی مجوز‌های کشور mojavez.ir صادر نشده باشند با مشکلات مالیاتی، بانکی و خدمات دولتی مواجهه خواهند شد.

وی افزود: طبق قانون، بانک باید به فعال اقتصادی حساب تجاری اختصاص دهد و لازمه این امر داشتن شناسه یکتا است. شناسه یکتا نیز در حقیقت مجوز الکترونیکی است که از طریق درگاه ملی مجوز‌ها صادر می‌شود.

سیاح با اشاره به اینکه بر اساس قانون، باید تمام مجوز‌های کاغذی تا نیمه دوم امسال تبدیل به شناسه یکتا شوند، گفت: ️مجوز‌هایی که از سال ۱۴۰۲ به بعد خارج از درگاه ملی مجوز‌ها صادر شده و در بانک اطلاعات کسب و کار‌ها ثبت نشده باشند، از نظر دولت اعتبار قانونی ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست