بازدید 3237

شستی مجله ای مدرن و متفاوت برای ایرانی‌های کافه‌رو

کد خبر: ۱۱۹۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۸ 11 October 2023

شماره هفتم مجله شستی منتشر شد.

شستی مجله ای مدرن و متفاوت برای ایرانی‌های کافه‌رو

به گزارش تابناک ورزشی؛ این مجله یک اسکرول مگزین است که منطبق بر دوران پیدایش خود منتشر می‌شود و سعی بر کوتاه نویسی و همراه کردن مخاطب با طراحی گرافیک و نوع نوشتار دارد.

شستی در هر شماره به موضوعات روز می‌پردازد و یادداشت ‌و تحلیل را بر پایه نگاه بصری و ارائه تصویر به کار می‌برد و سعی کرده به بهترین شکل رنگ و لعاب و استانداردهای مطبوعاتی روز دنیا را حفظ کند.

با ورود تکنولوژی های نوظهور به محصولات مطبوعات چاپی، حالا شاهد بکارگیری تکنیک های تازه در تولید و عرضه آنها به مخاطب هستیم.

خصوصیتی که باعث می‌شود مرزها را پشت‌سر گذاشته و در دسترس همه ایرانی‌ها و پارسی‌زبانان در هرجای دنیا قرار گیرد.

تفاوت این مجله با دیگر نشریات، قطع، نحوه دسترسی و تورق آن است. ایده اصلی برادران حاجی‌خانی «همراه‌نامه هیبریدی شستی» است که همچون صفحه اینستاگرام دارای عکس‌های بزرگ و مطالب کوتاه است و به صورت آنلاین قابل مشاهده و مطالعه است.

شستی در شماره مهر ، پرونده خود را به “بیل را بکش" و “کوئنتین تارانتینو” اختصاص داده. در ادامه این شماره می‌خوانید: پاییز از توکیو، پرونده ماه بیل را بکش ۲۰ ساله شد، یادآوری عقب ماندگی‌هامان با حضور رونالدو و نیمار و…

شستی به صورت ماهانه در اختیار مخاطبان کافه رو قرار می‌گیرد.

به نظر می‌رسد در دوران افول نشریات و مجلات در سپهر رسانه‌ای جامعه ایران، شستی یک تلاش جدی از برادران محمد و مهدی حاجی‌خانی ، با ایده جدید برای عرضه کاری متفاوت و پیشرو فراتر از کیوسک است و باید از آن استقبال کرد.

شستی مجله ای مدرن و متفاوت برای ایرانی‌های کافه‌رو

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی