بازدید 4004
۱

این پادشاه گواهینامه غواصی دارد!

علاقه به غواصی در این خانواده دیرینه است و پدر چارلز، شاهزاده فیلیپ، نیز در کلاس‌های شنا که در استخر کاخ باکینگهام برگزار می‌شد، مهارت شنا و شیرجه‌زنی را آموخته بود.
کد خبر: ۱۱۹۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ 10 October 2023

به گزارش تابناک، خانواده سلطنتی اخیراً با انتشار یک خبر تأیید کرده که پادشاه چارلز اولین پادشاه بریتانیا است که در زمینه غواصی مهارت و مدرک لازم را دارد.

به گزارش bustle، این خبر که سعی شده به آن در رسانه‌های انگلیسی آب و تاب زیادی داده شود، در اواخر سپتامبر، زمانی که چارلز در «مرکز جهانی زیر آب» در اسکاتلند ظاهر شد، سر و صدا کرد. این پادشاه ۷۴ ساله در طول سفر خود از نمایشگاه‌هایی که فناوری غواصی زیر آب، ثبت تصاویر سه‌بعدی زیر آب و صخره‌های مصنوعی سازگار با محیط زیست را نشان می‌داد، بازدید کرد.

این پادشاه گواهینامه غواصی دارد!

در همین راستا حساب رسمی خانواده سلطنتی در اپلیکیشن ایکس (توییتر سابق) پستی را به اشتراک گذاشت و از چارلز به عنوان اولین پادشاه یاد کرد که مدرک و گواهینامه غواصی را اخذ کرده است.

در این پست عکس‌هایی از این پادشاهِ غواص نیز منتشر شده است.

این پادشاه گواهینامه غواصی دارد!

به گزارش ایندیپندنت، علاقه به غواصی در این خانواده دیرینه است و پدر چارلز، شاهزاده فیلیپ، نیز در کلاس‌های شنا که در استخر کاخ باکینگهام برگزار می‌شد، مهارت شنا و شیرجه‌زنی را آموخته بود.

 

مرجع: خبر آنلاین

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
این بنده خدا غواصی بلد نباشه، مادر بزرگ خدابیامرزه من بلد باشه....‌همه امکاناتی دارند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست