جمع‌آوری بیش از ۱۰۰ امضا برای استیضاح وزیر خارجه

نماینده زابل در مجلس گفت: مدتی پیش خواستار استیضاح وزیر امور خارجه در خصوص رودخانه هیرمند شدم و حدود ۱۰۰ امضا در این رابطه جمع شد اما این سوال وجود دارد که چرا در صحن مجلس اعلام وصول نمی‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸ 09 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت، حبیب اله دهمرده در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۷ مهر) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور در تذکر شفاهی گفت: آقای رئیس مدتی پیش خواستار استیضاح وزیر امور خارجه در خصوص رودخانه هیرمند شدم و حدود ۱۰۰ امضا در این رابطه جمع شد اما این سوال وجود دارد که چرا در صحن مجلس اعلام وصول نمی‌شود. این موضوع نشانگر چندگانگی است.

دستور فوری ابراهیم رئیسی به وزارت امور خارجه

نماینده زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس ادامه داد: بنده نماینده مردم هستم و حق دارم که این درخواست را داشته باشم اما هیچ کاری انجام نشده است و فقط گفتاردرمانی صورت گرفته است.

وی افزود: چه پاسخی باید به مردم منطقه داده شود، آیا آب و نانی برای آنها آورده شده است، به هرحال این منطقه بخشی از این مملکت بوده و انسان هستند صد بار در این رابطه تذکر داده شده است اما این استیضاح وزیر امور خارجه در صحن اعلام وصول نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی