بازدید 3934
۱
یحیی ناپلئونی ، حریف یونانی را شکست داد

سه امتیاز سخت پرسپولیس با اعمال شاقه و تلفات

پرسپولیس در این بازی دو بازیکن کلیدی اش یعنی یاسین سلمانی و میلاد سرلک را به دلیل مصدومیت در زمین ناهموار ورزشگاه آزادی از دست داد و مجبور به تعويض آنها شد.
کد خبر: ۱۱۹۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 08 October 2023

پرسپولیس با اولین گل رسمی شهاب زاهدی، گل گهر سیرجان را در ورزشگاه آزادی مغلوب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شاگردان یحیی گل‌محمدی در مقابل بچه های اوزینیدیس در اغلب دقایق بازی مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما تنها یکبار موفق شدند دروازه میهمان پرانگیزه را باز کنند و سه امتیاز را تصاحب نمایند و شادان به جشن دریافت سوپرجام فصل قبل برود.

سه امتیاز سخت پرسپولیس با اعمال شاقه و تلفات

نکته بحث برانگیز این بازی، گل تساوی نیمه دوم گل گهر بود که به نظر می رسید از خط دروازه پرسپولیس رد شده بود و بیرانوند از داخل دروازه توپ را بیرون کشید.

در آخرین بازی از رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (یک‌شنبه - ۱۶ مهر ۱۴۰۲) دو تیم فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان، شاگردان یحیی گل‌محمدی با پیروزی یک بر صفر در این دیدار بالاتر از استقلال به صدر جدول لیگ رسیدند.

پرسپولیس در این بازی دو بازیکن کلیدی اش یعنی یاسین سلمانی و میلاد سرلک را به دلیل مصدومیت در زمین ناهموار ورزشگاه آزادی از دست داد و مجبور به تعويض آنها شد.

به این ترتیب در پایان هفته هفتم لیگ برتر، پرسپولیس با ۱۳ امتیاز صدرنشین شد، استقلال با ۱۲ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تراکتور هم با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل کم‌تر از آبی‌ها ( با یک بازی بیشتر) در جایگاه سوم قرار دارد.

کارت زرد: سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و محسن فروزان از گل‌گهر

 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی (دقیقه ۳+۹۰: گیورگی گولسیانی)، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد سرلک (دقیقه ۵۲: مسعود ریگی)، دانیال اسماعیلی‌فر، شهاب زاهدی (دقیقه ۳+۹۰: سینا اسدبیگی)، سعید صادقی (دقیقه ۳+۹۰: میلاد سورگی) و یاسین سلمانی (دقیقه ۹: محمد عمری)

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، احمدرضا زنده‌روح (دقیقه ۶۰: حمید بوهمدان)، سامان فلاح، روبرتو تورس مورالس (دقیقه ۶۰: مهدی ممی‌زاده)، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری‌نژاد، نوید عاشوری، بهنام برزای، مهران گلزاری (دقیقه ۶۰: میشل ته‌ورده)، علیرضا علیزاده و ابوالفضل رزاق‌پور (دقیقه ۸۹: امیر جعفری).

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
انگار داوران برای نگه داشتن پرسپولیس در صدر جدول توجیه شده اند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست