بازدید 29187

محتوای نشست کابینه امنیتی رژیم اسرائیل فاش شد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه محتوای نشست کوچک امنیتی در خصوص تحولات اخیر در فلسطین اشغالی را فاش کردند.
کد خبر: ۱۱۹۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۳ 08 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از منابع فلسطینی، براساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که کابینه امنیتی با نابودی توانمندی‌های نظامی حماس و جهاد اسلامی موافقت کرده است.

از سوی دیگر برخی منابع صهیونیستی به نقل از نتانیاهو گزارش دادند این رژیم راه انتقال برق، سوخت و کالا به غزه را می‌بندد.

پیشتر نیز وزیر انرژی رژیم صهیونیستی دستور قطع برق نوار غزه را صادر کرده بود.

شبکه صهیونیستی کان شنبه شب از پایان جلسه اضطراری کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی آخرین تحولات اوضاع در اراضی اشغالی خبر داد.

این شبکه اعلام کرده بود که یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی وزیران دیگر صهیونیست را در جریان خلاصه مفاد این جلسه قرار داده و به آن‌ها هشدار داده که تحت هیچ شرایطی با توجه به حساسیت اوضاع امنیتی، اطلاعاتی از این جلسه به خارج درز نکند.

پیشتر دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تشکیل نشست اضطراری کابینه امنیتی این رژیم در ساعت یک بعد از ظهر به وقت محلی خبر داد و نوشت که وی پیش از تشکیل نشست کابینه امنیتی، در ساعت ۹:۳۰ صبح با روسای دستگاه های امنیتی و نظامی دیدار و اوضاع را بررسی خواهد کرد.

عملیات تازه مقاومت فلسطین علیه مواضع و مراکز نظامی رژیم صهیونیستی که به نام عملیات طوفان الاقصی نام گذاری شده است، موجب غافلگیری مقامات امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی شده است.

در همین ارتباط، رئیس پیشین سازمان اطلاعات و عملیات ویژه رژیم صهیونیستی (موساد) اذعان کرد که تا کنون سه هزار موشک از غزه به اسرائیل شلیک شده و این چیزی فراتر از انتظار و هر پیش بینی است.

این مقام صهیونیست به شبکه سی ان ان آمریکا گفت: هیچ گونه هشداری از این دست را از فلسطینی‌ها دریافت نکردیم و آنچه که امروز حاصل شد یک غافلگیری کامل بود.

رئیس پیشین موساد خاطر نشان کرد: نمی‌دانستیم که گروه‌های فلسطینی این تعداد موشک در اختیار دارند، همچنان که انتظار این را نداشتیم که این موشک‌ها همچنان که امروز عمل کرد، کارساز باشد.

از سوی دیگر بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، به دنبال عملیات طوفان الاقصی، تاکنون ۳۰۰ صهیونیست کشته و بیش از یکهزار و ۶۰۰ تن دیگر نیز زخمی شدند که وضعیت ۲۸۵ نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم