بازدید 13817
۱
بسته ویدیویی «تابناک»

تصاویر قدیمی اولین کارگاه پهپادسازی ایران / حرف‌های صدام پس از ملاقات با ابراهیم یزدی / ممنوعیت معامله با تومان و کلدار در افغانستان / تصمیم اقتصادی پوتین برای آغاز جنگ فرسایشی

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۱۹۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹ 07 October 2023

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

تصاویر قدیمی اولین کارگاه پهپادسازی ایران

تصاویر قدیمی اولین کارگاه پهپادسازی ایران در دوران دفاع مقدس و همچنین تست نخستین پهپادها را به همراه توضیحات فرماندهان سپاه درباره علت ترس آنها نسبت به افتادن این پهپادها به دست ارتش بعث عراق می‌بینید و می‌شنوید. 

 

 

حرف‌های صدام پس از ملاقات با ابراهیم یزدی

صلاح عمرعلی - سفیر عراق در سازمان ملل در سال 1358 با ذکر جزئیات ملاقات صدام حسین و ابراهیم یزدی وزیر امورخارجه دولت موقت ایران، به موضع صدام پس از این ملاقات می‌پردازد و می گوید: «صدام به من گفت این فرصت به دست نمی‌آید مگر در هر صد سال، یک بار و ما سرهای ایرانیان را خواهیم شکست و هر یک وجب خاکی را که اشغال کرده‌اند باز پس خواهیم گرفت و شط‌العرب را بازپس می‌گیریم.» اظهارات کامل این چهره ارشد عضو حزب بعث عراق را با ترجمه فارسی می‌بینید و می‌شنوید. 

 

 

ممنوعیت معامله با تومان و کلدار در افغانستان

طالبان از چندی پیش اعلام کرد که هرگونه معامله با پول ایران و پاکستان ممنوع است و این اقدام را در راستای تقویت افغانی اعلام کرد. طالبان دو ماه مهلت داده تا افغانستانی‌ها خود را با این رویه هماهنگ کنند که از این زمان چند هفته باقی مانده است. گزارش یک رسانه افغانستانی از صرافی‌های افغانستان و استقبال افغانی‌ها از این اقدام طالبان را می‌بینید. 

 

 

تصمیم اقتصادی پوتین برای آغاز جنگ فرسایشی

دولت روسیه 22 سپتامبر عوارض صادراتی را برای برخی کالاها وضع کرد که از اول اکتبر لازم الاجرا می‌شود و بر اساس آن، سقف عوارض صادراتی 7 درصد و در طول 15 ماه آینده ادامه دار خواهد بود. به گفته کیوان جعفری طهرانی تحلیلگر بازار آهن و فولاد، اصلی ترین دلیل برای این تصمیم، تامین فولاد برای صنعت اسلحه سازی است که نشان می‌دهد که روسیه آماده یک جنگ فرسایشی می‌شود. جزئیات ماجرا را می‌بینید و می‌شنوید. 

 


فضانوردان چگونه به دستشویی می‌روند؟

ایستگاه فضایی بین المللی از یک دستشویی خاص برخوردار است که قیمت آن 23 میلیون دلار است. یک فضانورد نحوه کار با این دستشویی برای هر نوع دفع را در ایستگاه فضایی آموزش داده است. این ویدیو را با زیرنویس فارسی در تابناک می‌بینید. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
چرا بقیه مصاحبه صلاح عمر علی را نذاشتید؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی