بازدید 5062
۲

ماجرای قتل یک افغانستانی در شرق تهران

قاتل توسط مردم دستگیر شده و سپس توسط پلیس به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد. مقتول نیز پس از حادثه به بیمارستان انتقال یافت، اما علی رغم اقدامات پزشکی صورت گرفته، جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۱۹۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶ 07 October 2023

به گزارش تابناک به نقل از مهر، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از قتل یک افغانستانی به دست هموطنش در شرق استان تهران خبر داد.

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از بیمارستان‌های شرق استان تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان ابتدا با حضور در بیمارستان و بررسی جسد هیچ‌گونه آثار ضرب و جرح روی جسد مشاهده نکردند. در گام بعدی نیز با بررسی میدانی و تحقیقات از شاهدان صحنه جرم دریافتند؛ مقتول فردی ۲۵ ساله تبعه افغانستان با هموطن خود وارد مشاجره و درگیری شده و در ادامه قاتل با زدن یک سیلی به صورت مقتول باعث می‌شود وی کنترلش را از دست داده و دچار تشنج شود.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: قاتل توسط مردم دستگیر شده و سپس توسط پلیس به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد. مقتول نیز پس از حادثه به بیمارستان انتقال یافت، اما علی رغم اقدامات پزشکی صورت گرفته، جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس آگاهی تهران در پایان با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به درگیری با مقتول پس از مشاجره لفظی در خصوص مسائل کاری اقرار کرد، خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، جهت بررسی دقیق علت فوت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
پس چرا عکس کارد گذاشتین؟
اینها رو اخراج کنید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار