بازدید 7667

حمله جبهه پایداری به فردوسی‌پور: برو عروسی!

کد خبر: ۱۱۹۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ 07 October 2023

پس از دعوت همایون شجریان به برنامه فوتبال ۳۶۰ دیگر هیچ‌چیز از عادل فردوسی‌پور عجیب نیست و شاید او یک روز اجرای برنامه کودک یا مراسم عروسی را نیز در برنامه کاری خود قرار دهد تا بتواند بیشتر دیده شود.

حمله جبهه پایداری به فردوسی‌پور: برو عروسی!

این جملات در حمله سایت رجا به فردوسی‌پور دیده می‌شود. این سایت خبری نزدیک به جبهه پایداری نوشته است: 

پس از اتمام پخش برنامه ۹۰ از شبکه سوم، عادل فردوسی‌پور مدتی از فضای رسانه‌ای کشور فاصله گرفت؛ اما او که طاقت دوری از صدر اخبار را نداشت تصمیم به بازگشت به عرصه برنامه‌سازی با برنامه فوتبال ۳۶۰ را داشت که برخلاف برنامه ۹۰، نه‌تنها استقبال مردمی را همراه خود ندید؛ بلکه اوج ابتذال فردوسی‌پور در ساخت برنامه را نمایان کرد. عادل فردوسی‌پور که همیشه در صدر حواشی ورزش ایران قرار داشت، این روزها مجبور است تا دست‌به‌دامن هر سلبریتی بشود تا با حضور در برنامه فوتبال ۳۶۰، مرهمی بر غم فراموش‌شدن او باشد.

او که پیش‌تر در فروردین‌ماه سال جاری و در جریان مصاحبه با علیرضا جهان‌بخش به تفتیش عقاید و بازجویی از او پرداخته بود، حالا سعی می‌کند سلبریتی‌های مشهور در هر حوزه را به برنامه خود بیاورد و از آنها به‌عنوان وسیله‌ای برای احیای شهرت خود استفاده کند و البته در این مسیر تفاوت ندارد آن فرد ارتباطی به فوتبال داشته باشد یا نه!

۳۱ مردادماه، پژمان جمشیدی مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود و حالا پس از گذشت بیش از یک‌ماهه، تهیه‌کننده فوتبال ۳۶۰، از مصاحبه خود با همایون شجریان رونمایی کرده است. انتخابی که حتی صدای مخاطبین این برنامه را هم درآورد و یکی از مخاطبین در بخش نظرات نوشته است: «والا نمی دونم چی بگم این برنامه ورزشی یا خوانندگی؟ این برنامه ورزشی هست نه اینکه بری بادوستاتون جمع بشید و برنامه بسازید که چی الان شجریان به کدوم رشته ورزشی ربط داره نکنه خوانندگی هم ورزشه و ما نمیدونیم؟»

انتخاب شجریان برای مصاحبه هرچند شاید در نگاه اول بسیار عجیب باشد؛ اما پرده از حقیقتی تلخ برداشته است. عادل فردوسی‌پور که گمان می‌کرد با بازگشت به عرصه برنامه‌سازی برای فوتبال ایران، گوی سبقت را از برنامه فوتبال برتر خواهد دزدید، حالا با آمار نصب ۵۰۰ هزارنفری اپلیکیشن پس از دو سال و بازخوردهای اندک در فضای مجازی دست‌وپنجه نرم می‌کند. اتفاقی که باعث شده است عادل فردوسی‌پور یک روز در قامت یک بازجو، کاپیتان تیم ملی را روبه‌روی خود بنشاند و روز دیگر یک چهره هنری را به برنامه خود دعوت کند تا شاید آمار مخاطبین برنامه کمی افزایش پیدا کند.

حالا و پس از دعوت همایون شجریان به برنامه فوتبال ۳۶۰ دیگر هیچ‌چیز از عادل فردوسی‌پور عجیب نیست و شاید او یک روز اجرای برنامه کودک یا مراسم عروسی را نیز در برنامه کاری خود قرار دهد تا بتواند بیشتر دیده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۱۶
شماها که همیشه در عروسی هستید
به شما چه مربوطه؟

به همون هم حسادت دارید؟

به جای این کارها برید چهار تا برنامه درست بسازید، بلکه چند نفر شما رو ببینند! هیچ کسی شما ها رو نمی بینه!
شما هم که همه حرفهای رجا رو تکرار کردید!
همین که این جبهه دارند اینجوری دست و پا میزنند و ناراحته یعنی عادل به هدفش رسیده ، دمت گرم عادل عزیز تو همیشه در قلب ما هستی
فعلا که خاری شده در چشم دشمنانش !
بهتر است دوستان به جای تخریب دیگران، روی نقاط رفع عیوب خودتان متمرکز شوید.
قَالَ أَمِيرُ اَلْمُؤْمِنِينَ (ع): طُوبَى لِمَنْ شَغَلَهُ عَيْبُهُ عَنْ عُيُوبِ اَلنَّاسِ
خوشا به حال کسی که توجه به عیبش او را از توجه به عیبهای مردم باز دارد.
فرض کنید فردوسی پور سخت در تلاش است تا بیشتر دیده شود، مخاطب جمع کند، حالا شما چرا به وی گیر داده اید؟ و حساس هستید؟
آیا دعوت از همایون شجریان به یک برنامه ابتذال است؟
چقدر بامزه ، برو عروسی ):
آخه این سبک بازی ها چیه دیگه! همون موقع هم صدا و سیما زیادی بهش پر و بال داده بود
هر چه باشد از رسانه رجا که اسمش رو برای اولین باره امروز می شنوم پر مخاطب تره .
احتمالا این رسانه بی اعتبار ، عادل رو مطرح کرده که اسم رسانه خودش رو زیر سایه توهین به عادل و در حقیقت توهین به مردم ، به افکار عمومی بشناسونه .
این هم روشی غیر منصفانه برای رسانه های " زرد " هست .
جبهه پایداری با کمال ادب و احترام در حدی نیستی که بخوای در باره جناب فردوسی پور نظر بدی همیشه همینه بی لیاقتی خودتون رو با تخریب دیگران جبران میکنید
چه لذتی از اشاعه نفرت میبرید؟
اخه به اینها چه ربطی داره با کی مصاحبه میکنه.نیست بقیه شماها در جای درست قرار گرفته اید و کار درست را انجام میدید.اصلا پایداری یعنی چی ؟در مقابل کی و کجا پایداری میکنید؟نکنه از اسم شجریان سوختید که اینهمه جز و وز میکنید
بوی سوزش از پایداری به مشام تلویزیون می رسد
یعنی اینها اینقدر از عادل وحشت دارند ؟ البته باید هم اینطوری باشد چون عادل در قلب مردم جای دارد.
عادل فردوسی پور مشکوک است خواهید دید!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست