بازدید 1971

توضیح رئیس دستگاه قضا درباره اهداف سفرهای استانی

رئیس قوه قضائیه گفت: هدف از سفرهای استانی، مواجهه نزدیک با مشکلات مردم و رفع آن‌ها تا حد مقدور است.
کد خبر: ۱۱۹۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ 04 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا محسنی اژه‌ای صبح امروز، چهارشنبه، ۱۲ مهرماه در بدو ورود به تبریز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سلام دارم خدمت مردم شهیدپرور، متدین و غیور و بصیر آذربایجان شرقی و تقدیر و تشکر از همه مسئولان‌ استان به خصوص نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و رییس کل دادگستری استان دارم.

وی افزود: هدف از این سفرهای استانی، حضور میدانی و مواجهه با مسائل و مشکلات و نقاط قوت و ضعف استان است و مهمتر از آن، این است که دیداری با مردم از نزدیک داشته باشیم تا سخن مردم را از نزدیک بشنویم و تا جایی که مقدور است مشکلات آن‌ها را رفع کنیم.

وی ادامه داد: در این سفر استانی، مسئولان عالی قوه قضاییه به همه شهرهای استان امروز سفر می‌کنند و با مردم، مسئولان و همکاران خود نشستی دارند. تعدادی از مسئولان عالی نیز در خود شهر تبریز با مردم گفتگو خواهند داشت.

اژه‌ای گفت: بنده نیز نسبت به موضوعاتی که در سفر پیش بینی شده شامل حضور در بین نیروهای فراجا و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی، نمایندگان اقشار مردم و نشستی با همکاران خود و دانشجویان در نهایت در شورای اداری و شورای قضایی استان حضور می‌یابیم تا بتوانیم در حد مقدور به مشکلات مردم در این سفر استانی بپردازیم و درجهت رفع آن اقدام کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست