بازدید 2006

یورش گسترده صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

در حالی که نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به مناطق مختلف کرانه باختری دست‌کم ۱۰ فلسطینی را بازداشت و شماری از آنها را زخمی کردند، شهرک‌نشینان هم به صورت گسترده به مسجدالاقصی یورش بردند.
کد خبر: ۱۱۹۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ 04 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از المیادین، شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست در پنجمین روز عید یهودیان موسوم به روز «عرش» به صورت گسترده به کوچه‌ها و محله‌های بخش قدیمی قدس حمله کردند و به انجام اقدامات تنش آفرین پرداختند.

منابع فلسطینی همچنین از حضور گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی در «باب القطانین» یکی از ورودی‌های مسجدالاقصی خبر داده و اعلام کردند که شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان اشغالگر در حال انجام مناسک خود در ورودی باب القطانین هستند.

این منابع افزودند که نظامیان اشغالگر از حضور خبرنگاران در باب القطانین و پوشش تحولات جاری جلوگیری می‌کنند.

یورش گسترده صهیونیست ها به مسجدالاقصی/ بازداشت 10 فلسطینی

منابع مذکور از حضور نظامیان رژیم صهیونیستی در دو منطقه «باب الاسباط» و «باب الحطه» دو ورودی دیگر مسجدالاقصی خبر داده‌اند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که در چند روز اخیر بیش از ۲۹۰۰ شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی یورش برده‌اند.

در خبری دیگر، نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری دست کم ۱۰ شهروند فلسطینی را بازداشت کردند. رزمندگان فلسطینی نیز با سنگ و کوکوتل مولوتوف به این حملات پاسخ دادند و درگیری‌هایی بین دو طرف اتفاق افتاد.

منابع محلی اعلام کردند که شهرک «ترمسعیا» در شمال رام الله شاهد درگیری‌های سنگین بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست بوده است که در این درگیری‌ها چهار فلسطینی زخمی شدند.

یک جوان فلسطینی هم در شهرک «برقه» در شمال غرب نابلس در جریان مقابله با یورش اشغالگران زخمی شد و چند نفر دیگر هم بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

این تحولات در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن یک شهرک نشنین در شهرک «حواره» در نابلس بر اثر اصابت سنگ جوانان فلسطینی اذعان کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار