بازدید 2020

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: جاده چالوس هم اکنون به علت تخلیه بار ترافیکی از جنوب به شمال یک طرفه شده است.
کد خبر: ۱۱۹۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ 03 October 2023

به گزارش تابناک، صدا و سیما نوشت: زندی فر گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزچهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

او افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه ۱۴ و ۱۵ مهر از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

محدودیت تردد محور هراز

زندی فر می گوید: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روزهای سه شنبه، جمعه و شنبه بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

محدودیت تردد خودروهای سنگین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

او افزود: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای سه شنبه و چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم