بازدید 1864
۱

سفر دومین وزیر صهیونیستی کمتر از یک هفته به عربستان

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، وزیر ارتباطات این رژیم دوشنبه شب در صدر هیأتی برای شرکت در کنفرانس بین المللی خدمات پستی وارد ریاض پایتخت عربستان سعودی شده است.
کد خبر: ۱۱۹۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸ 03 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، شلومو کرعی وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی دوشنبه شب به همراه هیأتی متشکل از دیوید بیتان رئیس کمیسیون اقتصادی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و دیگر مقامات این وزارتخانه وارد ریاض شد.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نیز گزارش داد که هیأت صهیونیستی متشکل از ۹ نفر برای شرکت در چهارمین کنفرانس اتحادیه جهانی پست که از اول تا پنجم اکتبر سال جاری (۹ تا ۱۳ مهر) در ریاض برگزار می‌شود، وارد این شهر شدند.

بنابر اعلام این رسانه صهیونیستی، قرار است کرعی در این سفر با همتایان خود از کشورهای دیگر و نمایندگان چندین کشور دیدار کند.

کرعی دومین وزیر صهیونیستی است که در کمتر از یک هفته گذشته به عربستان سعودی سفر می‌کند.

پیش از این «حاییم کاتس» وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی در راس یک هیأت رسمی برای شرکت در نشست سازمان جهانی گردشگری وابسته به سازمان ملل متحد به عربستان سفر کرده بود.

این نخستین بار بود که یک هیأت رسمی از رژیم صهیونیستی به ریاست یک وزیر و به طور علنی وارد عربستان شد.

گروه‌های فلسطینی به سفر وزرای صهیونیست به خاک عربستان شدیدا اعتراض کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
جزئیات تازه از ایجاد پایگاه جاسوسی اسرائیل در مرز ایران و آذربایجان در یک شبکه ترکیه مطرح شده و با توجه به این تحرکات، نگرانی‌های ایران طبیعی قلمداد شده است. با ترجمه فارسی می‌بینید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی