بازدید 3185
۴

استقبال گرم ریاض از اولین وزیر اسرائیل

«حائم کاتز» وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی روز گذشته پس از بازگشت از ریاض درباره احتمال عادی سازی روابط با عربستان سعودی گفت: «این رابطه محبت آمیز شروع به تبدیل شدن به یک رابطه پایدار بین ریاض و تل آویو کرده است.»
کد خبر: ۱۱۹۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳ 30 September 2023


به گزارش  تابناک، «مبلغ» نوشت: «حائم کاتز» وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی روز گذشته پس از بازگشت از ریاض درباره احتمال عادی سازی روابط با عربستان سعودی گفت: «این رابطه محبت آمیز شروع به تبدیل شدن به یک رابطه پایدار بین ریاض و تل آویو کرده است.»

این وزیر در مصاحبه ای با وبسایت آی ۲۴ نیوز اسرائیل گفت که از هیات اعزامی اسرائیل در ریاض به گرمی استقبال شد و گشت و گذار در خیابان های ریاض شبیه به خیابان های تل آویو بود.

کاتز افزود: «آنجا هیچ ترسی احساس نمی کنیم. شما احساس آرامش و همسایگی و استقبال می کنید. گویی در خیابان های تل آویو می گشتیم.»

وی درباره عادی سازی روابط عربستان و اسرائیل گفت: «بسیاری از آنچه در رسانه ها در این خصوص مبنی بر امتیازدهی های اسرائیل منتشر می شود، واقعیت ندارد.»

وزیر گردشگری اسرائیل در ادامه با اشاره به اینکه توافق احتمالی بین اسرائیل و عربستان سعودی گرم خواهد بود، خاطرنشان کرد: «بسیاری از گردشگران عربستان سعودی از اسرائیل بازدید خواهند کرد اما قطعا شاهد حضور موجی از گردشگران اسرائیلی در عربستان نیز خواهیم بود.»

کاتز در ادامه گفت که «با روی باز و آرامش از ما استقبال شد در حالی که ورود اسرائیلی ها به این کشور تا همین دیروز رویایی دست نیافتنی بود.»

وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه برای شرکت در کنفرانس گردشگری جهانی وارد ریاض شده بود.برای نخستین بار بود که یک وزیر اسرائیلی به عربستان می رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
چقدر بد شد. تازه رابطمون با عربستان گرم شده بود. برگشتیم سر نقطه اول.
بریزیم سفارت
خخخخخخ
حالا تصور کن یه دولت دیگه بود بعد از اینهمه امتیاز به عربستان این شرایط رو میدید کفن پوشان و از دیوار سفارت بالا رو ها بسیج میشدن برا گرفتن سفارت عربستان
واقعا
پس رابطه ما با عربستان چی میشه؟
باید سفارت عربستان رو بگیریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست